نظرسنجی اینستاگرام برای افزایش تعامل فوری در اینستاگرام

نظرسنجی اینستاگرام برای افزایش تعامل فوری در اینستاگرام

با سلام خدمت همه همراهان مجله رادیب ، آیا شما هم به یک راه سریع برای افزایش تعامل اینستاگرام خود نیاز دارید؟ نظرسنجی های اینستاگرام جواب می دهد. اینها یک راه سرگرم کننده برای تعامل با مخاطبان شما و ایجاد تعامل بیشتر برای برند شما می باشد. علاوه بر این، آنها برای سنجش افکار و نظرات خود برای اطلاع از تصمیمات شما عالی هستند.

نمی دانید چگونه یک نظرسنجی اینستاگرام ایجاد کنید؟ در این راهنما، ما شما را در تمام مراحل استفاده از استیکرهای نظرسنجی اینستاگرام راهنمایی می کنیم. ما همچنین چند ایده عالی در مورد نحوه استفاده از آنها برای تقویت تعامل خود به شما ارائه می دهیم. بیایید شروع کنیم.

نظرسنجی اینستاگرام/استیکرهای نظرسنجی اینستاگرام چیست؟


نظرسنجی های اینستاگرام یک ویژگی تعاملی است که به شما امکان می دهد در استوری خود سوال بپرسید و مردم را وادار کنید تا حداکثر به چهار پاسخ رای دهند. آنها به شکل استیکرهایی هستند که می توانید آنها را به استوری خود اضافه کنید. استیکر نظرسنجی اینستاگرام به شما امکان می دهد یک سوال را به همراه 2 تا 4 پاسخ یا گزینه برای دنبال کنندگان خود مطرح کنید. می توانید درصد پاسخ ها را برای هر گزینه مشاهده کنید و حتی نتایج را در استوری های خود به اشتراک بگذارید.

این نظرسنجی ها روشی سرگرم کننده برای تعامل بیشتر با مخاطبان شما ارائه می دهند. می‌توانید قبل از رفتن به استوری بعدی سریعاً آنها را به تعامل وادار کنید زیرا فقط یک ضربه طول می‌کشد. این نه تنها تعامل شما را افزایش می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا درک بهتری از آنچه مخاطبان شما دوست دارند داشته باشید. به این ترتیب، نظرسنجی ها در اینستاگرام می توانند برای نظرسنجی از فالوورهای شما و اطلاع رسانی درباره تصمیمات تجاری شما استفاده شوند.

ایجاد نظرسنجی در اینستاگرام

 

پیش از این، برچسب نظرسنجی فقط به کاربران اجازه می داد بین دو پاسخ یکی را انتخاب کنند. در حالی که این سرگرم کننده و جذاب بود، اما کمی محدود کننده بود. اکنون امکان افزودن گزینه های بیشتر به برندها ابزارهای لازم را می دهد تا واقعاً مخاطبان خود را درگیر کنند.

 

با ربات هوشمند اینستاگرام خیلی سریع رشد کنید و به راحتی فالوور واقعی جذب کنید

 

چرا از نظرسنجی اینستاگرام استفاده کنیم؟


اول از همه، چرا باید نظرسنجی اینستاگرام ایجاد کنید؟ آیا این چیزی است که برندها و شرکت ها باید انجام دهند؟ بیایید با نگاهی به مزایای کلیدی استفاده از نظرسنجی اینستاگرام به این سوالات پاسخ دهیم.

 

تعامل و تعامل را برانگیخت


نظرسنجی ها به دنبال کنندگان شما این فرصت را می دهد تا با رای دادن به چیزی درگیر شوند. آنها ممکن است هیجان زده باشند که نظرات خود را به اشتراک بگذارند یا نظرات خود را ارائه دهند، که انجام این کار فقط با یک ضربه ساده به اندازه کافی آسان است. این احتمال آن‌ها را برای تعامل با استوری به‌جای رد شدن از آن افزایش می‌دهد. به این ترتیب، نظرسنجی های اینستاگرام راهی عالی برای ایجاد تعاملات بیشتر و افزایش تعامل شما هستند.

 

دریافت بازخورد در زمان واقعی


نظرسنجی ها برای جمع آوری بازخورد عالی هستند، اما انجام آن ها نیز می تواند زمان بر باشد. در شرایطی که به بازخورد فوری نیاز دارید، نظرسنجی ها روشی عالی برای جمع آوری آن هستند. نظرسنجی‌های اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند در مورد هر موضوعی بازخورد بی‌درنگ ( سریع) دریافت کنید – چه برای کمک به انتخاب یک عکس نمایه جدید یا تصمیم‌گیری در مورد زمان پخش زنده آینده‌تان.

 

مخاطب خود را بشناسید


نظرسنجی ها همچنین راهی عالی برای درک اینکه مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند، چه علایقی دارند و چه انتظاراتی از شما دارند، هستند. این به ویژه هنگامی که در حال برنامه ریزی چیزی مهم هستید مفید است. برای مثال، می‌توانید قبل از راه‌اندازی یک محصول یا خدمات جدید یا تصمیم‌گیری در مورد دعوت به عنوان سخنران در یک رویداد آینده، نظرات آنها را بپرسید.

 

مراحل ایجاد نظرسنجی اینستاگرام


اگر در پلتفرم یا ویژگی نظرسنجی تازه کار هستید، نگران نباشید. ایجاد نظرسنجی استوری اینستاگرام بسیار آسان است. برای شروع مراحل زیر را دنبال کنید:

 

مرحله اول: فید اینستاگرام خود را باز کنید و انگشت خود را به سمت راست بکشید یا روی نماد عکس پروفایل خود ضربه بزنید تا یک استوری جدید شروع شود. همچنین می توانید به صفحه پروفایل خود بروید و از آنجا روی نماد پروفایل ضربه بزنید.

مرحله دوم: اگر می‌خواهید یک نظرسنجی بدون تصویر در پس‌زمینه ایجاد کنید، روی دکمه Create از پنل سمت چپ ضربه بزنید. برای افزودن پس‌زمینه تصویر، می‌توانید با استفاده از دوربین Stories داخلی عکس بگیرید یا با کشیدن انگشت به بالا عکسی را از گالری خود یک تصویر آپلود کنید.

مرحله سوم: بعد، روی نماد استیکرها از پنل بالایی ضربه بزنید و "Poll" را انتخاب کنید.

ایجاد نظرسنجی در استوری اینستاگرام

مرحله چهارم: در قسمت سوال،  سوالی را که می خواهید بپرسید تایپ کنید. سپس پاسخ ها را در قسمت های زیر اضافه کنید.

بسته به ماهیت نظرسنجی، این می تواند به سادگی بله یا خیر باشد. یا می تواند جزئیات بیشتری داشته باشد و افراد بین چهار گزینه مختلف انتخاب کنند. اگر می‌خواهید بیش از دو گزینه اضافه کنید، روی فیلد «Add Another Option» در پایین ضربه بزنید و پاسخ را وارد کنید.

نحوه وارد کردن پاسخ های بیشتر در نظرسنجی اینستا

مرحله پنجم: روی «Done» ضربه بزنید تا ایجاد نظرسنجی خود را به پایان برسانید. و همین . اکنون روی دکمه فلش در پایین صفحه ضربه بزنید تا نظرسنجی را در استوری خود به اشتراک بگذارید تا مردم بتوانند شروع به رای دادن کنند.

ثبت نهایی نظرسنجی استوری

7 ایده نظرسنجی اینستاگرام برای الهام بخشیدن به شما


اکنون که می دانید چگونه در اینستاگرام نظرسنجی ایجاد کنید، ممکن است برایتان جالب باشد که یاد بگیرید چگونه از آنها استفاده کنید. در اینجا چند ایده نظرسنجی عالی برای الهام بخشیدن به استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما آورده شده است.

1. آن را به یک بازی حدس زدن تبدیل کنید


بازی های حدس زدن راهی سرگرم کننده برای سرگرم کردن مخاطبان شما هستند. این شامل درخواست از افراد برای حدس زدن با انتخاب هر یک از گزینه های ارائه شده است. سپس می توانید پاسخ را در استوری بعدی یا روز بعد فاش کنید. فرصتی برای به چالش کشیدن خود و حدس درست می تواند بسیاری از دنبال کنندگان را ترغیب کند تا به سرگرمی بپیوندند.

شما می توانید این بازی استوری را در مورد هر چیزی بسازید. به عنوان مثال، می توانید از آنها بخواهید حدس بزنند محصول آینده شما چه خواهد بود. یا می توانید برخی از تم ها را برای یک کمپین جدید به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید حدس بزنند کدام یک را انتخاب می کنید.

به عنوان مثال، هنرمند زیر از طرفداران خواست که موضوع تقویم 2023 او را حدس بزنند. از آنجایی که او برخی از ایده‌ها را در گزینه‌ها گنجانده بود، باعث می‌شود مردم حدس بزنند و به طور همزمان انتظار ایجاد کنند.

نظرسنجی اینستاگرامی

نکته حرفه ای: بازی لزوماً شامل مسابقه ای نیست که در آن آنها چیزی برنده می شوند. اما فرصت برنده شدن در چیزی می تواند بسیاری از آنها را تشویق کند که در نظرسنجی شما رای دهند.

2. ایجاد پیش بینی برای یک رویداد آینده


با قدرت نظرسنجی ها برای جذب مخاطبان خود، می توانید از آنها برای ایجاد پیش بینی برای یک رویداد آینده مانند پخش زنده، اجلاس سران، کنسرت، معرفی محصول یا حتی یک مهمانی استفاده کنید. این ممکن است شامل ایجاد یک سری نظرسنجی در روزهای منتهی به رویداد باشد. ایده این است که مخاطب را با به اشتراک گذاشتن محتوایی که می توانند با آن مرتبط با رویداد تعامل کنند، بر روی رویداد تمرکز کنند.

 

3. تنوع محصول خود را نشان دهید


گاهی اوقات، شما فقط می خواهید محصولات خود را به نمایش بگذارید. اما شاید می ترسید که ممکن است بیش از حد تبلیغاتی باشد. استیکرهای نظرسنجی اینستاگرام می توانند به اضافه کردن یک عنصر تعاملی به پست های محصول شما کمک کنند. شما می توانید محصولات مختلفی را به نمایش بگذارید و مردم را وادار کنید که بین گزینه های مختلف رای دهند.

این یک راه ساده و در عین حال موثر برای وارد کردن عناصر تعاملی به تبلیغات محصول شما است. به این ترتیب، فالوورهای شما می‌توانند بیشتر روی محصولاتی که نشان می‌دهید تمرکز کنند، زیرا با محتوا درگیر هستند.

 

4. برای یک مسابقه رای جمع آوری کنید


اگر مسابقه‌ای را اجرا می‌کنید که شامل رای دادن به یک برنده است، نظرسنجی اینستاگرام یک ابزار عالی است. می‌توانید ورودی‌ها یا نامزدهای مختلف را از طریق استوری‌های خود به اشتراک بگذارید و برچسب نظرسنجی را اضافه کنید تا مردم بتوانند رأی خود را بدهند. این امر باعث می شود که همه چیز منصفانه باشد و در عین حال اطمینان حاصل شود که مخاطبان شما در فرآیند انتخاب برنده مشارکت دارند.

 

5. ایده هایی برای محتوای جدید ایجاد کنید


نظرسنجی ها می توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان خود را در فرآیند تولید محتوا مشارکت دهید. فهرستی از ایده‌هایی را که به آنها محدود کرده‌اید ارائه دهید و از آنها بخواهید انتخاب کنند که به کدام ایده علاقه دارند. این یک راه عالی برای درک آنچه مخاطبان شما می‌خواهند از شما ببینند است، که می‌تواند به تولید محتوای شما نیز کمک کند. آینده.

می‌توانید ایده‌های موضوعی را به اشتراک بگذارید یا ببینید که آنها به کدام قالب‌های محتوایی بیشتر علاقه‌مند هستند. در برخی موارد، این نوع نظرسنجی حتی می‌تواند به شما کمک کند بزرگ‌ترین نقطه درد مخاطبانتان را بسنجید. این باید بتواند به شما کمک کند محتوایی بسازید که بهتر به نقاط درد آنها بپردازد و مشکلات آنها را حل کند.

 

6. اولویت های مخاطب خود را درک کنید


یکی از کاربردهای اصلی نظرسنجی اینستاگرام، درک بهتر مخاطبان است. این می تواند به صورت نظرسنجی برای درک ترجیحات آنها باشد که متعاقباً اولویت های آنها را آشکار می کند. به عبارت دیگر، شما می توانید درک کنید که چه چیزی برای آنها مهم است.

 

7. از تعاملات عمومی نترسید


گاهی اوقات، نظرسنجی اینستاگرام شما لزوماً نباید هدفی جز جذب مخاطب داشته باشد. در این لحن، می‌توانید نظرسنجی‌هایی را به اشتراک بگذارید که به سادگی مردم را وادار به رأی دادن بین دو (یا چند) گزینه مختلف کند. این انتخاب ها همیشه نباید به شما اطلاع دهند یا به شما در تصمیم گیری کمک کنند. آنها به سادگی می توانند فقط به خاطر تعاملات رانندگی آنجا باشند.

 

نحوه مشاهده نتایج نظرسنجی اینستاگرام


اگر می‌خواهید ببینید افراد چقدر با نظرسنجی شما درگیر شده‌اند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که استوری حاوی نظرسنجی به بالا بکشید. سپس می‌توانید درصد آرایی را که هر گزینه دریافت کرده‌اید ببینید و به راحتی می‌توانید ببینید کدام گزینه برنده شده است. شما همچنین می توانید تمام افرادی که رای خود را اضافه کرده اند را مشاهده کنید.

 

چگونه نتایج نظرسنجی خود را به اشتراک بگذارید


از صفحه نتایج نظرسنجی، روی دکمه "Share results" ضربه بزنید. این به طور خودکار نتایج را به یک نمودار تبدیل می کند. سپس می توانید یک پیام سریع قبل از اشتراک گذاری آن در استوری خود اضافه کنید. این کار را برای حفظ شفافیت با مخاطبان خود در نظر بگیرید. این برای نظرسنجی هایی که شامل مسابقه یا رای ایده آل است، بنابراین می توانید به دنبال کنندگان خود نشان دهید که همه چیز منصفانه انجام شده است.

 

برای نظرسنجی از مخاطبان خود آماده شوید


نظرسنجی ها سرگرم کننده، تعاملی و جذاب هستند. آنها همچنین می توانند برای اطلاع رسانی تصمیمات و استراتژی های شما استفاده شوند. از ایده های به اشتراک گذاشته شده در بالا برای استفاده حداکثری از این ویژگی مفید اینستاگرام استفاده کنید.

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 6 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
پنج کتاب حوزه کسب‌وکار از دید وارن بافت

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید