ترتیب بازدید کنندگان استوری به چه صورت است؟

ترتیب بازدید کنندگان استوری به چه صورت است؟

هنگامی که ما داخل اکانت خود استوری را به اشتراک میگذاریم بعد از انتشار با مراجعه به آن و بالا کشیدن صفحه استوری میتوانیم لیست بازدیدکنندگان استوری خود را مشاهده کنیم.

یکی از جذابیت های اینستاگرام و قابلیت استوری همین دسترسی به تعداد و نفرات بازدیدکنندگان است. زیرا باعث می شود تا ما ترغیب شویم و هر چندساعت برای مشاهده این لیست سری به اکانت اینستاگرام خود بزنیم.

بدون شک برای شما هم سوال پیش آمده که ترتیب لیست مشاهده کنندگان استوری بر چه اساسی است؟ چرا همیشه یک نفر در صدر این لیست قرار دارد؟

باید به شما بگوییم که هنوز هیچ کس از نحوه ی عملکرد این الگوریتم اطلاع دقیقی ندارد و فقط از طریق تجربه ی افراد حرفه ای در این حوزه حدس هایی زده می شود.

طبق این نظریه نحوه ی چینش بازدیدکنندگان از یک قانون یا الگویی پیروی میکند که به طور هوشمند افرادی که بیشتر از بقیه استوری ها و پست های شما را دنبال میکنند در صدر مشاهده کنندگان استوری قرار میگیرند

اگر به این مورد دقت کرده باشید میفهمید که برخی از دوستان و نزدیکانتان ، در ابتدای لیست بیننده های استوری های شما قرار گرفته اند.

 

تئوری دیگر این است که هرچقد شما اکانت افراد خاصی را همیشه زیر نظر داشته باشید به طور مثال هر روز وارد اکانت آن ها شوید پست هایشان را لایک کنید، کامنت بگذارید یا با آن ها دایرکت ارتباط داشته باشید

اسم آن افراد جزو اولین نفرات مشاهده کنندگان استوری شما می باشد و همینطور شما نیز در لیست آن ها در پنج نفر اول نمایش داده می شوید.

همچنین اگر شما جزو طرفداران پیج های خاصی باشید دایره ی استوری آن ها در صفحه ی اول جلوتر از بقیه قرار خواهند گرفت.

 

پس می توان نتیجه گرفت که همه چیز به تعامـــل بین افراد برمیگردد.

برای بالا بردن تعامل پیج خود می توانید از ربات هوشمند اینستاگرام رادیب نیز استفاده کنید

 

 

ترتیب بازدید کنندگان استوری اینستاگرام

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 30 امتیاز , میانگین امتیازات 4.36 از 5 میباشد )
چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید