چه زمانی کرم سیکالفیت استفاده کنم؟

چه زمانی کرم سیکالفیت استفاده کنم؟

کرم ترمیم کننده پوست سیکالفیت پلاس اَوِن محصول کشور فرانسه است و به جرات می توان گفت بهترین کرم ترمیم کننده در جهان می باشد. زمانی که زخمی سطحی دارید و مایل هستید جای زخم را ترمیم کنید و آثار آن در آینده روی پوست شما نماند، سیکالفیت بهترین انتخاب است.

کرم سیکالفیت اون یک ترمیم کننده فوق العاده است که در روتین مراقبت از پوست می باشد که به دلیل مزایا و فواید فوق العاده ای مانند بهبود جای زخم، بهبود خراش و ساییدگی، مرطوب کنندگی، ایجاد لایه محافظ روی پوست، قابلیت استفاده برای همه رِنج سنی را دارد، همچنین جلوگیری از عفونت و کاهش لک های پوستی یکی دیگر از قابلیت های این کرم است.

این کرم دارای فرمولاسیون پیشرفته و غنی از آب چشمه درمانی اَون و ترکیبات فعال و منحصر به فردی می باشد. این محصول در 48 ساعت به ترمیم پوست های آسیب دیده، خشک و ترک خورده کمک می نماید. کرم ترمیم کننده Cicalfate+ اون بلافاصله پس از اولین استفاده، پوست را تسکین داده و آن را بازسازی می کند. این محصول اثربخشی بالایی داشته و برای بهبود تحریکات و مشکلات پوستی کل خانواده اعم از نوزادان، کودکان و بزرگسالان مناسب است.

 

معرفی کرم سیکالفیت پلاس اون

پوستی که آسیب دیده است بدون شک احتیاج به یک محیط درمانی سالم دارد تا امکان بهبودی مطلوب داشته باشد. کرم ترمیم کننده سیکالفیت برند اون یک کرم چند منظوره برای بازسازی و بهبودی پوست است. بر اساس آزمایشات بالینی، این کرم روند بازیابی پوست را تا 4 برابر سرعت می بخشد. این محصول همه کاره را می توان برای درمان پوست های تحت استرس، جای بخیه، بروز حساسیت در ناحیه پوشک کودکان، زخم و خراشیدگی، سوختگی، تاول یا حتی برای کمک به تسکین آفتاب سوختگی، اگزما یا درماتیت استفاده نمود. کرم ترمیم کننده Cicalfate+ اون در مقایسه با کرم Cicalfate تا 30% سریع تر و موثر تر عمل می کند.

کرم ترمیم کننده سیکالفیت پلاس اون برای تسکین التهابات سطحی روزانه پوست به کار می رود. این کرم با محافظت از پوست آسیب دیده، آن را نرم و آرام می کند. همچنین با داشتن ترکیبات ضد باکتری، از تکثیر باکتری های ناحیه مورد نظر پیشگیری می نماید. پستبیوتیک ها و یکروبیوم های موجود در این کرم علاوه بر ترمیم و بازسازی پوست، موجب سلامت و بهبودی لایه دفاعی پوست می شوند. کرم ترمیم کننده پوست اون مدل Cicalfate+ Repairing Protective فاقد پارابن و عطر است و به افزایش لطافت و یکدست شدن پوست کمک می کند.

 

 

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 2 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
اتصال به هاست با PhpStorm و برنامه نویسی آنلاین

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید