5 افزونه وردپرس امتیازدهی به مطالب و نمایش به صورت ستاره دار در گوگل

5 افزونه وردپرس امتیازدهی به مطالب و نمایش به صورت ستاره دار در گوگل

افزونه امتیازدهی وردپرس یکی از کاربردی ترین افزونه های جانبی وردپرس هست که می توان به راحتی روی وردپرس اونها رو نصب کرد. افزونه وردپرس امتیازدهی بعد از اضافه کردن قابلیت امتیازدهی به مطالب و پست های سایت , مطالب سایت را در نتایج موتور جستوحوی گوگل به صورت ستاره دار نشون میده. و این یکی از مهم ترین نیازهای هر سایتی هست که بتونه با جذاب کردن لینک خودش باعث جذب مخاطبان بیشتری بشه.

ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل برای سئو سایت بسیار موثر است و باعث افزایش CTR (یا همان جذب مخاطب و افزایش کلیک روی لینک شما) می شود. برای مشاهده آموزش های بیشتر می توانید به بخش آموزش سئو در سایت رادیب مراجعه کنید.

افزونه امتیازدهی وردپرس و نمایش مطالب به صورت ستاره دار در گوگل

در این مقاله از مجله رادیب قصد داریم که 5 مورد از بهترین افزونه های امتیازدهی ستاره ای به مطالب وردپرس رو معرفی کنیم که می تونید با نصب هر کدوم از این افزونه ها به راحتی قابلیت ثبت امتیاز برای مطالب رو فراهم کنید.

1- افزونه WP-PostRatings

یکی از بهترین افزونه ها در این زمینه پلاگین وردپرس WP-PostRatings است. این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس ثبت شده و قابل دانلود می باشد. با دانلود و نصب این افزونه یک گزینه جدید به پیخوام وردپرس شما اضافه میشه که مربوط به Post Rationg هست. قسمت تنظیمات افزونه در آن بخش قرار دارد که می تونید به سلیقه و دلخواه خودتون سفارشی سازی کنید. این افزونه قابلیت ستاره دار کردن مطالب در گوگل رو داره و شما می تونید این امکان رو از طریق پنل تنظیمات افزونه مشخص کنید که مطالب در گوگل ستاره دار دیده بشن یا نه.

این افزونه امکان امتیازدهی به مطالب توسط کاربران رو در سایت فراهم می کنه. یعنی کاربران سایت شما میتونن به مطالب سایت امتیاز بدن در نتیجه میانگین امتیازها در گوگل به صورت ستاره نمایش داده می شود.

پیشنهاد یادگیری اختصاصی: ساخت سیستم امتیازدهی و نمایش مطالب به صورت ستاره دار در گوگل

2- افزونه امتیازدهی Taqyeem

افزونه وردپرس Taqyeem

این افزونه یکی از محصولات شرکت Tielabs هست. این شرکت قالب های حرفه ای صحیفه , jannah , جریده و ... رو طراحی کرده که یکی از قدرتمند ترین شرکت های طراحی قالب و افزونه وردپرس هست. افزونه وردپرس Taqyeem یکی از افزونه های طراحی شده توسط این شرکت می باشد که قابلیت امتیازدهی به مطلب رو در وردپرس فراهم میکنه. شما می تونید با استفاده از این افزونه به صورت حرفه ای به مطالب سایت امتیاز بدید, یعنی هم مدیر میتونه امتیاز ثبت کنه به عنوان نویسنده مطلب که یک امتیاز پیش فرض در نظر گرفته میشه. و همچنین میتوان تنظیم کرد که کاربران سایت هم بتوانند امتیاز ثبت کنند.

میانگین امتیازات در افزونه Taqyeem هم در نتایج جستوجوی گوگل به صورت ستاره نمایش داده خواهد.

3- افزونه وردپرس امتیازدهی KK Star Ratings

یکی دیگر از محبوب ترین افزونه های امتیازدهی وردپرس که زیاد مورد استفاده قرار گرفته افزونه KK Star Ratings هست. این پلاگین دارای دانلود بسیار بالایی در مخزن وردپرس که قابلیت امتیاز به پست های وردپرس رو فراهم کرده. شما از این افزونه هم میتونید برای راه اندازی سیستم امتیازدهی در سایت وردپرس خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که این پلاگین هم میانگین امتیازات ثبت شده توسط کاربران را به صورت ستاره در گوگل نمایش میدهد.

پیشنهاد یادگیری : دوره آموزش سئو وردپرس حرفه ای به صورت کامل برای اولین بار در ایران

4- افزونه سیستم امتیازدهی به مطالب Author hReview

افزونه وردپرس Author hReview

در صورتی که تمایل دارید به عنوان نویسنده مطلب به مطالب و پست های سایت امتیاز بدید میتونید از افزونه وردپرس Author hReview استفاده کنید. یعنی کار این افزونه به این شکل هست که نویسنده مطلب که میتونه مدیر سایت هم باشه خودش میتونه بعد از نوشتن مطلب در زیر ویرایشگر وردپرس امتیاز مورد نظر رو به مطلب نوشته شده بده و بعدش مطلب رو منتشر کنه. در این افزونه نویسنده مطلب میتونه از 1 تا 5 برای مطلب امتیاز ثبت کنه و همچنین میتونه به عنوان کسی که امتیاز رو ثبت کرده اسم خودش رو در کنار امتیاز درج کنه.

امتیاز ثبت شده + نام نویسنده مطلب در گوگل به صورت ستاره دار نمایش داده می شود.

5- افزونه امتیازدهی ستاره ای All In One Schema Rich Snippets

افزونه امتیازدهی ستاره ای All In One Schema Rich Snippets

یکی دیگه از محبوب ترین افزونه های امتیازدهی ستاره ای به مطلب پلاگین وردپرس All In One Schema Rich Snippets هست. این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پرو هست که در نسخه پرو یک سری امکانات بیشتری وجود دارد. البته نسخه رایگان اون نیازهای لازم شما را برای ثبت امتیاز بر طرف می کنه. این افزونه امکانات بیشتری نسبت به افزونه های معرفی شده در بالا داره. برخی از قابلیت های حرفه ای این افزونه عبارتند از:

  • امتیاز به مطالب و پست های معمولی سایت
  • ثبت امتیاز برای محصولات سایت
  • ثبت امتیاز به مطالبی که کتاب هستند
  • ثبت امتیاز به یک رویداد
  • ثبت امتیاز به یک مقاله
  • ثبت امتیاز به یک ویدیو

یعنی این افزونه به شما اجازه میده بر اساس مطلبی که در سایت قرار میدید به صورت حرفه ای برای مطالب امتیاز ثبت کنید. لازم به ذکر است علاوه بر قابلیت ثبت امتیاز به مطالب یک سری ویژگی های دیگری را نیز می توان موقع امتیازدهی ثبت کرد. مثلا مدیر سایت می تواند برای یک محصول که در سایت معرفی می کند امتیاز ستاره ای صبت کند و همچنین قیمت محصول , موجودی در انبار یا عدم موجودی و .... را مشخص کند. 

نتیجه امتیازدهی با استفاده از این افزونه در گوگل به صورت ستاره دارد نمایش داده خواهد. همچنین در صورتی که شما برای یک محصول امتیاز ثبت کرده باشید و در امتیاز ثبت شده قیمت و موجودی محصول هم مشخص کرده باشید نتیجه آن در نتایج جستوجو نمایش ستاره + قیمت محصول + موجود در انبار خواهد بود که یکی از حرفه ای ترین حالت های امتیازدهی می باشد.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 8 امتیاز , میانگین امتیازات 4.12 از 5 میباشد )
آیا ما همزمان در دو جهان زندگی می کنیم؟

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید