چگونه اکانت هک شده اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

چگونه اکانت هک شده اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

با بیش از آپلود هزار عکس در هر ثانیه، اکانت های اینستاگرام هدف هکرهایی است که به دنبال کلاهبرداری هستند. در مجله رادیب به شما نحوه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه، بزرگترین شبکه اشتراک گذاری عکس و ویدیو در رسانه های اجتماعی است. جای تعجب نیست که هکرها و کلاهبرداران را وسوسه می کند.

 

چگونه بفهمیم که هک شده ایم؟

اگر پستی در پیج شما منتشر شده که شخص شما آن را پست نکرده است یا هر فعالیت دیگری که شما آن را انجام نداده اید.

دیگر نمی توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید و خطای رمز عبور اشتباه را دریافت می کنید.

اگر ایمیلی از طرف امنیت اینستاگرام دریافت کردید که تغییرات ایجاد شده را به شما اطلاع می دهد و شما هرگز چنین تغییراتی را انجام نداده اید ! بله ! شما هک شدید!

این بدان معناست که شخصی سعی دارد حساب شما را قطع کند. اقدام سریع این است که روی Revert this change در ایمیل کلیک کنید. ( البته مطمئن باشید که این ایمیل مستقیما از کمپانی اینستاگرام برای شما ارسال  شده است و فرستنده از ایمیل مشابه اینستاگرام نباشد، گاهی ممکن است خود این ایمیل ها باعث هک شدن پیج شما بشود)

اگر قصد دارید امنیت اکانت خود را افزایش دهید روی این لینک کلیک کنید

 

مراحل بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

اگر خیلی دیر کرده اید و رمز عبور شما تغییر کرده است، می توانید رمز عبور حساب خود را ریست کنید تا بتوانید دوباره به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

 

یکی از آخرین راه‌های تایید مالکیت و بازیابی اکانت‌های هک شده اینستاگرام از طریق لینک ورود است. ممکن است قبلاً از آن در فیس بوک استفاده کرده باشید، در اینجا هم به همین شکل است. لینک ورود یک URL منحصر به فرد است که در صورت درخواست ایجاد می شود و به کاربر اجازه می دهد یک بار بدون رمز عبور به حساب کاربری دسترسی پیدا کند. بنابراین اگر رمز عبور حساب شما تغییر کرده باشد، گزینه مطمئنی است. لینک ورود به آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که به حساب اینستاگرام شما پیوند داده شده است ارسال می شود.

 

 

برای درخواست لینک ورود

 

۱) اینستاگرام را باز کنید.

مطمئن شوید که در صفحه ورود به حساب کاربری موجود هستید و نه صفحه ثبت نام !

۲) اکنون روی دریافت کمک برای ورود (get help logging in)  کلیک کنید. بسته به سیستم عامل تلفن همراه شما، ممکن است متفاوت باشد. در iOS به جای آن رمز عبور فراموش شده (forgot password) را در بالای دکمه ورود مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.

۳) روی نام کاربری یا تلفن کلیک کنید

۴) در پنجره بعدی، با وارد کردن آدرس ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری که به حساب هک شده شما لینک شده است، حساب خود را پیدا کنید، سپس روی next کلیک کنید.

۵) پنجره بعدی گزینه هایی را نشان می دهد که چگونه می خواهید ورود به سیستم را دریافت کنید. اگر می‌خواهید به آدرس ایمیل شما ارسال شود، روی Send an email کلیک کنید یا اگر می‌خواهید به شماره تلفن شما ارسال شود.

۶) اکنون روی لینک موجود در ایمیل یا پیامک ارسال شده برای شما کلیک کنید و مستقیما وارد حساب کاربری خود خواهید شد.

 

 

چگونه رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را تغییر دهیم

وقتی متوجه ناهنجاری هایی در حساب خود می شوید ، بهترین کاری که می توانید برای ایمن سازی حساب خود انجام دهید، تغییر رمز عبور است. کسی که رمز عبور شما را می‌داند می‌تواند تغییرات زیادی در حساب شما ایجاد کند. بنابراین هر چه زودتر آن را تغییر دهید، بهتر است.

 

برای تغییر رمز اکانت اینستاگرام:

۱) از طریق موبایل یا وب وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.

۲) به‌طور پیش‌فرض وقتی اینستاگرام را باز می‌کنید، معمولاً در تب هوم باز می‌شود، جایی که فیدها و استوری‌ها را از تمام حساب‌هایی که دنبال می‌کنید می‌بینید. با کلیک بر روی دایره حاوی عکس نمایه شما در گوشه سمت راست پایین صفحه، به تب نمایه بروید.

۳) در برگه نمایه، روی دکمه سه خط، در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش کلیک کنید.

۴) روی تنظیمات در منوی کشویی که در نیمه پایین ظاهر می شود کلیک کنید.

۵) در منوی تنظیمات گزینه Security را انتخاب کنید.

۶) حالا روی Password کلیک کنید.

۷) در پنجره بعدی، در فضاهای ارائه شده، رمز عبور فعلی حساب خود را وارد کنید تا ثابت کنید که مالک حساب هستید و می خواهید تغییراتی ایجاد کنید. سپس رمز جدیدی را که می خواهید به آن تغییر دهید، دو بار وارد کنید تا مطمئن شوید که اشتباهی وجود ندارد.

۸) اکنون روی تیک گوشه بالا کلیک کنید تا تغییرات را تایید کنید.

لطفاً مطمئن شوید که رمز عبور خود را منحصر به فرد و ایمن است و به راحتی قابل حدس زدن نیست.

 

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
منبع : مجله رادیب

 

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 6 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
افزایش رنک گوگل به کمک الگوریتم مرغ مگس خوار

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید