چگونه ویندوز ۱۱ را دانلود و نصب کنیم؟

چگونه ویندوز ۱۱ را دانلود و نصب کنیم؟

مایکروسافت به تازگی ویندوز ۱۱ را با تعداد زیادی قابلیت و یک طراحی جدید رونمایی کرد.

 

مایکروسافت زمان دقیقی برای عرضه عمومی ویندوز اعلام نکرده و ممکن است تا ماه های پایانی سال ۲۰۲۱ خبری از عرضه رسمی نسخه نباشد.

 

اگر علاقه مند به این سیستم عامل باشید قطعا دوست دارید که هرچه سریع تر آن را امتحان کنید. برای استفاده از نسخه آزمایشی حتما از یک سیستمی استفاده کنید که دستگاه اصلی شما نیست به این دلیل که این سیستم عامل دارای باگ هایی است که کارکردن روزمره شما را ممکن است مختل کند.

 

 

دانلود نسخه آزمایشی ویندوز ۱۱

 

برای اینکه بتوانید به این نکته که آیا سیستم شما قابلیت دریافت این بروز رسانی را دارد پی ببرید باید ابزار  PC Health Check  را از طریق این لینک نصب کنید.

 

به دلیل باگ های بیش از اندازه ای که این سیستم عامل دارد، برخی کاربرانی که حتی سیستم هایی با مشخصات فنی لازم دارند نیز توسط این اپلیکیشن با عنوان ناسازگار شناخته شده اند.

 

 

پیش شرط نصب ویندوز 11 بهره‌مندی از دو ویژگی Secure Boot و تراشه TPM 2.0 است. مایکروسافت لیست پردازنده‌های سازگار را اخیراً منتشر کرده است. اگر یکی از این پردازنده‌ها را دارید و همچنان PC Health Check سیستم شما را ناسازگار معرفی می‌کند باید سری به تنظیمات BIOS بزنید. در بایوس و در بخش Security‌ به دنبال PTT در پردازنده‌های اینتلی و PSP fTPM در AMD بگردید تا آن را فعال کنید.

 

پس از مطمئن شدن از این موضوع که قابلیت دریافت ویندوز ۱۱ را دارید وارد این لینک شوید و عضو برنامه ی ویندوز اینسایدر مایکروسافت شوید. پس از عضویت و وارد شدن به حساب کاربری در لیست دریافت کنندگان این نسخه ثبت نام کنید.

 

در صورتی که عجله ای برای دریافت این بروزرسانی ندارید بهتر است تا انتشار نسخه نهایی و پایدار ویندوز ۱۱ صبر کنید. این آپدیت چند ماه دیگر به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران ویندوز ۱۰ قرار خواهد گرفت.

 

منبع : مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 8 امتیاز , میانگین امتیازات 4.87 از 5 میباشد )
چرا باید در سال ۲۰۲۱ زبان پایتون یاد بگیریم؟

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید