چگونه خانه مجلل تری داشته باشیم؟

چگونه خانه مجلل تری داشته باشیم؟

سلام خدمت همه همراهان مجله رادیب، من نگین لطفی هستم و با یک مقاله دیگر در خدمت شما عزیزان هستم

آیا دوست دارید خانه ای مجلل و لوکس داشته باشید؟

خوشبختانه راه هایی وجود دارد تا بدون صرف هزینه های زیاد ظاهر خانه را لوکس تر و مجلل تر نشان دهیم در این مطلب قصد دارم شما را با تعدادی از این نکات آشنا کنم:

۱- خانه های لوکس دارای سقف بلندی هستند با استفاده از پرده های بلند می توانید این حس را القا کنید که منزل شما دارای سقف بلند تری است. بهتر است از پارچه های حریر استفاده کنید تا نور را از خود عبور دهند و گرمای بیشتری به محیط بیافزایند.

۲- شیرآلات، دستگیره های کابینت، دستگیره های در (با فلزات طلایی و یا نقره ای) تاثیر خیلی زیادی در فضای شما دارند و بدون این که نیاز باشه کل در یا به طور مثال کابینت ها رو تغییر بدهید میتوانید حال و هوای مجللتری به فضا بدید.

۳- آینه ی بزرگ میتواند فضای شما رو بزرگتر و لوکس تر نشان دهد،اگر فریم آینه طلایی و یا نقره هم باشه تاثیر به مراتب بیشتری دارد.

۴- مسلما همه ی شما تاثیر گل و گیاه در خانه را میدانید، شما می توانید با استند ها ی گل و گلدون های مناسب زیبایی طبیعت رو با ظاهری مرتب به خانه ی خود  بیاورید.

۵- رنگ های تیره و غنی فضا را پر‌تر و منسجم تر نشان می دهد. رنگ هایی مثل: سبز تیره،بنفش تیره، سرمه ای.

ترکیب این رنگ ها با اکسسوری های فلزی طلایی یکی از کارهایی هست که میتوانید برای مجلل تر نشان دادن خانه از آن استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که این رنگ ها در عین حال فضا را کوچیک تر نشون میدهد.

۶- یکی از دیوارهای خانه را به گالری  تبدیل بکنید و با فریم های مختلف اون رو دکور کنید. میتونین دیوار قاب عکس، آینه، تابلوی نقاشی و یا ترکیبی از همه ی این موارد داشته باشید.

۷- تاثیر قالیچه ها را فراموش نکیند. قالیچه ها را متناسب با رنگ پرده ها و مبلمان انتخاب کنید تا حس لوکس بودن را منتقل کند.

۸- نور پردازی گزینه ی بسیار مهمی در لوکس نشان دادن لوازم منزل دارد با ایجاد فضایی تاریک روشن میوانید یه سری از لوازم را از دید پنهان تر یا نمایان تر کنید.

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 4 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
افزایش امنیت در شبکه خانگی

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید