طراحی برنامه دیجیتال مارکتینگ برای شرکت

طراحی برنامه دیجیتال مارکتینگ برای شرکت

چگونه می توان یک برنامه یا پلن دیجیتال مارکتینگ برای شرکت ایجاد کرد؟ خب این سوال بسیاری از افرادی ست که به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده اند و ما در این مقاله به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

چرا مشاغل زیادی به طور فعال برنامه ریزی نمی کنند؟ شاید یکی از دلایل فقدان برنامه های استراتژیک دیجیتال این شرکت ها باشد که بازاریابی دیجیتال را پیچیده می کند و دانستن اینکه از کجا شروع کنیم نیز همیشه دشوار است. بنابراین ، در این مطلب ، من اجزای بالقوه یک طرح دیجیتال مارکتینگ جامع را بر اساس تجربه ام از کارهایی که تا کنون انجام داده ام و ارتباطم با بسیاری از مشاغل بزرگ و کوچک ، برای ایجاد برنامه های دیجیتال مارکتینگ آنها،  شرح خواهم داد. خواهید دید که چیزهای زیادی برای درست کردن وجود دارد ، که شاید توضیح دهد که چرا داشتن یک برنامه به طور شگفت انگیزی مورد نیاز همه است.

- به سیستم بازاریابی فکر کنید ، نه فقط به وب سایت


اولین قدم این است که دیگر فکر کردن در مورد صفحه آنلاین به عنوان یک مفهوم مستقل را متوقف کنید. وب سایت بخشی از سیستم بازاریابی است. ساخت یک وبسایت موثر به تنهایی تأثیر زیادی در تجارت نخواهد داشت. اول از همه یک سیستم بازاریابی دیجیتال که به خوبی مدیریت شده است را ایجاد کنید. به همین دلیل است که باید اهداف خود را تعیین کنید و آنها را به طور منظم اندازه گیری کنید.

 

- تصمیم بگیرید که "بهترین مشتری" شما چه کسانی هستند.

تصمیم بگیرید که بهترین مشتری شما چه کسانی هستند

 

هیچ تجارت موفقی همه ی افراد دنیا را را مخاطب قرار نمی دهد. اصلا این یک اشتباه بزرگ است، اگر شما یک فروشنده بیل و کلنگ باشید ممکن است از یک فروشگاه ابزاری که به جز ابزار، هر چیز دیگری را هم میفروشد، آینده بهتری داشته باشید . شما باید یک سیستم بازاریابی بسازید که روی گروهی از افراد خاص متمرکز باشد. این اولین قدم حیاتی در توسعه و یا طراحی یک برنامه بازاریابی دیجیتال است. محصول یا خدمات باید ارزش بیشتری نسبت به هرکسی یا هرجیزی در آن مجموعه خاص داشته باشد.

 

- دسترسی به خودتان را آسان کنید


رشد تجارت از طریق دیجیتال مارکتینگ در واقع تبدیل بازدید کنندگان به مشتریانی سودآور است. وب سایت، عامل مهمی در تبدیل این موارد است. برای افزایش نرخ تبدیل ، باید یک سیستم تبدیل ترافیک ایجاد شود. برای برقراری ارتباط با بهترین چشم اندازها ، باید بخشی از دنیای آنها باشید (مثلا حضور در شبکه های اجتماعی).

 

- صفحه وب


وبسایت شما باید ساده باشد. باید دسترسی به همه بخش های آن در همان صفحه نخست امکان پذیر باشد. اینکه یک کاربر وارد سایت شود و ساعت ها جستجو کند تا متوجه شود شما خدمات هاست هم ارائه می دهید بسیار خطرناک است، زیرا بازدید کننده نه تنها به مشتری تبدیل نشده، بلکه حتی به سرعت ( به دلیل پیچیدگی سایت شما ) از آن خارج می شود و نرخ بونس ( یا همان بونس ریت ) شما افزایش می یابد که برای وبسایت شما یک سم محسوب می شود.  واقعیت این است که مردم محتوای یک وب سایت را کامل نمی خوانند. آنها فقط آن را به صورت اجمالی اسکن می کنند. بازدیدکنندگان درمورد اینکه گام بعدی را چگونه بر می دارند، در کسری از ثانیه تصمیم می گیرند. شما باید روی زبان ساده و واضح تمرکز کنید. روی سادگی صفحات وبسایت خود خیلی کار کنید. قرار دادن منوی غیرمعمول یا سایر ویژگی هایی که طبیعی نیستند را اصلا امتحان نکنید.

اگر به یک وبسایت جذاب نیاز دارید وارد وبسایت www.Radib.com شوید و از کارشناسان ما کمک بگیرید. 

- از فن آوری مناسب استفاده کنید


فناوری مناسب به بلوغ برنامه بازاریابی بستگی دارد. اگر تازه شروع به کار کرده اید ، ابزارهای ساده و کم هزینه منطقی به نظر می رسند. تیم های بزرگتر با تجربه بیشتر،  ممکن است سیستم های یکپارچه را استفاده کنند که هم هزینه زیادی دارد و هم مدیریت آن بسیار پیچیده تر است. هرچه برنامه بازاریابی شما به بلوغ بیشتری برسد، سیستم هایی که استفاده می کنید پیچیده تر و حرفه ای تر خواهد شد.

برای اینکه در کسب و کار خود فروش بهتری را تجربه کنید، این آموزش می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

تغییر اساسی که بازار به دلیل عادت های مصرف کننده متحمل شده است ، مشاغل را مجبور به سازگاری می کند. بیشتر استراتژی های بازاریابی تجارت در حال حاضر بر بازاریابی دیجیتال متمرکز است.

این واقعاً برنامه ای برای موفقیت است
هر تجارت موفق باید در مورد مشتریان احتمالی یا مشتریان فعلی دانش داشته باشد و باید یک برنامه بازاریابی را بسیار منظمی را اجرا کند که به طور پیوسته در حال ارزیابی المان های آن برنامه باشد.
یک برنامه بازاریابی ابزاری مهم برای پیروزی در این عصر تغییر است ، جایی که هوشمندانه تر شدن کار برای رسیدن به نتایج دلخواه شما بسیار ضروری است.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 8 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
افقی شدن فید اینستاگرام

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید