بهترین پیوند یکتا از نظر سئو URL Friendly

بهترین پیوند یکتا از نظر سئو URL Friendly

پیوند یکتا PermaLink یکی از مهم ترین مباحث سئو در هر سایتی می باشد. منظور از پیوند یکتا همان لینک صفحات سایت است. برخی لینک ها سئو فرندلی نیستند و گوگل برخی از این لینک ها را اصلا دوست ندارد. بنابراین شما باید یک پیوند یکتای سئو فرندلی و گوگل پسند برای مطالب و صفحات سایت خودتون انتخاب کنید. در این مقاله بهترین پویند یکتا از نظر سئو رو با هم بررسی می کنیم.

پیشنهاد یادگیری: دوره فیلم آموزش سئو وردپرس به طور کامل و حرفه ای برای اولین بار در ایران

پیوند یکتا خوب برای سئو سایت

اگر شما از وردپرس استفاده می کنید ما در بخش آموزش وردپرس اشاره کردیم و شما حتما میدانید که در بخش تنظیمات » پیوندهای یکتا بخشی وجود داره برای تنظیم کردن پیوند یکتای سایت. اما اگر از وردپرس استفاده نمی کنید لازم است بستگی به سیستم خود این مورد را به صورت دستی به سایت خودتون اضافه کنید. در بخش تنظیمات پیوند یکتای وردپرس چندین حالت برای نمایش لینک ها وجود داره که یکی از این موارد نام نوشته هست. نام نوشته بهترین و حرفه ای ترین پیوند یکتا در وردپرس و در هر سایتی می باشد که باید مورد استفاده قرار بگیره.

سئو هر روزه موضوع پیچیده تر می شود و شما به عنوان یک مدیر سایت باید همیشه اطلاعات خود را درباره سئو سایت بروز کنید تا بتوانید طبق آخرین تغییرات و تکنولوژی روز دنیا سایت خود را پیش ببرید. طبق آخرین تغییرات و بررسی های انجام شده پیوند یکتای نام نوشته بهترین حالت برای سئو سایت می باشد که می توان از آن استفاده کرد.

پیشنهاد یادگیری: دوره فیلم آموزش صفر تا صد کار با وردپرس کامل ترین دوره در ایران

تنظیمات پیوند یکتا در وردپرس

همان طور که اشاره شد اگر از وردپرس استفاده می کنید باید در قسمت مدیریت سایت خود به بخش تنظیمات » پیوندهای یکتا مراجعه کنید. در این بخش چندین گزینه برای پیوند یکتا وجود داره که به صورت پیش فرض روی نام نوشته تنظیم شده. شما باید در این بخش گزینه مربوط به نام نوشته را انتخاب کرده و تنظیمات رو ذخیره کنید.

پیوند یکتا مخصوص سایت شما

توجه داشته باشید که بستگی به زمینه فعالیت شما انتخاب پیوند یکتا میتونه متفاوت باشه. حالت نام نوشته برای چیوند یکتا در وردپرس برای سایت های زیادی مناسب هست , اما برخی سایت های خبری که مطالب زیادی دارن و ممکنه برخی مطالب تکراری بشن باید از یک پیوند یکتای خاص برای لینک صفحات و مطالب استفاده کنید. به فرض در اکثر سایت های خبری و مجله ای مدیران سایت ها در انتهای نام هر لینک یک عددی درج می کنند. اما من به شما پیش نهاد می کنم اگر حواستان هست که مطالب تکراری نشود از همان نام نوشته سعی کنید انتخاب کنید تا نسبت به رقیبان خودتون متفاوت باشید.

پیشنهاد یادگیری: دوره فیلم آموزش حرفه ای سئو سایت کامل ترین دوره برای اولین بار در ایران

برای تغییر پیوند یکتا عجله نکنید

توجه داشته باشید که اگر شما تازه در حال راه اندازی سایت هستید باید از همین ابتدا پیوند یکتای نام نوشته رو برای سایت خودتون انتخاب کنید. اما اگر شما مدتی هست در حال فعالیت هستید و مطالب زیادی روی سایتتون وجود دارد. و از طرفی در ابتدای کار پیوند یکتا رو درست تنظیم نکردید لازمه بدونید که با تغییر پیوند یکتا کلیه مطالب و صفحات سایت شما به خطای 404 تبدیل میشه که یک آسیب جدی به سایت شما وارد می کنه. اگر تعداد مطالبتون زیاد هست تازه نمیشه کاریش کرد و شما باید به همون شکل کارتون رو ادامه بدید اما اگر مطالبتون زیاد نیست می تونید پیوند یکتا رو برای مطالب و صفحات خود تغییر بدید تا لینک های سایت شما به سئو فرندلی ظاهر بشن.

پیشنهاد مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر

چرا پیوند یکتای نام نوشته خوب است

لینک نوشته در سئو بسیار حائز اهمیت است. یعنی اگر بتوانید لینک ها را بخوبی بهینه کنید یک نمره مثبت دریافت کرده اید و این حرکت میتونه در رشد سایت شما نسبت به سایت رقیبانتون تاثیر گذار باشه. اما اگر لینک های شما مناسب نباشن نمره منفی دریافت نمی کنید و فقط شانس دریافت رتبه برتر مسبت به رقیبان رو از دست میدید.

از طرفی به دلیل اینکه نام نوشته همان عنوان مطلب هست و طبق گفته های آموزش سئو ما باید در عنوان مطلب کلمات کلیدی را قرار دهیم در نتیجه در بخش پیوند یکتا و لینک صفحه کلمه کلیدی عینا تکرار می شود و این بهترین حالت برای سئو مطالب سایت شما هست.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 8 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
چرا مشتریان به اینفلوئنسر‌‌ها اعتماد می‌کنند و آن‌

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید