افزایش رنک گوگل به کمک الگوریتم مرغ مگس خوار

افزایش رنک گوگل به کمک الگوریتم مرغ مگس خوار

با سلام خدمت همه همراهان مجله رادیب، هنگامی که الگوریتم مرغ مگس خوار منتشر شد ، مقرر شد یک بازنگری کامل در مورد الگوریتم قبلی گوگل تا آن زمان داشته باشد. گرچه ممکن است الگوریتم جدید مرغ مگس خوار گوگل، شرایط را برای وبسایت ها پیچیده و سخت کرده باشد اما تجربه خوب جستجو را برای کاربران و جستجو کنندگان افزایش داده است ، البته بر خللف چیزی که پیشبینی می شد، تغییرات الگوریتم مرغ مگس خوار تقریباً چشمگیر نبود ، و همانطور که به نظر می رسید و بسیاری از کارشناسان پیش بینی کرده بودند، هرگز تغییرات الگوریتم سرچ چشمگیر نخواهد بود زیرا بسیاری از نتایج جستجو دگرگون خواهد شد و گوگل هرگز چنین ریسکی روی موتور جستجوی خود انجام نخواهد داد. برخی از همین کارشناسان سوال می کنند: واقعاً چه عواملی در مورد عوامل رتبه بندی تغییر کرده است و یا در الگوریتم های بعدی تغییر خواهد کرد؟ آیا گوگل حاضر است برای بهتر شدن جستجوی کاربران، الگوریتم های بعدی خود را درگرگون کند؟ پاسخ به این سوال خیر است.

آیا سیگنال های اجتماعی یک عامل قابل اعتماد برای رتبه بندی هستند؟

سیگنال های اجتماعی به طور فزاینده ای در زیرساخت نحوه درک گوگل از سایت ها ، برند ها و موارد دیگر مهم هستند. آنچه که بسیاری از افراد را نگران این اقدام  (سیگنالهای اجتماعی) به عنوان عناصر رتبه بندی جستجو می کند ، این است که "به راحتی آلوده می شوند" و "به راحتی قابل دور زدن هستند" . به عبارت دیگر ، شکایاتی وجود دارد که فالوورهای جعلی ، خرید لایک و موارد دیگر می توانند به طور ناعادلانه محبوبیت ظاهری یک برند را تغییر دهند ، اختیارات آنلاین را به طور نادرست تغییر دهند و به ناحق سایت های "محبوب" نادرست را در رتبه بندی جستجو تبلیغ کنند.
آنچه کارشناسان جستجو مانند Daniel Sullivan از Engine جستجو می کنند این است که ترس از آلوده شدن عوامل رتبه بندی کافی نیست تا موتورهای جستجو، از حداکثر توانایی خود استفاده کنند. سیگنال های اجتماعی نمی توانند به طور 100٪ تأیید شوند و می توان با سیگنالهای اجتماعی بازی کرد ، اما ، همانطور که سالیوان با کنایه گفت: "خب همه می دانیم ، ما هرگز سیگنال ها را بازی نمی دهیم ، درست است؟ این هرگز اتفاق نخواهد افتاد. " پیوند ، که یک عامل رتبه بندی امتحان شده و درست بوده است ، اما حالا به شدت آلوده شده است ، لیست پیوندهای نامناسب آسان تر از لینک های خوب است ، مردم آنها را می خرند و می فروشند ، و سایت ها سعی می کنند سیستم را بازی دهند. نکته واقعی در اینجا این است که ترس از تاکتیک های "کلاه سیاه" همیشه وجود خواهد داشت ، اما این عوامل رتبه بندی، از ارزش کمتری برخوردار نیستند.
آنچه در مورد پسندیدن ، اشتراک گذاری و موارد دیگر به عنوان سیگنالهایی به الگوریتم Google بسیار جالب است ، این است که این اقدامات همه طبیعی هستند که کاربران وب می خواهد انجام دهد. پیوند دادن ، وبلاگ نویسی ، به اشتراک گذاری محتوا و موارد دیگر از قدرتمندترین روش های رتبه بندی هستند. از طرف دیگر ، اشتراک اجتماعی اساساً برای کاربران وب مدرن، یک عمل ذاتی است. مردم می خواهند تجربیات خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند و بیشتر اوقات ، آنها می خواهند این کار را در شبکه  های اجتماعی انجام دهند. یک تجربه عالی با یک کسب و کار در فیس بوک به اشتراک گذاشته می شود ، یک محصول جدید توییت می شود ، سایت ها و لیست های مفید در Google+ رتبه بندی می شوند و درباره آنها نوشته می شود - و همین امر باعث می شود آنها به عنوان شاخص هایی که جستجوگران واقعاً دوست دارند و می خواهند  محسوب شوند.

با استفاده از سرویس سرچ ارگانیک گوگل  به صورت سئو سفید،  رنک کلمات کلیدی وبسایت خود را افزایش دهید.

تمرکز جدید بر سیگنال های اجتماعی برای شما چه معنی دارد؟


حالا که گوگل بهتر از قبل، قادر به درک سیگنالهای اجتماعی است ، گوگل سلطه بر یک تاکتیک (مانند پیوند دادن) ، داشتن دموکراسی بر سایر افراد را دشوارتر می کند.بنابراین استراتژی خود را متنوع کنید. کمپین های جامع رسانه های اجتماعی و SEO ایجاد کنید که شامل همه چیز از بهینه سازی در سایت است:  از پیوند به اشتراک گذاری محتوا گرفته تا (البته) اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی باشد. به طور خلاصه ، به شبکه های اجتماعی بروید و شروع به اجتماعی شدن کنید. صرف نظر از اینکه سیگنال های اجتماعی چیزی هستند که در گوگل ارزش واقعی شما را نشان می دهند یا خیر ، مطمئناً این قدرت را دارند که به مشتریان شما نشان دهند که برند شما تا چه اندازه رشد کرده است. محتوا را به اشتراک بگذارید ، طرفداران ، دوستان و پیروان خود را درگیر کنید و از مزایای این شبکه ها شروع کنید تا بتواند منجر به ایجاد فرصت های جدیدی برای شما شود و حتی مشتریان وفادارتری ایجاد کنید. گوگل نیز این موارد را درک کرده و در رنک شما ( حتی اگر ناچیز باشد ) اثر گذار است.

 

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 4 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
حل پازل محاسبات کوانتومی توسط محققان

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید