اپل آیپد پرو جدید را با تراشه M4 و آیپد ایر به روز شده معرفی کرد

اپل آیپد پرو جدید را با تراشه M4 و آیپد ایر به روز شده معرفی کرد

با سلام خدمت همه همراهان مجله رادیب، شرکت اپل آخرین به‌روزرسانی‌ برای مدل‌های محبوب iPad Air و Pro خود در روز سه‌شنبه، 7 می 2024 اعلام کرد. این اولین تغییرات از سال 2022 است، طولانی‌ترین فاصله بین مدل‌های جدید از زمان معرفی دستگاه در سال 2011 است.

هر دو نسخه 11 اینچی و 12.9 اینچی آیپد پرو تغییرات اساسی در طراحی داشتند . قابل توجه ترین تغییر، تغییر به صفحه نمایش های OLED است، با نسخه 12.9 اینچی که اندازه آن تا 13 اینچ افزایش یافته است. اپل ادعا می‌کند که تبلت‌های جدید به لطف فناوری‌ای که آن را "Tandem OLED" یا "Ultra Retina XDR" می‌نامد، روشن‌تر و سرزنده‌تر از مدل‌های قبلی هستند.

مدل 13 اینچی اکنون دارای ضخامت شگفت‌انگیز 5.1 میلی‌متر است که اپل می‌گوید باریک‌ترین دستگاه تا کنون است. (نسخه 11 اینچی 5.3 میلی متر ضخامت دارد.) برای کسانی که ظاهر یک صفحه نمایش مات را ترجیح می دهند، برای اولین بار در مدل های Pro یک پوشش نانوبافت نیز در دسترس خواهد بود.

در نهایت، آی‌پد پروهای جدید به آخرین تراشه M4 که اپل می‌گوید «تراشه فوق‌العاده قدرتمندی برای هوش مصنوعی» است، مجهز اند و نمونه‌ای از توانایی آن در جداسازی سریع و کارآمد سوژه‌ها از پس‌زمینه در ویدیوها است.

آیپد پرو 11 اینچی از 999 دلار شروع می شود و نسخه بزرگتر 13 اینچی از 1299 دلار با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود.

iPad Air به روز شده در دو اندازه


نسل ششم آی‌پد ایر به اندازه آی‌پد پرو به‌روزرسانی‌ها را دریافت نکرد، اما اکنون به طور قابل توجهی در دو اندازه عرضه می‌شود. همانند مدل‌های Pro، خریداران اکنون بین صفحه‌نمایش 11 و 13 اینچی انتخاب می‌کنند، به این معنی که نیازی به پرداخت بیشتر برای نسخه Pro ندارند تا اندازه صفحه نمایش 30 درصد افزایش یابد.

اپل همان طراحی را برای iPad Air که برای اولین بار در سال 2020 معرفی کرد، همراه با پورت USB-C و Touch ID در دکمه بالایی نگه داشته. تنها تفاوت در محل قرارگیری دوربین جلو است که در جهت افقی به مرکز iPad منتقل شده است.

آیپد ایر 11 اینچی برای مدل پایه 599 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه 13 اینچی از 799 دلار شروع می شود.

قاب کیبورد جادویی جدید
اپل همچنین یک کیبورد جادویی به روز شده (نازک تر، سبک تر) را برای آیپدهای پرو خود معرفی کرد. نسخه به روز شده اکنون شامل یک ردیف عملکرد (با کنترل های روشنایی صفحه) است. تکیه گاه کف دست آلومینیومی و پد لمسی بزرگ با بازخورد لمسی نیز کمک می‌کند که قاب ممتاز بیشتر شبیه یک مک بوک باشد.

کیبورد جادویی جدید

 

برای هر دو آیپد پرو 11 و 13 اینچی در دسترس است و به ترتیب 299 یا 349 دلار قیمت خواهد داشت.

 

اپل پنسیل پرو


اپل همچنین در مراسم خود از یک قلم اپل جدید با نام Pro رونمایی کرد. مدل جدید دقیقاً fh lng rfgd یکسان به نظر می رسد اما یک تابع "فشرده" اضافه می کند که یک پالت ابزار جدید را باز می کند. در همین حال، یک سنسور ژیروسکوپ داخلی به شما امکان می دهد جهت ابزارهایی را که استفاده می کنید در حین چرخاندن دستگاه تغییر دهید و کنترل دقیق تری را ارائه دهید. در نهایت، مداد جدید از شبکه Find My اپل پشتیبانی می‌کند، که باید ترس از دست دادن دستگاه ۱۲۹ دلاری دیگر کنار بگذارید.

در نهایت، برای تکمیل مجموعه ای از اعلامیه های اپل، آی پد سطح پایه به 349 دلار کاهش یافت - و کاهش قیمت 100 دلاری را تجربه می کند.

خرسندیم که تا پایان این مقاله با مجله رادیب همراه بودید. 

 

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 1 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
همه چیز درباره شادوبن شدن در اینستاگرام

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید