چرا باید چیدمان شبکه های اجتماعی داشته باشید؟

چرا باید چیدمان شبکه های اجتماعی داشته باشید؟

با سلام خدمت همه همراهان مجله رادیب، اگر مشاغل خود را مانند یک بیزینسمن حرفه ای اداره می کنید ، چرا برند شما نباید ظاهر حرفه ای در شبکه های اجتماعی داشته باشد؟
امروز ، ما در مورد اهمیت به اشراک گذاری تصاویر و یک برنامه موفق رسانه های اجتماعی بحث خواهیم کرد. کاملاً طبیعی است که پست های شبکه های اجتماعی دارای تصاویر یا فیلم هستند نسبت به پست های بدون تصویر ، توجه و کلیک بیشتری را جذب می کنند. برای به حداکثر رساندن تلاش های خود در شبکه های اجتماعی ، ضروری است که برای هر پستی که به اشتراک می گذارید تصاویر عالی پیدا کنید یا ایجاد کنید.
هنگامی که پلن شبکه خود را برنامه ریزی می کنید ، شما را مجبور می کند که ابتدا به برند های تجاری و بازاریابی فکر کنید ، که اهمیت آن در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی هم بسیار مهم است.
به جای انتخاب کردن تصاویر درهم و برهم برای نشان دادن "فعال اجتماعی بودن" ، سعی کنید تصاویری را انتخاب کنید که مخاطبین شما تمایل داشته باشند آن را برای دیگران هم بفرستند و به این روش برای شما تبلیغات رایگان انجام می دهند


 برای شروع ، در اینجا برخی از اصول ایجاد یک طرح عالی را بیان می کنیم:

1. هدف داشته باشید

هر حساب شبکه اجتماعی باید یک هدف کلی داشته باشد و هر پست باید یک هدف فردی داشته باشد. به هدف حساب به عنوان یک موضوع کلی فکر کنید که پیروان شما انتظار دارند شما آن را دنبال کنید.
این موضوع را همراه با مخاطبان هدف خود تعریف کنید. هر پست جداگانه باید به موضوع کلی شبکه شما کمک کند و معیارهای قابل اندازه گیری برای نام تجاری شما ایجاد کند: تعامل ، کلیک و خرید.


2. خلاق باشید

 چه یک طراح باتجربه باشید یا خیر ، همه می توانند هنگام ایجاد گرافیک در شبکه های اجتماعی خلاق باشند. گنجاندن تکنیک های داستان سرایی راهی عالی برای انجام این کار است.

 

3. تصاویر با کیفیت بالا

هیچ کس مایل به دیدن تصاویر پیکسلی نیست ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که عکس های شما واضح ، دارای واترمارک خودتان و با کیفیت هستند. این خیلی مهم است

 

4. سازگاری با عکس

 این موضوع خیلی ساده است ، شما می خواهید عکس های خود را ثابت نگه دارید. تصمیم بگیرید که آیا شبکه شما حداقل ، رنگارنگ یا هر زیبایی دیگری داشته باشد که به نام تجاری شما متصل باشد. پس از انتخاب ، به آن پایبند باشید ، مگر اینکه برای آن برنامه ریزی دقیق شده باشد (این نیز به استانداردهای کسب و کار شما بستگی دارد).


5. سازگاری فیلتر با ویرایش تصویر

 فقط تنظیمات عکس مهم نیستند ، حتماً از فیلتر یکسان در هر پست استفاده کنید. این باعث می شود پست های شما قابل شناسایی باشند.

 

6. تنظیم طرح رنگ / پالت

برای موفقیت ، در مورد طرح رنگی که برای همه پست های خود استفاده می کنید دقت داشته باشید. به طیف رنگی برند خود فکر کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید در صفحات رسانه های اجتماعی و وب سایت خود یکسان به نظر برسید.


7. همه چیز را ساده نگه دارید

 مانند اکثر موارد در هنرهای تجسمی ، ( مگر اینکه هرج و مرج سازمان یافته بخشی از پلن شما باشد) ، قطعا شما نمی خواهید توجه کاربران شما، به جزئیات دیگر در تصویر شما جلب شود و به جای دیدن محصول، به بک گراند آن عکس توجه کنند بنابراین هنگام انتخاب و ارسال عکس های محصول به پس زمینه های ساده تر اکتفا کنید.


8- الگوی محتوایی شبکه خود را تنظیم کنید

 هنگام ارسال هفتگی ، می خواهید انواع مختلفی از محتوا و تصاویر را که دوست دارید ارسال کنید.  در نظر بگیرید این موضوع باعث می شود شبکه شما خوب به نظر برسد ، "جریانی" خوب بین پست ها ایجاد کند و همه چیز را ثابت نگه دارد. بگذارید کاربران شما، منتظر پست بعدی شما باشند، نه اینکه از پست های جدید شما کلافه شوند.

 

ایجاد طرح بندی به طور خاص برای سه شبکه اجتماعی بزرگ
فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام بزرگترین شبکه برای رسانه های اجتماعی هستند اما بسیار متفاوت از یکدیگر عمل می کنند. یک قانون خوب که باید هنگام ایجاد طرح بندی برای این شبکه های اجتماعی رعایت شود ، ادویه دادن به آن است! دنبال کردن صفحه شما توسط کاربران دقیقا مانند درست کردن یک غذا است ، اما لذت و طعم دهنده ی آن چیست؟ رسانه های اجتماعی برای سرگرمی در نظر گرفته شده اند ، بنابراین از این که با طرح بندی و اضافه کردن ادویه به آن ریسک کنید ، نترسید.
سه شبکه اجتماعی بزرگ همه فضای متفاوتی را فراهم می کنند ، از این موضوع هم به نفع خود استفاده کنید! یک پست در اینستاگرام باید کاملاً متفاوت از یک پست در توییتر باشد. افراد به دلایل مختلف این برنامه ها را دوست دارند و طرح بندی آنها باید مربوط به همان شبکه باشد.

نیاز به مشاوره جهت رشد در شبکه های اجتماعی را دارید؟ کلیک کنید

یک ذهنیت الگو می تواند به بهبود بازاریابی شما در شبکه های اجتماعی کمک کند ، به ویژه با توجه به اینکه پیروان علاقه مند ممکن است شما را از طریق چندین کانال دنبال کنند. مهم است که پیام های خود را به طور مداوم در محیط دیجیتال سازماندهی کنید .
امیدواریم که این نکات به شما نکته هایی را یاد بدهد که بتوانید درباره آنها فکر کنید و به روند کار خود اضافه کنید.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 1 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
جک ما بلاخره پیدا شد و سهام علی‌بابا رشد کرد

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید