راز های افزایش لایک اینستاگرام

راز های افزایش لایک اینستاگرام

اینستاگرام شبکه ی اجتماعی است که بسیاری از افراد با عنوان اینفلوئنسر یا بلاگر در آن مشغول به فعالیت و کسب درامد هستند که کسب درآمد آن ها به لایک ها و فالوور های و ویوو پست و استوری آن ها وابسته است. در این مقاله قصد داریم شما را با روش های افزایش لایک آشنا کنیم:

 

۱- استفاده از هشتگ ها مختلف

یک از ترفندهایی که می توان برای افزایش لایک عکس یا ویدئو انجام داد ، استفاده از هشتگ ها مربوط به پست و یا هشتگ های داغ روزانه است.
با اضافه کردن قابلیت دنبال کردن هشتگ ها که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است، باید در انتخاب هشتگ ها هوشمندانه تر عمل کنید و هشتگ هایی که انتخاب میکنید مرتبط تر باشد زیرا کاربران میتوانند به اینستاگرام اطلاع دهند که پست شما مناسب این هشتگ نیست و به همین دلیل پست شما دیگر در این هشتگ نشان داده نمی شود.

شما مجاز هستید برای هر پست از ۳۰ هشتگ استفاده کنید.

 

۲- زمان مناسبی را برای انتشار پست انتخاب کنیم

یکی از موثرترین راه های افزایش لایک پست گذاشتن در زمان ها شلوغی اینستاگرام است.

پس  باید بدانید که چه زمان هایی برای کدام یک از مخاطبان هدف خود در اینستاگرام فعال تر باشید. برای افزایش لایک باید زمان های مناسب را با توجه به گروه هدف خود شناسایی کنید و در آن زمان ها حضور فعالی داشته باشید.

در ایران این زمان بین ساعت ۵ تا ۷ عصر و ۱۱ شب به بعد می باشد. در بخش اینسایت نیز می توانید بیشترین فعالیت فالوورهای خود را مشاهده کنید.

 

۳-  پیج اینستاگرام خود را زیبا کنید

در این روزها زیبایی صفحه اینستاگرامی برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است ، پس از عکس ها و ویدئو های با کیفیت استفاده کنید و با نظم خاصی پست ها را منتشر کنید. از به کاربردن پست هایی که تگ و یا لوگوی پیج دیگری را دارد جدا خودداری کنید و برای خود لوگوی منحصر به فرد داشته باشید.

 

هرچه یک صفحه اینستاگرامی جذاب تر باشد کاربر بیشتر جذب آن می‌شود و آن را دنبال می‌کند و پست هایش را لایک می‌کند.

 

۴-هر چه فالوورهای بیشتری داشته باشید، لایک بیشتری دریافت خواهید کرد

اگر می خواهید در اینستاگرام لایک بیشتری داشته باشید باید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. شما می توانید از ربات هوشمند اینستاگرام رادیب برای افزایش فالوور خود در اینستاگرام استفاده کنید و از ماژول های آن اقدام به افزایش فالوور هدمند و واقعی کنید.

 

۵- برای اینکه دیده شوید، نظر بدهید

یکی دیگر از راه های موثر جهت افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام ، این است که با بقیه ی کاربران اینستاگرام ارتباط فعال برقرار کنید. در مورد پست های آن ها نظر دهید و عکس ها و ویدئوهای دیگران را لایک کنید. به این ترتیب آن ها هم از پست های شما بازدید کرده ، کامنت خواهند گذاشت و پست های شما را لایک می کنند.

جهت خرید مستقیم لایک، از طریق این لینک  اقدام کنید

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 5 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
آیا بک لینک واقعی و رایگان وجود دارد؟

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید