چگونه وب سایت من می تواند رتبه بهتری داشته باشد؟

چگونه وب سایت من می تواند رتبه بهتری داشته باشد؟

رتبه بندی شما در Google اطلاعات زیادی در مورد کیفیت کسب و کار شما ارائه می کند. بنابراین همیشه ارزیابی سایت و آنچه می تواند برای کمک به رتبه بندی بهتر وب سایت در موتورهای جستجو انجام دهید ، خیلی خوب است.
بهبود رتبه بندی گوگل سایت شما با چند تغییر کوچک (یا نه چندان کوچک) امکان پذیر است. و این به این دلیل است که SEO عالی مجموع تمام قسمت های آن است.
اگر می خواهید واقعاً گوگل (و بازدیدکنندگان سایت خود را به شدت افزایش دهید) معمولاً به بیش از یک تاکتیک خاص نیاز دارید. شما به یک استراتژی بازاریابی محتوا با هدف ، طراحی وب سایت کاربردی و سریع ، همچنین به بهینه سازی سایت با جدیدترین تغییرات جستجوگرها و استراتژی های تجاری برای دریافت نتیجه بهتر نیاز خواهید داشت.

برای افزایش سرچ ارگانیک وبسایت خود، کلیک کنید

سئو فنی

سئو چیزی فراتر از عبارات کلیدی و کسب لینک است. در حقیقت ، بدون وجود عناصر فنی SEO مناسب "در پشت صحنه" ، حتی سایت های بهینه شده برای کلمات کلیدی نیز ممکن است در رتبه بندی موفق نشوند.
با سئو فنی نامناسب ، ممکن است وب سایت شما به درستی index  نشود یا crawled نشود این بدان معناست که تا آنجا که به Google مربوط می شود ، سایت شما عملاً وجود ندارد.
اگر نمی دانید از کجا بررسی یا اصلاح SEO فنی خود را شروع کنید ، ابتدا این تنظیمات اساسی را امتحان کنید:
- ایجاد یک نقشه سایت
- اطمینان حاصل کنید که سایت شما ایندکس شده است (به Google بروید و "site: yourdomain.com" را در نوار جستجو تایپ کنید. اگر ایندکس شد ، صفحات سایت شما باید در نتایج نشان داده شوند.)
- از کنسول جستجوی Google رایگان استفاده کنید
- HTTPS را در سایت خود فعال کنید ( برای خرید SSL با کیفیت کلیک کنید )

UX در وبسایت و پیمایش

گوگل می خواهد کاربرانش بصورت آنلاین تجربه مثبتی داشته باشند. و اگر می خواهید ترافیک جستجوی خود را به مشتری تبدیل کنید ، پس باید از طریق محتوای وب سایت خود به طور موثر با آنها ارتباط برقرار کنید.
Google زبانه هایی را در مورد نحوه تعامل کاربران با سایت شما نگه می دارد. اگر کاربران نتوانند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند ، کمترین میزان مشارکت و بازگشت آنها، به رتبه بندی Google شما آسیب می زند.
علاوه بر این ، اگر سایت شما به سختی قابل جستجو باشد ، بهم ریخته یا گیج کننده باشد ، کاربران قصد دارند کلیک کرده و به مکان دیگری (اغلب به وب سایت های رقبای شما!) مراجعه کنند. به یاد داشته باشید که با منوهای منطقی ، پیوندها و دکمه هایی که به راحتی قابل شناسایی باشند ، و همچنین محتوای قابل اسکن ، تجربه ناوبری مثبت به کاربران خود بدهید.

ساختار صفحه

ساختار مناسب صفحه باعث جذابیت بیشتر وب سایت شما برای کاربران می شود. و همانطور که می دانید ، Google بهترین چیز را برای کاربرانش می خواهد. برای ساختار منطقی و بهینه شده صفحه ، کمی سخت گیر است زیرا برای گوگل مهم است که درست ترین و البته مناسب ترین نتیجه را به کاربران خود نشان دهد.
هر صفحه در سایت شما باید با یک هدف ساخته شود. وقتی بدانید که محتوای شما دقیقاً در خدمت چه کسانی است و چه مشکلی را حل می کند ، می توانید از وبسایت خود نهایت استفاده را ببرید.
در اینجا یک لیست کوچک وجود دارد که می توانید برای ساختار صفحه استفاده کنید:

- H1 که هدف اصلی صفحه را پشتیبانی می کند استفاده کنید
- محتوایی که مربوط به نیازهای مخاطبان شما باشد
- پیوندهای داخلی به سایر مطالب شما
- برچسب ها ، تصاویر و تگ های H2 برای اسکن بیشتر صفحه شما
- یک اکشن خاص برای اقدام در هر صفحه

در صورتی که نیاز به کمک رادیب دارید تا ساختار کدنویسی سایت خود را اصلاح کنید. روی این لینک، کلیک کنید

عنوان برچسب ها و متا تگ ها

آیا نوشتن 200 نویسه ( کاراکتر ) اضافی از محتوا می تواند باعث افزایش نتایج جستجو شود؟ این می تواند رخ دهد تنها در صورت نوشتن عنوان مناسب و برچسب های متا باشد.
برچسب عنوان شما یکی از اولین مواردی است که کاربران در نتایج جستجو متوجه خواهند شد. به آنها سرنخی می دهد که محتوای شما درباره چیست. و اگر این یک عنوان هوشمندانه نوشته شده باشد ، ممکن است فقط آنها را فریب دهد تا کلیک کنند.
توضیحات متا همچنین به کاربران کمک می کند تا بدانند که آیا محتوای شما با نیاز آنها ارتباط دارد توصیف متای بهینه شده به Google و کاربران می گوید که محتوای شما چیست.
با توجه به اهمیت هدف جستجو ، اختصاص دادن زمان برای بهینه سازی عنوان و متا تگ ها بسیار ضروری است

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 5 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
چگونه بازاریابی دیجیتال به رشد تجارت شما کمک کند؟

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید