هشت برنامه برتر برای پیدا کردن آهنگ‌های درحال پخش

هشت برنامه برتر برای پیدا کردن آهنگ‌های درحال پخش

با سلام خدمت همه همراهان مجله رادیب، من مارال مرادیان هستم و خوشحالم که دوباره با مطلب دیگری همراه شما عزیزان هستم. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آهنگی را اتفاقی شنیده باشید یا در حال شنیدن آن باشید اما نام خواننده آن را ندانید و متاسفانه در این صورت نمی توانید نام آهنگ را سرچ کرده و آن را پیدا کنید.  در این مقاله قصد دارم 10 برنامه برتر یافتن موسیقی در حال اجرا را خدمت شما معرفی کنم. 

اکثر برنامه‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، در هر دو پلتفرم iOS و اندروید وجود دارند. در ادامه علاوه بر ارائه توضیحات مربوط به هر برنامه در دسته‌بندی‌های مختلف، می‌توانید آن‌ها را از طریق استورهای معتبری چون گوگل پلی، اپ استور، کافه بازار و مایکت دانلود کنید.

Musixmatch – Lyrics & Music

Musixmatch – Lyrics & Music برنامه

برنامه Musixmatch که معمولاً برای پخش کردن آهنگ‌ها همراه با متن آن‌ها استفاده می‌شود، دارای قابلیتی است که از طریق آن می‌توانید اطلاعات و متن آهنگ در حال پخش را داشته باشید. ویژگی که باعث می‌شود Musixmatch در برابر رقبای خود برتری داشته باشید، مجموعه عظیم متن آهنگ‌ها یا همان لیریک‌های آن است.

با این وجود، Musixmatch به جز شناسایی آهنگ‌ها، قابلیت‌های دیگری را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. به‌عنوان نمونه از طریق این اپلیکیشن می‌توانید ویدیوهای یوتوب را به‌صورت تمام صفحه پخش کنید و آهنگ‌های شناسایی شده خود را مستقیماً به پلتفرم استریم موسیقی اسپاتیفای اضافه کنید.

به‌طور کلی، برنامه Musixmatch از جمله بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید برای شناسایی آهنگ‌های در حال پخش از آن استفاده کنید.

 

دانلود برنامه پیدا کننده آهنگ Musixmatch

دانلود برنامه Musixmatch از گوگل پلی

دانلود از مایکت

دانلود برنامه از اپ استور

 

برنامه Shazam

برنامه Shazam دانلود سریع

Shazam احتمالاً محبوب‌ترین برنامه تشخیص آهنگ موجود برای گوشی‌های اندرویدی است. برای انجام این کار، کافی است گوشی خود را در نزدیکی موسیقی در حال پخش قرار دهید و سپس برنامه به‌طور خودکار می‌تواند آهنگ آن را تشخیص دهد.

با این حال، کاربردهای Shazam فقط به شناسایی آهنگ محدود نمی‌شود و کاربردهای دیگری مانند پخش کردن قسمتی از آهنگ را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین با وجود قابلیت دیگری می‌توانید همراه با آهنگ همخوانی کنید.

علاوه بر موارد اشاره شده، همچنین می‌توانید با کمک نمودارها و چارت‌های Shazam محبوب‌ترین آهنگ‌ها را پیدا کنید، آهنگ‌های پیشنهادی جدیدی دریافت کنید و همچنین آن‌ها را مستقیماً به اسپاتیفای خود اضافه کنید.

 

دانلود برنامه پیدا کننده آهنگ Shazam

دانلود برنامه Musixmatch از گوگل پلی

دانلود از مایکت

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از کافه بازار

 

برنامه MusicID

برنامه موزیک آی دی MusicID

برنامه MusicID از جمله اپلیکیشن‌های انحصاری سیستم عامل iOS برای تشخیص و پیدا کردن آهنگ‌های آشنا شما محسوب می‌شود. با وجود این برنامه، نه‌تنها می‌توانید آهنگ موردنظر خود را به‌راحتی پیدا کنید، بلکه MusicID علاوه بر تشخیص آهنگ، می‌تواند اطلاعاتی زیادی درباره آن نیز ارائه کند.

به‌صورت کاملاً رایگان می‌توانید از تمام امکانات برنامه MusicID استفاده کنید. همچنین طراحی این برنامه از جمله نکات مثبت آن محسوب می‌شود که تجربه کار کردن با آن را تقویت می‌کند.

دانلود برنامه MusicID

دانلود برنامه از اپ استور

 

برنامه Song Finder

دانلود برنامه موزیک یاب Song Finder

Song Finder که به‌طور انحصاری برای iOS منتشر شده، یک برنامه ساده است که از طریق آن می‌توانید خیلی فوری آهنگ موردنظر خود را شناسایی کنید. همچنین از طریق این برنامه نیز می‌توانید آهنگ‌های شناسایی شده را مستقیما به پلی‌لیست‌های خود در اسپاتیفای، اپل موزیک و یوتوب اضافه کنید.

علاوه بر ویژگی‌های اشاره شده، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ‌ها و هنرمندان جدیدی کشف کنید و همچنین آمار مربوط به آهنگ‌ها و هنرمندان را بررسی کنید.

دانلود برنامه Song Finder

دانلود برنامه از اپ استور

برنامه Google Assistant

برنامه گوگل اسیستنس

Google Assistant همانطور که از آن نام آن پیداست، برنامه دستیار شخصی گوگل است که از قبل روی اکثر گوشی‌های اندرویدی نصب شده است. این برنامه می‌تواند کارهای زیادی از جمله پخش موسیقی، برقراری تماس، ایجاد فهرستی از کارها، تنظیم آلارم‌ها و موارد زیاد دیگری را انجام دهید. با این حال، حتی می‌توانید از آن برای شناسایی آهنگ‌هایی که در اطراف شما پخش می‌شوند نیز استفاده کنید.

برای انجام این کار، فقط باید دستیار گوگل را باز کنید و از آن سوال کنید «آهنگ در حال پخش چیست؟» (What’s this song). سپس برنامه می‌تواند به‌طور خودکار آهنگ در حال پخش را شناسایی کرده و اطلاعات آن را به شما ارائه کند. با این حال، شناسایی آهنگ توسط Google Assistant در برخی مواقع ممکن است چندان دقیق نباشد.

دانلود برنامه Google Assistant

دانلود برنامه Musixmatch از گوگل پلی

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از کافه بازار

 

برنامه SoundCloud

برنامه SoundCloud

SoundCloud برنامه کاملا محبوبی است که می‌تواند به‌بهترین نحو ممکن موسیقی در حال پخش را شناسایی کند. در حال حاضر، میلیون‌ها کاربر از این برنامه برای گوش دادن رایگان به موسیقی و صداهای دیگر استفاده می‌کنند.

علاوه بر شناسایی آهنگ، SoundCloud همچنین به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های بیشتری را از هنرمندان یا گروه‌های مختلف کشف کنید. بنابراین، این بهترین برنامه تشخیص موسیقی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

دانلود برنامه SoundCloud

دانلود برنامه Musixmatch از گوگل پلی

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از کافه بازار

 

برنامه پیدا کننده آهنگ از روی فیلم Genius

دانلود برنامه Genius موزیک فیلم

برای طرفداران موسیقی، Genius یک برنامه کامل و همه‌جانبه محسوب می‌شود. علاوه بر اینکه از طریق این برنامه می‌توانید آهنگ مدنظر خود را پیدا کنید، Genius می‌تواند متن آهنگ‌ها را هم به شما نمایش دهد. همچنین اطلاعات کاملی از هر آهنگ در این برنامه پیدا می‌شود که گاهی توسط کاربران و در برخی مواقع، توسط خود خوانندگان نوشته شده‌اند.

هرچند استفاده اصلی این برنامه به دریافت متن آهنگ‌ها مربوط می‌‌شود، اما از طریق دکمه کوچکی که در صفحه اصلی آن قرار دارد، درست مانند Shazam می‌توانید آهنگ در حال پخش را پیدا کنید. بنابراین فقط کافیست تا سکانسی از یک فیلم که در آن آهنگ مدنظر شما پخش می‌شود را برای برنامه پخش کنید تا اطلاعات مربوط به آن را برای شما نمایش دهد.

دانلود برنامه Genius

دانلود برنامه Musixmatch از گوگل پلی

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از کافه بازار

 

برنامه Music Recognition

دانلود برنامه یافتن موزیک Music Recognition

Music Recognition از دیگر برنامه‌های محبوب اندروید است که می‌تواند آهنگ پخش شده در اطراف شما را تشخیص دهد. ویژگی که باعث می‌شود این برنامه در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های اشاره شده در لیست «بهترین برنامه پیدا کننده آهنگ» برتری داشته باشد، این است که می‌تواند همراه با پخش موسیقی، جلوه‌های نوری جذابی را از طریق چراغ قوه گوشی شما ارائه کند.

مانند تمام برنامه‌های این لیست، در Music Recognition هم یک آیکون کوچک وجود دارد که با کلیک بر روی آن، برنامه می‌تواند آهنگ در حال پخش را شناسایی کنید.

دانلود برنامه Music Recognition

دانلود برنامه Musixmatch از گوگل پلی

دانلود برنامه از کافه بازار

امیدوارم این برنامه ها برای یافتن موسیقی مورد علاقه ی شما، کاربردی باشد. از اینکه با این مقاله همراه بودید ممنونم. با ستاره دادن به این مقاله، می توانید از این مطلب، حمایت کنید. 

 

منبع : مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 4 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
محدود کردن یا بستن ریپلای استوری اینستاگرام

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید