لایو چهار نفره لایو رومز (Live Rooms) به اینستاگرام اضافه شد | رقابت اینستاگرام با کلاب هاوس

لایو چهار نفره لایو رومز (Live Rooms) به اینستاگرام اضافه شد | رقابت اینستاگرام با کلاب هاوس

مطمئنا همه ی شما با ویژگی لایو اینستاگرام آشنا هستید، در جدیدترین آپدیت اینستاگرام قابلیت تماس تصویری تا سقف ۴ نفر به نام لایو رومز “Live Rooms” افزوده شده است و این ویژگی به‌صورت جهانی در دسترس خواهد بود. این در حالی است که قبل از معرفی این ویژگی، تنها دو نفر به‌صورت هم‌زمان می‌توانستند ویدیوهای لایو را در اینستاگرام منتشر کنند.

 

چگونه از لایو رومز استفاده کنیم؟

۱- اول از همه، برنامه اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

۲- حالا، برنامه را باز کنید، با ضربه زدن روی نماد + در عکس پروفایل خود و یا کشیدن انگشت به سمت راست از صفحه اصلی گزینه Live را پیدا کنیم.

۳- روی لایو ضربه و دکمه ضبط را بزنید. 

۴- هنگامی که به لایو می روید، نماد دوربین را مشاهده می کنید که دارای یک علامت + روی آن است.

۵- این علامت به شما یک پنجره ی ورود به لایو روم “Go Live in a Room” را نشان می دهد.

۶- از اینجا شما می توانید از بین فالوورهای خود، دوستانتان را به لایو دعوت کنید.

۷- وقتی دوست شما یا فالوور شما درخواست را بپذیرد به لایو می پیوندد. در این قسمت شما در بالای صفحه باقی می مانید تا افرادی که به لایو اضافه کردید یکی یکی به لایو بپیوندند

 

 

چگونه از لایو رومز استفاده کنیم؟

 

توانایی قرار دادن ویدیوهای لایو در اینستاگرام توسط چهار نفر به‌صورت هم‌زمان به این معنی است که لایو رومز می‌تواند مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. تمام فالوور ها و همه افرادی که در این رویداد شرکت می‌کنند، می‌توانند چهار نفر را مشاهده می‌کنند و مطابق با اعلان‌های خود آن را دنبال کنند. با این حال، هرکسی که توسط شرکت‌کنندگان فعال مسدود شود، نمی‌تواند در پخش مستقیم شرکت کند.

 

اینستاگرام با معرفی این ویژگی قصد دارد تا با برنامه کلاب هاوس رقابت کند.

 

قابلیت جدید اینستاگرام درحالی در دسترس عموم قرار می‌گیرد که در هفته‌های اخیر برنامه ی کلاب هاوس clubhouse به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است که یک برنامه صوتی اجتماعی معروف و موفق است که به افراد اجازه می‌دهد با یکدیگر لایو صوتی منتشر کنند. تعداد افرادی که می‌توانند در یک زمان صحبت کنند از ۱۰ نفر بیشتر است و در صورت وجود ظرفیت کافی در لایو روم، می‌تواند حداکثر ۸۰۰۰ نفر را در خود جای دهد.

اگر چندین اکانت اینستاگرام دارید و مدیریت اکانت ها برایتان سخت است از ربات هوشمند اینستاگرام رادیب برای مدیریت پیج ها و جذب فالوور واقعی کمک بگیرید

اما در حال حاضر این ویژگی برای همه مردم قابل دسترسی نیست و فقط با دعوت‌نامه می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید و فعلاً فقط از طریق دستگاه‌های آی او اس قابل دسترسی است. اما لایو اینستاگرام می‌تواند برخی از افرادی را که ممکن است به کلاب هاوس علاقه‌مند شوند را جذب کند.

اینستاگرام می گوید لایو رومز هم اکنون در iOS و Android در همه بازارهای جهانی در حال گسترش است. این شرکت انتظار دارد در طی هفته 100٪ تعداد کاربران آن افزایش یابد.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 12 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
تامین برق یک هتل با فناوری V2L هیوندای

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید