باز نشدن سایت با اینترنت مخابرات و برخی ISP های دیگر

باز نشدن سایت با اینترنت مخابرات و برخی ISP های دیگر

باز نشدن سایت با برخی اینترنت ها یکی از مشکلات رایج کاربران اینترنتی می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده که گاهی برخی سایت ها با اینترنت مخابرات یا سایر شرکت های خصوصی باز نمی شود. مشکل بالا نیامدن سایت میتونه دلایل مختلفی داشته باشه که در این مقاله مورد بررسی قرار میدیم.

اکثرا این مشکل برای کاربرانی پیش میاد که از اینترنت مخابرات استفاده می کنند.

برخی افراد همچین مشکلاتی را نیز مطرح کرده اند :

  • باز نشدن بعضی سایت های با اینترنت شاتل
  • بالا نیامدن برخی سایت ها با اینترنت های وب
  • عدم نمایش برخی سایت ها با اینترنت آسیاتک
  • باز نکردن بعضی سایت ها با اینترنت مخابرات
  • و ....

باز نشدن برخی سایت ها با اینترنت مخابرات و سایر آی س پی ها

همون طور که در بالا اشاره شد باز نشدن سایت چندین دلیل مختلف داره که یکیش مشکل دار بودن سایت مورد نظر هست و یکی هم مشکل اینترنت شما با سایت مورد نظر که در ادامه هر دو روش کامل بررسی می کنیم

باز نشدن سایت ها با اینترنت مخابرات

بالا نیامدن سایت به دلیل مشکل اینترنت شما

گاهی به دلیل برخی مشکلات فنی در شرکت ISP شما ( شرکتی از اونجا اینترنت خریدید ) بعضی از سایت ها قابل نمایش نمی باشد. هر وب سایتی دارای یک DNS می باشد که شبیه به یک شناسه عمل می کنه. یعنی وقتی شما آدرس سایت را در مرورگر وارد می کنید این DNS ها دستور را به سروری که سایت مورد نظر آنجا میزبانی می شود ارسال می کند. و در صورت نداشتن مشکل سایت برای شما نمایش داده میشود.

دلیل باز نشدن بعضی از سایت ها با اینترنت شما که اکثرا اینترنت مخابرات این مشکل را دارد , ناسازگاری و تداخل DNS می باشد. که شما با یه حرکت خیلی ساده می تونید این مشکل رو برطرف کنید.

برخی از افراد پیشنهاد می کنند که شما با پشتیبانی اینترنت مخابرات خود تماس بگیرید که شماره پشتیبانی مخابرات 2020 هست. اما هیچ وقت پاسخ درست و حسابی به شما نخواهند داد و این یک امر طبیعی هست. با من همراه باشید تا خدمون دست به کار بشیم.

رفع مشکل باز نشدن سایت ها با اینترنت مخابرات

برای برطرف کردن این مشکل ما باید یه بلایی سر DNS های سیستم خودمون بیاریم. سایت گوگل یکی از بزرگترین سایت های جهان هست که همه این رو میدونیم. گوگل یک سری دی ان اس های عمومی رو برای استفاده عمومی ارائه کرده که هر کسی میتونه روی سایت یا اینترنت خودش از این dns ها استفاده کنه. حال ما هم برای برطرف کردن مشکل باز نشدن بعضی از سایت ها از همین روش استفاده می کنیم.

DNS های معرفی شده توسط گوگل 8.8.8.8 و 8.8.4.4 هست. که ما روی یه قسمتی از اینترنت خودمون اینا رو ست می کنیم.

توجه داشته باشید که این روش علاوه بر برطرف کردن مشکل بالا نیامدن بعضی سایت ها با اینترنت مخابرات , سبب بالا رفتن سرعت اینترنت شما میشه. یعنی حتی اگر شما مشکل باز نشدن سایت ها رو ندارید می تونید از این دی ان اس های گوگل برای بخشی که در فیلم مشخص هست استفاده کنید تا سرعت اینترنت خودتون رو تا حد ممکن افزایش بدید.

به همین راحتی شما موفق به رفع مشکل شدید و حالا می توانید بعد از اعمال این تنظیمات سایت هایی که برای شما قابل نمایش نبود باز کرده و از اونها لذت ببرید.

بالا نیامدن سایت به دلیل مشکل دار بودن سایت مورد نظر

روش دوم عدم نمایش و باز شدن بعضی از سایت ها میتونه دلیلش مشکل دار بودن اون سایت باشه که در این صورت هیچ کاری از دست شما بر نخواهد آمد و این مشکل را باید مدیر وب سایت مورد نظر برطرف کند. اما اگر سایت مورد نظر یکی از سایت های مورد علاقه شماست می توانید هر چه سریع تر مشکل را با مدیر سایت مطرح کنید ما در سریع ترین زمان ممکن مشکل سایت خود را رفع کند.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 28 امتیاز , میانگین امتیازات 3.46 از 5 میباشد )
اپلیکیشن (Clubhouse) کلاب هاوس چیست؟ | چگونه می تو

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید