زبان های جدید به Meta AI اضافه شد

زبان های جدید به Meta AI اضافه شد

با سلام خدمت همه همراهان مجله رادیب، سیستم هوش مصنوعی متا ( شرکت مادر و اصلی فیس بوک )  با استفاده از مدل ماشین لرنینگ Llama 2 که در سپتامبر 2023 راه‌اندازی شده است تقریباً یک سال پس از آن، متا مجموعه‌ای جدید از ویژگی‌ها را برای دستیار هوش مصنوعی خود و یک مدل LLM جدید به نام Llama 3.1 معرفی کرد. این به‌روزرسانی‌ها شامل توسعه دسترسی به هوش مصنوعی متا می‌شود. با اضافه شدن کشورهای آرژانتین، شیلی، کلمبیا، اکوادور، مکزیک، پرو و کامرون، این دستیار هوش مصنوعی اکنون در 22 کشور قابل دسترسی است.

به گزارش انگجت همچنین، این به زبان‌های جدیدی نیز در دسترس است: فرانسوی، آلمانی، هندی، خط هندی رومی‌شده، ایتالیایی، پرتغالی، و اسپانیایی. با این وجود، برخی از قابلیت‌های جدید فعلاً تنها به مکان‌ها یا زبان‌های خاصی محدود می‌شوند. متا در حال حاضر در حال راه‌اندازی یک ابزار بتا به نام “Imagine me” در ایالات متحده است. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از عکس خود و دستوراتی مانند “Imagine me surfing” یا “Imagine me as a surrealist painting”، تصاویری خلق کنند.

متا در حال افزودن روش‌های نوینی برای ویرایش تصاویر، از جمله حذف، تغییر، یا اصلاح محتوا است. این قابلیت، تولید تصویری شبیه به اردک را با استفاده از ابزار “Imagine me” و سپس دستور هوش مصنوعی متا برای “تبدیل اردک به گربه” ممکن می‌سازد. در ماه آینده، دکمه‌ای با عنوان “Edit with AI” برای تنظیمات دقیق‌تر تصاویر ارائه خواهد شد.

این شرکت همچنین قابلیت ایجاد تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی متا را در فید، نظرات، استوری ها، و پیام‌ها در فیسبوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و مسنجر فراهم می‌آورد. این ویژگی قرار است این هفته منتشر شود، اگرچه فعلاً تنها به زبان انگلیسی موجود است. علاوه بر این، راه‌اندازی مدل منبع باز جدید هوش مصنوعی متا، Llama 3.1 405B، صورت گرفته است. از این مدل می‌توان در واتس اپ یا meta.ai برای انجام کارهایی مانند حل مسائل ریاضی و برنامه‌نویسی استفاده کرد. متا ادعا می‌کند که به‌روزرسانی‌های هوش مصنوعی خود را هر دو هفته یک بار انجام می‌دهد و ویژگی‌ها و زبان‌های جدیدی در راه هستند.

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 1 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
فناوری 5G و سلامتی انسان ها

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید