پاک کردن هیستوری سرچ اینستاگرام

پاک کردن هیستوری سرچ اینستاگرام

سلام به همه همراهان عزیز و دوست داشتنی مجله رادیب، حتما برای شما هم پیش آمده که سرچ هایی در اینستاگرام انجام داده اید که دوست ندارید کسی آن را ببیند و یا اینکه دوست دارید لیست سرچ های خود را پاک کنید، در این آموزش کوتاه به شما یاد می دهیم چطور سابقه سرچ اینستاگرام خود را پاک کنید. با استفاده از حذف تاریخچه اینستاگرام ، همه جستجو های خود را از بین ببرید.

همانطور که می دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام، جستجوی هر چیزی در کادر سرچ، ذخیره و ثبت می شود و در تاریخچه جستجوهای اینستاگرام باقی می ماند. مثلا وقتی جستجویی بر اساس یک هشتگ خاص انجام می دهیم یا یک اکانت را سرچ کرده و آن را باز می کنیم، این سابقه در  History سرچ باقی می ماند . در هنگام جستجوی جدید همه جستجوهای قبلی شما (البته نه همه بلکه تعداد محدودی از آنها) نمایش داده می شود. آیا راهکاری برای حذف کردن تاریخچه جستجوهای اینستاگرام وجود دارد تا در صورت باز کردن اینستاگرام توسط اشخاص دیگر ، جستجوهای شما برای آن شخص مشخص نشود ؟

برای رشد در اینستاگرام و جذب فالوور واقعی و مدیریت اکانت، از ربات هوشمند اینستاگرام استفاده کنید، کلیک کنید

حذف تک تک از لیست جستجو اینستاگرام

برای اینکه بتوانید به صورت تک به تک جستجوی های انجام شده را حذف کنید ، وارد صفحه جستجوی اکانت خود شوید و سپس روی ضربدر کوچکی که در انتهای هر مورد مشاهده می کنیم بزنید تا مورد جستجو شده حذف شود.

حذف سرچ های اینستاگرام

 

آموزش حذف کردن هیستوری سرچ اینستاگرام

به جز حذف تک به تک سرچ ها از تاریخچه سرچ ها، ویژگی خوب دیگری در نرم افزار اینستاگرام وجود دارد که به شما اجازه می دهد همه سرچ های خود را از لیست جستجو از بین ببرید.

برای پاک کردن لیست کل سرچ های اینستاگرام ، وارد صفحه پروفایل شده و سپس روی سه خط از گوشه سمت راست و بالا کلیک کنید . در لیستی که باز می شود گزینه Settings را انتخاب کنید و سپس در صفحه تنظیمات گزینه Search History را انتخاب و آن را باز کنید و در گزینه Clear search history را بزنید. پیغامی نمایش داده می شود که از شما می خواهد تایید کنید که آیا از پاک کردن تاریخچه اینستاگرام مطمئن هستید؟ یا خیر.  با زدن روی روی گزینه Yes , I'm sure آن را تایید کرده و اجازه بدهید تا همه سرچ های انجام گرفته توسط شما ، اعم از افراد ، صفحات و هشتگ ها بطور کامل حذف گردند.

نحوه پاک کردن همه تاریخچه سرچ Instagram حذف تمام سرچ های اینستاگرام چگونه سرچ های قبلی اینستاگرام را پاک کنیم سرچ های پاک شده در instagram

با این روش دیگر به هیچ وجه سرچ های شما قابل بازیابی نیست و به طور کامل از تاریخچه اینستاگرام حذف خواهد شد. 

از اینکه با ما همراه بودید سپاسگزاریم، اگر این مطلب برای شما کارآمد بود، لطفا به آن از پایین صفحه، امتیاز بدهید. 

 

منبع : مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 3 امتیاز , میانگین امتیازات 4.33 از 5 میباشد )
قابلیت ارسال متن‌های طولانی به توییتر می‌آید

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید