بازار کار لاراول در ایران چگونه است

بازار کار لاراول در ایران چگونه است

بازار کار لاراول یکی از سوالات و ابهامات برای طراحان و توسعه دهندگانی می باشد که قصد دارند به سمت فریم ورک لاراول بروند. در این مقاله از وب سایت مجله رادیب با هم زمینه کار لاراول و همچنین بازار کار لاراول رو با هم بررسی می کنیم تا اگر این سوال برای شما هم پیش آمده برای لاراول کار شدن هیچ مشکلی نداشته باشید.

پیشنهاد یادگیری: کامل ترین دوره آموزش فریم ورک لاراول صفر تا صد برای اولین بار در ایران

بازار کار لاراول

اگر در رابطه با لاراول آشنایی ندارید ابتدا مقاله لاراول چیست را مطالعه کنید. به طور مختصر لاراول به انگلیسی laravel یک فریم ورک تحت وب هست که میتوان با آن انواع سیستم های تحت وب رو طراحی کرد. امروزه افراد زیادی از فریم ورک لاراول برای انجام پروژه های خود استفاده می کنند. شاید برخی سوالات پیرامون این موضوع برای شما هم پیش بیاد که مقالات زیر میتونه کمکتون کنه.

قبلا در مقاله ای تحت عنوان چرا لاراول به برخی مزایا و امکانات بسیار خوب این فریم ورک اشاره کردیم. و لازمه بدونید که در حال حاضر و در چند سال اخیر Laravel به عنوان بهترین و محبوب ترین فریم ورک جهان شناسایی شده که به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی داره. شاید شما هم به همین دلیل محبوبیت این فریم ورک هست که تمایل دارید به سمت آن بروید.

بازار کار لاراول

لاراول بر پایه زبان برنامه نویسی php نوشته شده و بسیار قدرتمند و ایمن هست. در سایت های معرفی فریم ورک های قوی می توانید مشاهده کنید که لاراول در بین برنامه نویسان و توسعه دهندگان به عنوان بهترین فریم ورک معرفی شده.

پیشنهاد یادگیری: کامل ترین دوره آموزش زبان برنامه نویسی php به صورت حرفه ای در ایران

در رابطه با بازار کار لاراول در ایران باید بگم که همون طور که میدونید این فریم ورک الان بسیار گسترده شده و نیازهای هر پروژه ای رو به راحتی برطرف می کنه. پس در نتیجه درخواست های طراحی سایت با لاراول به مراتب بیشتر از سایر فریم ورک ها می باشد. از این رو اگر شما به لاراول تسلط داشته باشید و بتونید به صورت حرفه ای باهاش انواع سایت ها و سیستم های تحت وب پیاده سازی کنید بی شک به درآمد خیلی خوبی خواهید رسید.

شاید اسم وردپرس را شنیده باشید یک مدیریت محتوای محبوب که در مدت زمان کمی جهانی شد و الان محبوب ترین مدیریت محتوا در دنیا شناخته میشه. داستان لاراول هم دقیقا به همین شکل خواهد بود , روز به روز محبوبیت لاراول در حال رشد هست و هر کسی وارد بازار کار لاراول شود بی شک آینده خوبی خواهد داشت.

مقایسه وردپرس و لاراول

این دو هیچ ارتباطی با هم ندارن و من اینجا قصد مقایسه این دو تا با هم رو ندارم اصلا. خواستم به نکته ای اشاره کنم که شاید شما هم چشمتون بهش افتاده باشه. اگر شما در گوگل اصطلاح "لاراول یا " رو تایپ کنید بلافاصله کلمه لاراول یا وردپرس از طرف گوگل پیشنهاد می شود. در حالی که این دو موضوع کاملا با هم متفاوت هست. چرا که لاراول یک فریم ورک هست ولی وردپرس یک مدیریت محتوا و واقعا زمین تا آسمان فرق دارند. و اما دلیل اینکه گفتم با جستوجوی لاراول یا , کلمه وردپرس در ادامش توسط گوگل پیشنهاد میشه به این منظور هست که واقعا لاراول دارای محبوبیت بسیاری هست تا حدی که با وردپرس که بیش از 15 سال هست در حال فعالیت می باشد در حال مقایسه هست.

بازار کار لاراول در ایران

پیشنهاد یادگیری: دوره آموزش کامل وردپرس صفر تا صد از مقدماتی تا پیشرفته

ورود به بازار کار لاراول

حال با این تفاسیر شما بدون هیچ دغدغه و ابهامی می توانید وارد دنیا لاراول کاران شوید. مطمئن باشید در این مسیر موفقیت بسیار زیادی وجود دارد و شما اگر به صورت حرفه ای به لاراول مسلط بشید بی شک درآمد خیلی خوبی داشت.

درخواست لاراول کار حرفه ای

از طرفی هم در حال حاضر درخواست لاراول کار بسیار زیاد شده است و شرکت های زیادی نیاز به لاراول کار برای انجام پروژه های خود دارند. همه این ها نشان دهنده محبوبیت بازار کار لاراول هست.

در دسته بندی آموزش لاراول می توانید کلیه آموزش های این فریم ورک را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

پیشنهاد می کنم اگر می خواهید برای ادامه کار برنامه نویسی تحت وب می خواهید یک فریم ورک قدرتمند جهت انجام پروژه های خود انتخاب کنید, فریم ورکی مثل لاراول , سیمفونی میتونن یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشن چرا که به ترتیب قدرتمند ترین و محبوب ترین فریم ورک ها دنیا هستند.

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 9 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
پاک کردن هیستوری سرچ اینستاگرام

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید