در مسیر موفقیت باید عادت ها تغییر کنند

در مسیر موفقیت باید عادت ها تغییر کنند

با سلام خدمت دوستداران کتاب و کتاب خوانی، من نازنین شُکری هستم و با یک معرفی کتاب دیگر در مجله رادیب، در خدمت شما هستم، بسیاری از افراد معتقد هستند که هر چقدر تلاش می‌کنند، از حد مشخصی بالاتر نمی‌روند و به ایده‌آل‌هایشان و خواسته های و اهداف خود دست پیدا نمی‌کنند. بخشی از این احساس ناشی از عادات اشتباه است، عادت‌هایی که قوه خلاقیت را از بین می‌برند و توانایی وجودی انسان را کاهش می‌دهند.
کتاب ۱۰ هفته تا موفقیت بی چون و چرا یک کتاب انگیزشی و موثر است. نویسنده این کتاب تلاش کرده بعضی از درس‌هایی را که از انسان‌های موفق و پیش‌رو یاد گرفته‌است در ۱۰ مرحله مفید و مختصر در اختیار خواننده قرار بدهد.
کتاب ۱۰ هفته تا موفقیت بی چون و چرا دربرگیرنده مهم‌ترین و بهترین درس‌گفتارهای دارن هاردی ا‌ست. این درس گفتارها در طول سال‌های اخیر در رسانه‌های آنلاین و مکتوب به زبان انگلیسی در اختیار مخاطبان جهانی قرار گرفته و در ابعاد میلیونی منتشر شده است. به طور کلی کتاب‌های منتشر شده از دارن هاردی از جمله اثر مرکب، دیوانگان ثروت‌ساز و بهترین سال زندگی تو با استقبال مخاطبان فارسی‌زبان همراه شده است. این کتاب هم می‌تواند تاثیرگذاری بالایی روی آن دسته از مخاطبانی داشته باشد که در جست‌و‌جوی موفقیت شخصی و شغلی و دستیابی به اهداف‌شان هستند.
در کتاب ۱۰ هفته تا موفقیت بی چون و چرا درباره برنامه‌هایی که در ۱۰ هفته باید انجام دهید، غلبه بر سه دشمنی که شما را عقب نگه‌داشته و جهش‌هایی از خوب به عالی، مطالب مفیدی مطرح شده‌است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانید:

هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید و چای، قهوه یا آب میوه‌تان را می‌خورید و روزنامه‌ای ورق می‌زنید، برای‌تان مثل یک بوم نقاشی‌ست. هر روز، یک شروع دوباره است تا شاهکارتان را رقم بزنید. امروز چه کار می‌کنید؟ برای هر روز باید هنری انتخاب کنید. آیا هنر امروزتان هنری بی‌معنا و خسته‌کننده است؟ یا می‌خواهید هنری شجاعانه، روشن و خلاقیت‌آمیز رقم بزنید؟ انتخاب به شما بستگی دارد. شما هنرمند کسب‌و‌کارتان هستید و جلوی یک بوم سفید ایستاده اید. یک بار یکی از آشنایان خیلی موفق من می‌گفت: «مشخص است که پیکاسو هنرش را به عنوان کسب‌و‌کارش در نظر گرفته بود. من هم کسب‌و‌کارم را به عنوان هنر در نظر می‌گیرم.» شما هم باید همین کار را کنید.

منبع: مجله رادیب

در نظرسنجی شرکت کنید

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 2 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
احتمالا گوگل استادیوم در راه است

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید