برندسازی در اینستاگرام به کمک کاور هایلایت

برندسازی در اینستاگرام به کمک کاور هایلایت

اگر جزو افرادی هستید که نمیدانید هایلایت اینستاگرام چیست یا هنوز از هایلایت اینستاگرام استفاده نمی کنید باید بدانید که یکی از قابلیت های بسیار کاربردی اینستاگرام را از دست داده اید.

حتما اکثر شما با قابلیت استوری اینستاگرام آشنا هستید هنگامی که یک استوری را هایلایت میکنید در پیج شما باقی می ماند و میتوانید هر استوری را در دسته بندی مخصوصی قرار دهید تا اکنت شما منظم و زیبا به نظر آید. این امکان وجود دارد تا برای هر دسته بندی کاور خاصی قرار دهید.

 

هنگامی که شما برای هایلایت خود کاور انتخاب نکنید اینستاگرام یکی از عکس های موجود در آن دسته بندی را به عنوان کاور انتخاب میکند اما با این کار هایلایت شما به یک حباب گنگ و ناواضح تبدیل می شود.

تغییر کاور هایلایت بسیار راحت و سریع است و به شما این امکان را می دهد تا ظاهری مناسب و برند گونه به اینستاگرام خود دهید.

 

کاور خود را با آیکون ها بسازید 

در نظر داشته باشید که باید از نماد یا آیکون هایی استفاده کنید که وضوح بالایی داشته باشد و طوری انتخاب شوند که حتی اگر شما اسمی برای هایلایت خود انتخاب نکنید نشان دهنده ی موضوع آن دسته بندی باشد.

 

به عنوان مثال اگر موضوع هایلایت شما پادکست است میتوانید از یک آیکون میکروفون یا یک هدفون استفاده کنید.

برندسازی در اینستاگرام

 

از کلمات کلیدی برای علامت گذاری استفاده کنید

اگرچه انتخاب واژگان واضح ترین انتخاب هرکسی است اما این روش تا زمانی که کلمات شما کوتاه و در عین حال با معنی نباشد کاربرد زیادی نخواهد داشت. تعداد حروفی که می توانید در هر دسته بندی هایلایت استفاده کنید محدود است و اگر نام گذاری شما طولانی باشد تمامی حروف نشان داده نمی شود.

به طور مثال اگر تصمیم دارید مطالبی مربوط به لباس در این دسته بندی قرار دهید می توانید از کلمه ی استایل (Style) استفاده کنید.

 

چند نکته و ترفند :

سادگی را حفظ کنید کاورهای هایلایت اینستاگرام بسیار کوچک هستند اگر بخواهید از متن یا تصاویری استفاده کنید که دارای جزییات زیاد باشد در آن فضای کوچک پروفایل و هایلایت ها گم خواهید شد.

آیکون هایی بسازید یا انتخاب کنید که مینیمال باشد و جزییات کمتری را داشته باشد و همچنین به دنبال فونت هایی باشید که تمیز، ساده و بسیار خوانا باشند.

تضاد را در نظر بگیرید.شما باید رنگ هایی را انتخاب کنید که محتوای شما بر روی بک گراند جلوه داشته باشد به رنگ هایی که کنتراست بالا دارند بچسبید و هنگام تایب از حالت پر رنگ یا بولد استفاده کنید.

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 4 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
به وبسایت خود عنصر اعتماد تزریق کنید

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید