مدل 2021 موتورولا موتو G استایلوس موتو G پاور و موتو G پلی

مدل 2021 موتورولا موتو G استایلوس موتو G پاور و موتو G پلی

موتورولا مدل ۲۰۲۱ موتو G استایلوس، موتو G پاور و موتو G پلی را رونمایی کرد . بسیاری از طرفداران موتورولا منتظر این رونمایی شگفت انگیز بودند.  روز گذشته به‌هنگام رونمایی سه گوشی جدید از محصولات سری G که در دسته‌ی میان‌رده‌ها قرار می‌گیرند، ادعای جالبی مطرح کرد: «هیچ شرکتی مثل موتورولا، دستگاه‌های میان‌رده یا مشتریانی را که دنبال دستگاه‌های میان‌رده هستند نمی‌شناسد». این شرکت تلاش کرده است روی دستگاه‌های جدیدش مانور زیادی دهد تا بتواند فروش آن‌ها را بالا ببرد.

سه گوشی جدید موتورولا از روز گذشته برای سفارش در دسترس قرار گرفته‌اند، بااین‌حال تنها مدل Play آن‌ها آماده‌ی عرضه است و دو گوشی دیگر در هفته‌ی آینده از راه می‌رسند (موتورولا گوشی دیگری نیز معرفی کرده است که در انتهای این مقاله از مجله رادیب، به آن اشاره می‌کنیم).

موتورولا موتو G استایلوس 2021

 

Motorola Moto G Stylus ۲۰۲۱

به‌گزارش وب‌سایت GSMArena، موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ (Motorola Moto G Stylus ۲۰۲۱) برای نمایش محتوای بصری از نمایشگر ۶٫۸ اینچ ۱۰۸۰p استفاده می‌کند. این نخستین باری است که در گوشی‌های سری G موتورولا شاهد نمایشگری به این بزرگی هستیم. در این گوشی از قلم لمسی فشاری استفاده شده است که در بخش بالایی آن کلیدی به‌چشم می‌خورد تا بتوانید قلم را از محفظه‌اش در گوشی خارج کنید.

گوشی موتورولا موتو G استایلوس ۲۰۲۱ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۷۸ استفاده می‌کند، به سیستم‌عامل اندروید ۱۰ مجهز است و از یک‌سری اپلیکیشن ویژه‌ی قلم لمسی نظیر Moto Note بهره می‌گیرد. در کنار این‌ها می‌توان از قلم لمسی گوشی برای کشیدن طرح اشیاء یا های‌لایت کردن متن و کپی کردن آن در زمانی سریع استفاده کرد.

گوشی موردبحث موتورولا در تنها یک کانفیگ با چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به بازار می‌آید. کسانی که به حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتر نیاز داشته باشند می‌توانند سراغ استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD بروند. باتری موتورولا موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ ظرفیت ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و صرفا از استاندارد شارژ سیمی ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

 

تلفن همراه موتورولا Motorola Moto G Stylus

دوربین گوشی جدید موتورولا شبیه به گوشی Ace است که به‌تازگی معرفی شده. بدین ترتیب موتورولا موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌هایی به ابعاد ۰٫۸ میکرومتر و لنز دارای دیافراگم f/1.7، دارد. دوربین دوم گوشی از حسگر هشت مگاپیکسلی به‌همراه لنز فوق عریض با زاویه‌ی دید ۱۱۸ درجه استفاده می‌کند و دو دوربین دیگر گوشی دارای حسگر دو مگاپیکسلی هستند؛ یکی از این دوربین‌ها به‌لطف داشتن لنز ماکرو می‌تواند از فاصله‌ی نزدیک از اشیاء عکس بگیرد و دوربین دوم وظیفه‌ی عمق‌سنجی صحنه‌ها را به‌منظور ثبت جلوه‌ی بوکه روی تصاویر برعهده دارد.

دوربین سلفی گوشی موتورولا مجهز به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است که از تکنیک ترکیب پیکسل‌ها پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی گوشی می‌تواند ویدئوهای ۴K را با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه ضبط کند و دوربین‌های فوق عریض و سلفی توانایی ضبط ویدئوهای هایپرلپس (Hyperlapse) را دارند.

بدنه‌ی گوشی موتورولا موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ از جنس پلاستیک ساخته شده و دستگاه از به‌گونه‌ای طراحی شده است که در برابر آب مقاومت نشان دهد؛ البته خبری از استاندارد رسمی IP نیست. حسگر اثر انگشت به لبه‌ی کناری گوشی منتقل شده است و گوشی موردبحث موتورولا جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون هم دارد. موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ با قیمت ۳۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. سری اول این گوشی در تاریخ ۱۳ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۲۴ دی ۱۳۹۹) عرضه خواهد شد.

موتورولا موتو G پاور 2021

 

موتورولا موتو G پاور ۲۰۲۱

مدل ۲۰۲۱ گوشی موتو جی پاور نسبت‌به مدل استایلوس دارای باتری پرظرفیت‌تر و صفحه‌نمایش کوچک‌تر است. این گوشی که قلم لمسی ندارد به‌لطف داشتن باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، با یک بار شارژ تا سه روز دوام می‌آورد. این درحالی است که بنابه ادعای موتورولا، گوشی استایلوس تا دو روز شارژدهی می‌کند.

در جعبه‌ی موتورولا موتو جی پاور ۲۰۲۱ شارژر ۱۰ وات قرار داده شده است، بااین‌حال این گوشی از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید موتو جی پاور ۲۰۲۱ را با سرعت بیشتری شارژ‌ کنید، باید شارژری مجزا بخرید.

گوشی موتورولا موتو جی پاور ۲۰۲۱ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ و سه یا چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است که کاربر درصورت تمایل می‌تواند آن را ازطریق کارت حافظه‌ی میکرو SD ارتقا دهد.

صفحه‌نمایش گوشی موردبحث موتورولا برخلاف مدل استایلوس وضوح ۷۲۰p دارد. این گوشی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را حفظ می‌کند، اما این دوربین در زمینه‌ی فیلم‌برداری به حداکثر وضوح ۱۰۸۰p دست پیدا می‌کند. به‌علاوه در موتو جی پاور خبری از دوربین فوق عریض نیست، اما دوربین‌های دو مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج حضور دارند.

مدل جدید موتورولا موتو جی پاور با قیمت ۲۰۰ دلار در تاریخ ۱۳ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۲۴ دی ۱۳۹۹) به بازار عرضه خواهد شد.

 

موتورولا موتو G پلی 2021

موتورولا موتو G پلی ۲۰۲۱

جدیدترین مدل از موتو جی پلی موتورولا مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی جدید این شرکت لقب می‌گیرد و هم‌زمان با دو گوشی دیگر با قیمت ۱۷۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. این گوشی دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچ IPS LCD با وضوح ۷۲۰p است و از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به‌همراه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۶۰ و سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به‌همراه اسلات کارت حافظه‌ی میکرو SD استفاده می‌کند.

در گوشی موتورولا موتو جی پلی ۲۰۲۱ از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حداکثر سه روز شارژدهی استفاده شده است (این گوشی با توان ۱۰ وات ازطریق درگاه USB-C شارژ می‌شود). تمامی گوشی‌های جدید سری G موتورولا دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون هستند و NFC ندارند.

پنل پشتی موتورولا موتو جی پلی ۲۰۲۱ میزبان دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است که می‌تواند ویدئوهای ۱۰۸۰p را با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه ضبط کند. به‌علاوه این گوشی دوربین ثانویه‌ی دو مگاپیکسلی عمق‌سنج دارد و از دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی گوشی موردبحث درون بریدگی قطره‌ای‌شکل جای داده شده است.

موتورولا وان 5G ایس

 

موتورولا وان ۵G ایس

موتورولا افزون‌بر سه گوشی جدید سری G، گوشی دیگری را نیز با نام وان ۵G ایس رونمایی کرده است که با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. این گوشی نمایشگر ۶٫۷ اینچ با وضوح ۲٬۴۰۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل دارد و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G بهره می‌گیرد. این پردازنده دارای دو هسته‌ی Cortex A77 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی Cortex A55 است و برپایه‌ی لیتوگرافی هشت نانومتری ساخته شده.

موتورولا وان ۵G ایس از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌‌کند. این گوشی در پنل پشتی میزبان سه دوربین مجزا است؛ دوربین اصلی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد، دوربین دوم از حسگر هشت مگاپیکسلی به‌همراه لنز فوق عریض استفاده می‌کند و در دوربین سوم از حسگر دو مگاپیکسلی با لنز ماکرو استفاده شده است.

پنل جلویی موتورولا وان ۵G ایس از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این گوشی باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و برخلاف سه گوشی دیگر از NFC پشتیبانی می‌کند.

 منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 2 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
چگونگی دانلود تصاویر از اینستاگرام

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید