ولوو و آرورا اولین کامیون خودران خود را معرفی کردند

ولوو و آرورا اولین کامیون خودران خود را معرفی کردند

با سلام خدمت همه همراهان مجله رادیب، به ویژه آن دسته از افرادی که به دنیای خودرو علاقمند هستند. شرکت خودروسازی ولوو و متخصصان خودران Aurora اولین کامیون تولیدی خود را با قابلیت‌های کاملا خودکار ، برای اولین بار اعلام کردند و از نتیجه همکاری سه ساله خود، رونمایی کردند. این شرکت ها محصول همکاری خود را که به عنوان کامیون خودران Volvo VNL شناخته می شود، در نمایشگاه ACT در لاس وگاس به نمایش گذاشتند.

این کامیون که توسط ولوو تولید خواهد شد، از پلتفرم خودران Aurora، معروف به Aurora Driver استفاده می کند. این سیستم از چندین دوربین با وضوح بالا، حسگرهای LiDAR و رادارهای تصویربرداری استفاده می کند و می تواند اجسام را تا فاصله 400 متری تشخیص دهد.

پلت فرم Aurora تاکنون میلیاردها مایل را در شبیه سازی های آموزشی و حدود 1.5 میلیون مایل را در بزرگراه های عمومی واقعی طی کرده است. علاوه بر طیف وسیعی از فناوری‌های تصویربرداری و سنجش، این کامیون دارای سیستم‌های فرمان اضافی، ترمز، ارتباطات، محاسبات، مدیریت نیرو، ذخیره‌سازی انرژی و سیستم‌های مدیریت حرکت خودرو خواهد بود که این اطمینان را می‌دهد که می‌تواند در کنار سایر امکانات ویژه، در جاده ها ایمن کار کند.

از اولین باری که Aurora  اطلاعا رسانی کرده است، 20 کامیون خودران Aurora در ماه آینده در آمریکای شمالی معرفی شوند، البته تا زمانی که آزمایش ها کامل شوند، همچنان توسط رانندگان انسانی نظارت خواهند شد. Aurora قصد دارد در آینده نزدیک کامیون‌هایی را بین دالاس و هیوستون مستقر کند، اما مشخص نیست که آیا این ناوگان متشکل از ماشین‌آلات ولوو خواهد بود یا وسایل نقلیه شریک دیگری.

ولوو در رویداد لاس وگاس اعلام کرد که در حال حاضر تولید ناوگان آزمایشی کامیون‌های VNL Autonomous را در کارخانه New River Valley خود در ویرجینیا آغاز کرده است. نیلز جیگر، رئیس راه‌حل‌های خودکار ولوو، توضیح داد که این کامیون

«اولین پلت‌فرم استاندارد شده فناوری خودکار جهانی [این شرکت] است»

و افزود که این امکان را به ولوو می‌دهد تا

«مدل‌های دیگری را در آینده معرفی کند».

آینده خودروسازی جهان در حال ساخته شدن است با ماشین های خودران و هوش مصنوعی که با تکنولوژی خودروسازی ادغام شده است. از اینکه با مجله رادیب همراه بودید، سپاسگزاریم.

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 1 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
موتورولا موتو جی استایلوس چه زمانی منتشر می شود؟

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید