تامین برق یک هتل با فناوری V2L هیوندای

تامین برق یک هتل با فناوری V2L هیوندای

نسل جدید خودروهای برقی از قابلیت استفاده به عنوان منبع انرژی برقی برخوردارند که می تواند کاربردهای مختلفی را برای مشتریان داشته باشد، اما از آنجا که اغلب خریداران خودروهای برقی از این قابلیت بی اطلاع هستند، تیم بازاریابی هیوندای دست به کار یک حرکت تازه شده است. در این پروژه هوشمندانه به منظور نمایش تکنولوژی V2L یک هتل سیار طراحی می‌شود که در آن برق تمامی وسایل موجود به وسیله چند دستگاه آیونیک 5 تامین خواهد شد.

قابلیت V2L یا Vehicle-to-Load یکی از فناوری‌های پیشرفته موجود در خودروهای برقی است. با اتکا به این قابلیت راننده می‌تواند برق مورد نیاز لوازم الکتریکی را تامین کند. برای مثال این امکان وجود دارد که با اتصال سشوار به پورت خودرو، از آن استفاده کرد.

تامین برق هتل توسط هیوندای

هتل هیوندای چند روز دیگر و در تاریخ 19 اکتبر در حومه اسکس انگلستان افتتاح خواهد شد. البته استفاده از واژه هتل برای این پروژه تبلیغاتی کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد و بطور صحیح‌تر می‌توان آن را یک فضای راحت و لوکس نامید. البته باید اذعان کرد هر آنچه که از یک اتاق هتل لوکس انتظار می‌رود، در پروژه هیوندای وجود دارد. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، برق تمامی لوازم این پروژه توسط آیونیک 5 تامین می‌شود.

امکانات جالب هتل هیوندای

نکته جالب اینکه پروژه هیوندای شامل یک رستوران و مکان مخصوص صرف نوشیدنی می‌شود. خودروساز کره‌ای تاکید می‌کند تمامی آیتم‌های حاضر در منوی آنها، مثل خودروهایی که برق مصرفی را تامین می‌کنند، نوین و پایدار هستند و مواد اولیه لازم از خود اسکس تهیه می‌شود.

بد نیست به این هم اشاره کنیم که در پروژه هیوندای، یک دستگاه آیونیک 5 نقش محل مخصوص صرف قهوه را ایفا می‌کند. از این رو بازدیدکنندگان می‌توانند ازصرف اسپرسو لذت ببرند.

با تاریک شدن هوا، مهمانان می‌‌توانند به سینمای اختصاصی هتل هیوندای مراجعه کنند. مثل سایر دستگاه‌ها، برق پروژکتور و اسپیکرهای موجود در این بخش به وسیله آیونیک 5 تامین می‌شود. برای کسب تجربه‌‌ای مشابه با سینمای واقعی، یک دستگاه تولید ذرت بو داده نیز وجود دارد.

همانگونه که مشاهده می‌کنید، تکنولوژی V2L خودرو را به یک پک باتری بزرگ تبدیل می‌کند و پروژه هتل هیوندای ماحصل همین ویژگی است. در آیونیک 5 این تکنولوژی 3.6 کیلووات توان در اختیار لوازم برقی می‌گذارد و با کمک آن امکان تامین برق دستگاه‌هایی مثل قهوه‌ساز، کتری برقی و مواردی که در بالا برشمردیم، میسر می‌شود.

خودرو هیوندای و تامین برق یک هتل

کره‌ای‌ها می‌گوید با قرعه‌کشی از بین ساکنان ایرلند و بریتانیا، یک نفر را برای اقامت در هتل هیوندای انتخاب خواهند کرد. در این اقامت یک شبه با شام کامل (شامل پیش غذا، وعده اصلی و دسر) و صبحانه کانتیننتال از برنده خوش شانس پذیرایی خواهد شد.

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 1 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
اتصال به هاست با PhpStorm و برنامه نویسی آنلاین

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید