روش بازیابی اکانت Disabled شده در اینستاگرام

روش بازیابی اکانت Disabled شده در اینستاگرام

در جهان برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد! همراهان همیشگی مجله رادیب، سلام، من مرادیان هستم و در این آموزش کامل، قصد دارم نحوه بازگردانی اکانت های Disabled شده اینستاگرام را خدمت شما عزیزان آموزش دهم. مشکلی که بسیاری از افراد با اکانت اینستاگرامشان دارند این است که اکانت اینستاگرامشان غیر فعال شده و الان نمی‌توانند وارد آن شوند. امروز میخواهیم بازیابی اکانت بسته شده اینستاگرام ( دیسیبل شده ) که از طرف خود اینستاگرام غیر فعال می شود را مورد بررسی قرار دهیم. چرا اینستاگرام اکانت ما را غیر فعال میکند؟ یا به اصطلاح دیگر اکانت ما را دیسیبیل میکند؟ امروز میخواهیم به صورت تخصصی‌تر این مقوله را مورد بررسی قرار داده و راه‌های دوباره بازیابی اکانت اینستاگرام را برایتان آموزش دهیم تا در صورت برخورد با چنین مشکلی اقدام به بازیابی اکانت اینستا خود کنید پس با ما همراه باشید.

برای برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام روشی ساده وجود دارد!

یکی از معضلاتی که برای کاربران اینستاگرام رخ می دهد این است که به دلایل متفاوتی با بسته شدن اکانت خود روبرو می شوند که دیگر نمی توانند وارد آن شوند، که با غیرفعال شدن اکانت توسط اینستاگرام با پیغام “Your Account Has Been Disabled For Violating Our Terms” روبرو خواهند شد.

چرا اینستاگرام اکانت من را غیرفعال کرده است؟
شبکه اجتماعی اینستاگرام قوانین و شرایط خاص خودش را برای کاربران مقرر کرده که همه باید به آن‌ها پایبند باشند. درست در زمان ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی اینستاگرام از شما می‌خواهد تا شرایط و ضوابط فعالیت در آن را بخوانید و پس از آن وارد حساب کاربری خود شوید. در سایت اینستاگرام می‌توانید به صفحه ضوابط و قوانین اینستاگرام دسترسی داشته باشید تا در حین استفاده از این نرم افزار محبوب به مشکل برنخورید.

اما گاهی اوقات باوجود این‌که هیچ‌گونه فعالیتی را خلاف ضوابط انجام نداده‌اید، ( یا شاید هم انجام داده اید اما حس می کنید اینستاگرام دارد سخت گیری می کند! (; ) اینستاگرام اکانت شما را غیرفعال می‌کند. این مورد می‌تواند به دلیل اشتباه خود کمپانی باشد. به‌عنوان مثال اگر تصاویر ارسالی زیادی را در مدت زمان کم منتشر کنید و محتوای آن‌ها هم به صورتی باشد که اینستاگرام آن‌ها را با اسپم اشتباه بگیرد و یا قانون کپی رایت را رعایت نکنید، احتمال غیرفعال شدن حساب شما وجود دارد. به هر حال در این صورت احتمال بازگرداندن اکانت‌تان وجود دارد که در ادامه بیشتر درباره آن حرف می‌زنیم.

حساب اینستاگرام غیرفعال شده‌ را چگونه بازگردانم؟
پیش از این که مراحل را توضیح دهیم، بهتر است بدانید انجام این اقدامات به معنای بازگشت صد درصد پیج اینستاگرام‌تان نیست و احتمال غیرفعال ماندن همیشگی آن وجود دارد. ( اما احتمال بازگردانی اکانت به این روش بسیار زیاد است ) از طرفی تکرار مراحل ذکر شده در ادامه در طی یک دوره می‌تواند درصد احتمال بازگشت پیج را بیشتر کند. مدت زمان بازگشت حساب کاربری برای بعضی‌ها 2 روز و برای برخی تا 15 روز هم طول می‌کشد. به هر حال برای امتحان شانس بازگرداندن حساب غیرفعال‌تان مراحل زیر را بادقت دنبال کنید:

1. گام اول برگرداندن پیج اینستاگرام کلیک روی Learn More :
ابتدا برنامه (اپلیکیشن) اینستاگرام را باز کرده یوزرنیم و پسورد حساب کاربری که غیرفعال شده است را وارد کنید
حالا روی Login کلیک کنید.
وقتی با پیغام “Your Account Has Been Disabled For …” روبرو شدید
گزینه “Learn More” را انتخاب کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

2. گام دوم بازگردانی اینستاگرام کلیک روی Let Us Know :

طبق تصویر زیر درصفحه ای که باز شده است روی “Let Us Know” کلیک کنید.

 

ریکاوری اکانت دیسیبل شده اینستاگرام

حالا در بخش “My Instagram Was Deactivated” که باز شده است 2 گزینه مشاهده می کنید. گزینه نخست مربوط به اکانت های بیزنسی است ( که نیاز به ارسال مدارک کسب و کار خود دارید و در ایران کاربرد زیادی ندارد) و گزینه دوم مربوط به اکانت های شخصی می باشد ( که در پیج حتما باید حداقل یک تصویر شخصی از خودتان داشته باشید یا قبلا آپلود کرده باشید )

 

بازیابی اکانت Disabled شده اینستاگرام

ترجیحا در این بخش باید گزینه ی NO را انتخاب کرده و Send را بزنید
3. گام سوم بازگردانی پیج اینستاگرام - وارد کردن اطلاعات پیج:
در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده مانند آی‌دی اکانت‌ اینستاگرام را وارد کنید.
در بخش انتخاب کشور سکونت، بهتر است United Kingdom را انتخاب کنید.
 

فرم بازیابی اکانت اینستاگرام

برای جذب فالوور واقعی و مدیریت اکانت های اینستاگرام خود از ربات هوشمند اینستاگرام رادیب استفاده کنید

4. گام چهارم برگرداندن پیج اینستاگرام - ارسال عکس احراز هویت:
چند ساعت بعد باید یک ایمیل از اینستاگرام دریافت کنید.
در این ایمیل از شما خواسته می‌شود تا بر روی یک برگه کاغذ با دست خط خود یک کد ( که در ایمیل آن را دریافت خواهید کرد)  به همراه نام کاربری و نام خود بنویسید و در حالتی که آن را در دست گرفته‌اید، و هر دو دست شما در تصویر مشخص است، عکس بگیرید. در این عکس باید چهره‌تان به طور کامل مشخص باشد. بعد از انداختن عکس آن را سریعا در جواب به همان ایمیل ( Reply ) تصویر را در فرمت .JPG یا .JPEG پیوست یا اتچ کنید و ایمیل را ارسال کنید.

نکته: اگر هنگام ارسال اطلاعات طبق تصویر زیر با خطای " Confirm Your Account to Request a Review " مواجه شدید ، اقدام از طریق اپلیکیشن، از طریق لینک زیر مراحل بالا را انجام دهید.

لینک مستقیم: https://www.facebook.com/help/instagram/contact/1652567838289083

 

Confirm Your Account to Request a Review

5. گام پنجم و آخر بازیابی پیج اینستاگرام:
شما تمام مراحل را پس از ارسال اطلاعات خواسته شده، انجام داده اید و حالا نیاز است تا پاسخ بعدی اینستاگرام، شکیبا باشید.

نکاتی که شاید به دردتان بخورد:
درصورتی که طی 2 هفته جوابی دریافت نکردید سعی کنید چندین بار با فاصله به support@instagram.com ایمیل بفرستید و مشکل‌تان را با ذکر این‌که بی‌دلیل اکانت‌تان بسته شده است، بیان کنید.
در ایمیلی که ارسال می کنید سعی کنید توضیح دهید که اکانت شما بی دلیل غیرفعال شده است.

نکته مهم: بررسی توسط اینستاگرام و بازگشت پیج حداقل 2 روز و حداکثر 2 هفته زمان می برد پس تا دریافت پاسخ صبور باشید. 

منبع: مجله رادیب

در نظرسنجی شرکت کنید

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 13 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
تبدیل نام کاربری شبکه های اجتماعی به لینک

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید