بهترین دلایل برای به روزرسانی سایت شما

بهترین دلایل برای به روزرسانی سایت شما

اگر در طراحی وب سایت تجربه زیادی ندارید ، ما اینجا هستیم تا به شما در این زمینه کمک کنیم! در اینجا 3 نشانه وجود دارد که احتمالاً زمان آن رسیده است که در وب سایت خود کمی تغییر ایجاد کنید.

رتبه بندی پایین دارید - یا اصلاً رتبه بندی نشده اید؟

اگر وب سایت شما در نتایج رتبه بندی، رتبه کمی دارد و در پایین نتایج جستجو قرار دارد یا حتی اصلاً رتبه بندی نشده است ، این نشانه مهمی است که زمان به روزرسانی سایت شما فرا رسیده است. یک نقطه شروع عالی بررسی قدرت جستجوگرها در وب سایت شما است ، زیرا این یک عامل مشترک است که می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند.
SEO - بهینه سازی برای موتور جستجو - فرآیندی است که در آن قابلیت مشاهده آنلاین شما در گوگل یا سایر موتورهای جستجو بالاتر شود. نمره بالای سئو (در بیشتر موارد) به یک وب سایت با رتبه بالاتر تخصیص داده می شود ، در حالی که نمره پایین می تواند به معنای آن باشد که شما برای کسانی که به صورت آنلاین یک کلید واژه را جستجو می کنند تقریباً نامرئی هستند.
تعدادی منابع آنلاین رایگان وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند نمره SEO خود را افزایش بدست آورید و اگر نمره شما کمتر از حد انتظار است ، این به معنی پایان دنیای آنلاین شما نیست. در حقیقت ، این یک شروع هیجان انگیز برای تقویت هرچه بیشتر سئو سایت شما است و عوامل مختلفی می توانند به شما کمک کنند.
تقویت SEO وب سایت برای داشتن رتبه بالاتر می تواند به راحتی انجام شود:
* افزودن دسته های بیشتر در منو وبسایت
* افزودن محتوای بیشتر نوشته شده (پست های وبلاگ ، مقالات ، محتوای تحقیقاتی)
* افزودن محتوای ویدیویی (YouTube ، Vimeo یا پیوندهای سفارشی)
* رفع غلط املایی کلمات کلیدی ، توضیحات متا ، برچسب های alt و غیره

با این حال ، بسته به نوع وب سایت شما ، یک ارتقا SEO همچنین می تواند شامل یکپارچه سازی HTML ، CSS ، کد جاوا اسکریپت و سایر کارهای توسعه برای دریافت نتیجه بهتر سایت شما باشد. قبل از ایجاد هرگونه تغییر چشمگیر در کد های خود ، حتماً با یک متخصص مشورت کنید.

با خدمات سئو رادیب، صد قدم، از رقیبان خود جلو تر خواهید رفت، کلیک کنید

آیا وب سایت شما Mobile-Friendly است؟

یک وب سایت دارای رتبه بالا بستگی به میزان ایجاد ترافیک از نسخه های دسکتاپ و موبایل شما دارد. اگر وب سایت شما برای موبایل مناسب نیست ، بهینه سازی تلفن همراه باید در اولویت باشد.
نداشتن نسخه موبایل (یا نسخه واکنشگرا برای موبایل) وب سایت شما ، می تواند به رتبه شما آسیب برساند ، علی رغم بهترین تلاش شما در زمینه بهینه سازی جستجوگرها. در حقیقت ، وقتی وب سایت ها برای موبایل بهینه نشده باشند ، رتبه کمتری در موتورهای جستجو خواهند داشت. چرا؟ خوب ، اکنون ترافیک تلفن همراه بیش از 50٪ از ترافیک وب را تشکیل می دهد ، بنابراین نمی توان از این کاربران تلفن همراه چشم پوشی کرد!
اما اگر سایت شما واکنشگرا است و زمان به روزرسانی است ، موارد زیر را تست کنید تا مطمئن شوید همه چیز سریع و به درستی اجرا می شود:
* تجربه و عملکرد کاربر (UX)
* پاسخ فریمورک
* سرعت و ناوبری
* پلاگین های تلفن همراه
برای کمک در مورد چگونگی بهینه سازی وب سایت خود برای تلفن همراه ، سعی کنید از ابزارهای نمایه سازی تلفن همراه برای اولین بار در Google استفاده کنید ، که به Google کمک می کند نسخه تلفن همراه شما را براساس محتوای شما رتبه بالاتری قرار دهد.
اگر در حال بحث و بررسی هستید که زمان به روزرسانی سایت شما فرا رسیده است یا خیر ، بررسی کنید که اگر گزینه تلفن همراه دارید چقدر می توانید ترافیک ایجاد کنید و از نمایه سازی موبایل-اول Google استفاده کنید تا کاربران صفحه شما را به عنوان اولین نتیجه مشاهده کنند.

با خدمات افزایش سرچ ارگانیک گوگل، در رادیب، سریع تر به رتبه های ابتدایی گوگل نزدیک خواهید شد، کلیک کنید

آیا وب سایت شما کند است؟

آیا تا کنون سعی کرده اید در صفحه اصلی خود در مرورگرهای مختلف اجرا کنید و متوجه شوید که بارگیری مطالب شما کندتر از حد معمول است؟ در این صورت ، ممکن است مشکلی در ارتباط با اینترنت نداشته باشید و مشکل از سایت باشد.
با اصلاح عملکرد سرعت وب سایت خود ، کاربران می توانند به محتوای شما دسترسی بهتری داشته باشند بدون اینکه صبر کنند و زمان بارگیری بیش از حد کاربران شما را کلافه نکند. بهبود تجربه و امکان تبدیل آن بازدید کننده به مشتری پرداخت کننده دقیقا از همین نقطه شروع می شود.
بنابراین اگر سرعت سایت شما کم است ، در اینجا چند روش برای شروع بهبود این موضوع آورده شده است:
* هاست یا شرکت میزبانی وبسایت خود را ارتقا دهید یا تغییر دهید
* ذخیره cache مرورگر را فعال کنید
* افزونه های غیرضروری را حذف کنید
* اندازه تصویر و فیلم را بهینه کنید
* فایل های JavaScript و CSS را به حداقل برسانید ( یا اصطلاحا Minify )
برنامه هایی مانند PageSpeed ​​Insights ، Pingdom و YSlow برخی از گزینه های محبوب در مورد اندازه گیری سرعت سایت شما هستند. با این حال ، آنها معیار اصلی نیستند اما مفید خواهند بود.
به عنوان مثال ، از آنجا که PageSpeed ​​Insights داده ها را از مرورگر Chrome جمع آوری می کند ، رتبه بندی قابل اعتماد سایت های کوچکتر برای Google در Chrome دشوار است و بنابراین ، صاحبان مشاغل نمی توانند داده های زیادی درباره سرعت خود دریافت کنند. بخاطر داشته باشید که بهترین بازخورد دریافتی شما از سایت های شخص ثالث دیگر نیست بلکه از طرف کاربران شما است.

 

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 4 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
آیا ما همزمان در دو جهان زندگی می کنیم؟

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید