از هشتگ برای بازاریابی توییتر استفاده کنید

از هشتگ برای بازاریابی توییتر استفاده کنید

از #Hashtags برای بازاریابی توییتر استفاده کنید

از نظر مفهوم ، Twitter بسیار ساده به نظر می رسد. منظورم این است که واقعاً چقدر می توانید با 140 کاراکتر (نویسه) کار کنید؟

اگرچه توییتر از نظر تئوری ساده است ، اما وقتی صحبت از بازاریابی توییتر و حتی آداب و معاشرت توییتر می شود ، همه چیز پیچیده تر از آن است که اغلب در ابتدا به نظر می رسد.

همراهان همیشگی مجله رادیب، سلام، من مرادیان هستم و با یک مقاله دیگر در خدمت شما عزیزان هستم. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در ارتقا بازاریابی در شبکه های اجتماعی و بهبود همه جانبه اشتراکات اجتماعی تان آورده شده است ، به طوری که پیروان و دوستان شما توئیت ها و پست هایی را دریافت می کنند که منتظر آن هستند و تجارت شما می تواند بیشترین بهره را از این روش ببرد.

 

نقش هشتگ های توییتر در بازاریابی

 

1. به طور مناسب از هشتگ ها استفاده کنید

در یکی از برنامه های اخیر Late Night با طرح جیمی فالون ، همه ما در مورد  #excessivehashtagging بیش از حد شنیده ایم و اطلاعات دریافت کرده ایم ( اگر در این مورد اطلاعاتی ندارید، صفحه یوتیوب جیمی فالون را مشاهده کنید  ). جیمی فالون با جاستین تیمبرلیک همکاری کرد تا به جهانیان نشان دهد مکالمه توییتر در زندگی واقعی چگونه است و بگذارید فقط در یک جمله بگوییم که: زیبا نیست.

هنگامی که #هشتگ ها برای اولین بار شروع به کار کردند ، اساساً برای جلب توجه به اصطلاحات مهم ، عبارات رایج ، موضوعات پرطرفدار ، کلمات کلیدی یا مفاهیم مرتبط با صنعت در یک توییت یا پست طراحی شده بود. نه تنها این ، بلکه با کلیک روی آنها ، کاربران را به صفحه ای با توییت های دیگر می برد که شامل هشتگ مشابه بود. و اکنون ، هشتگ فراتر از Twitter ، به Facebook و Instagram و موارد دیگر گسترش یافته است.


اما چه زمانی باید از هشتگ استفاده کنید و چه زمانی کافی است؟

یک قاعده کلی خوب: به یک یا دو کلیدواژه برچسب بزنید ، یکی از این عناوین شامل اصطلاحاتی است که کانون اصلی پست را پخش می کنند یا در پشت آنها هدفی دارند.

2. به یاد داشته باشید ، کلمات کلیدی فقط برای جستجوگرها نیستند

کلمات کلیدی که شما برای هدایت ترافیک مناسب، برای سایت خود از طریق SEO هدف قرار می دهید فقط برای بهینه سازی رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما مناسب نیستند ، بلکه می توانند برای استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی شما نیز مفید باشند.
کارشناسان شبکه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند توییت ها و کمپین هایی را ( در همه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و ... ) ایجاد کنید که مرتبط با کلمات کلیدی ساخته شده باشند که برای طرفداران فعلی یا بالقوه شما و همچنین مشتریان احتمالی اهمیت دارند. با کمک ابزارهای کلمات کلیدی ، بازاریاب های شبکه های اجتماعی می توانند پی ببرند که کدام اصطلاحات باعث بازدید از صفحات و پست های شما شده است ، به بیان دیگر می توانید کلمات کلیدی را برای مخاطبان خود بیشتر ردیابی کنید و بر این اساس کمپین های قدرتمندتری بسازید.

از مشاورین رادیب برای رشد در شبکه های اجتماعی خود کمک بگیرید. برای مشاوره و راهنمایی کلیک کنید

3. از نظرات مشتری و بازتوییت استفاده کنید

نظرات و بازخورد های مشتریان ، پادشاه کسب و کار شما هستند ، آنها بر اعتبار کسب و کار شما تأثیر می گذارند و می توانند با مشتری احتمالی یا مشتری بالقوه رابطه برقرار کنند. اما بازخورد مشتری فقط چیزی نیست که در وبسایت خود ثبت کرده اید. توییتر ، بازتوییت ، پاسخ مثبت در توییتر ، همه این موارد بسیار مهم و کاربردی هستند و می توانید آنها را به وب سایت خود اضافه کنید ، آنها را به عنوان گواهی و فیدبک مثبت مشتریان خود به اشتراک بگذارید و از آنها در صفحه های فرود ( یا اینترو پیج سایت )  خود استفاده کنید. اگر از این توییت ها استفاده کنید ، آنچه پیروان شما می گویند می تواند تأثیر بیشتری نسبت به آنچه شما برای گفتن دارید داشته باشد. اگر مشتری درباره کسب و کار ، محصولات یا خدمات شما توییت کرد - از این توییت ها برای کمک به رشد و اعتماد کاربران به کسب و کارتان استفاده کنید.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 2 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
آیا انسان در مریخ ساکن می‌ شود؟

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید