مدت زمان لازم برای یادگیری لاراول

مدت زمان لازم برای یادگیری لاراول

زمان لازم برای یادگیری لاراول از سوالات رایج افرادی میباشد که قصد دارند شروع به یادگیری لاراول کنند. در این مقاله از مجله رادیب موضوع مدت زمان لازم برای یاد گرفتن لاراول رو با هم مورد بررسی قرار میدیم.

چه مدت طول میکشد لاراول را یاد بگیریم

قبل از اینکه این سوال برای شما پیش بیاید ابتدا باید چند سوال از خودتون بپرسید. یعنی اینکه ابتدا به خودتون نگاه کنید ببینید چه اندوخته هایی دارید و تا چه حدی برای شروع آموزش لاراول آماده هستید. برای این منظور لازم است ابتدا پیش نیاز های لازم برای یادگیری این فریم ورک رو در خودتون فراهم کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری لاراول

قبلا در مقاله ای تحت عنوان زبان های مورد نیاز برای طراحی سایت اشاره کردیم که زبان های html و css که پایه زبان های تحت وب هست باید حتما یاد گرفته بشه. بعد از این دو زبان برای رفتم به سمت فریم ورک های مختلفی همچون لاراول , سیمفونی , زند , اسلیم و ... لازم است به زبان php هم تسلط داشته باشید.

اگر می خواهید لاراول یاد بگیرید پیشنهاد دوره آموزش فریم ورک لاراول صفر تا صد رو از دست ندید.

پیش نیازهای یادگیری لاراول

اولین پیش نیاز برای اینکه شما به سمت فریم ورک لاراول برید داشتن دانش زبان برنامه نویسی php هست. چرا که فریم ورک لارول بر پایه زبان php نوشته شده و شما اگر بخواهید با این فریم ورک پروژه های تحت وب و سایت طراحی کنید باید با این زبان اشنا باشید. اگر آشنایی خوبی با php دارید یا حتی آشنایی نسبتا متوسطی هم دارید می توانید وارد دنیا لاراول بشید. [ مشاهده سری دوره های بخش آموزش php ]

اگر می خواهید پی اچ پی را حرفه ای و اصولی یاد بگیرید پیشنهاد دوره آموزش زبان برنامه نویسی php صفر تا صد رو از دست ندید.

زمان لازم برای یادگیری فریم ورک لاراول برای یک فرد مبتدی

اگر شما یک فرد مبتدی در زمینه برنامه نویسی تحت وب هستید و دانشتون در زمینه php متوسط یا رو به مقدماتی هست باید بگم که شما می تونید به راحتی در کمتر از 6 ماه می تونید به این فریم ورک مسلط بشید و بعد از 6 ماه اولین پروژه خودتون رو با لاراول پیاده سازی کنید. فقط لازم است بدلیل مقدماتی بودن کمی بیشتر تلاش کنید.

چقدر طول میکشد لاراول را یاد بگیریم

مقالات مرتبط با لاراول را حتما بخوانید:

زمان یادگیری لاراول برای یک فرد مسلط به php

اگر شما با زبان برنامه نویسی php آشنا هستید و به صورت حرفه ای می تونید باهاش پروژه های تحت وب پیاده سازی کنید در عرض کمتر از 50 روز , حداقل 30 روز و حداکثر 50 روز می تونید به کل مباحث لاراول مسلط بشید و خیلی راحت در این زمان کم شروع به طراحی سایت با لاراول کنید.

نتیجه گیری

به طور کلی علاوه بر مواردی که در بالا بهشون اشاره شد , لازم است شما قدرت یادگیری خودتون رو هم در نظر بگرید, و در طبیعی ترین حالت می توان گفت یک فرد به طور کلی حدود 3 ماه طول میکشد که به طور کامل به این فریم ورک مسلط بشه و بتونه باهاش سایت طراحی کنه و یا اقدام به سایت انواع سیستم های تحت وب کنه.

همچنین پیشنهاد می کنم مقاله مدت زمان لازم برای برنامه نویس شدن رو مطالعه کنید

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 8 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
بهترین و بزرگترین سایت معماری ایران

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید