مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ4

مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ4

گوشی سونی اکسپریا XZ4 پرچمدار و محصول جدید شرکت سونی می باشد. به تازگی یک سری از مشخصات گوشی موبایل سونی اکسپریا XZ4 لو رفته که در این بخش به این ویژگی ها و مشخصات میپردازیم. همه شرکت های ارائه دهنده گوشی های هوشمند هر چند وقت یکبار محصول جدیدی را به عنوان پرچمدار خود معرفی می کنند. 

شرکت سونی حدودا هر 6 ماه یکبار محصول جدیدی را روانه بازار می کند. که اینبار نوبت به گوشی سونی اکسپریا XZ4 رسیده است. شرکت سونی هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی و ارائه این گوشی اعلام نکرده است.

مشخصات فنی گوشی سونی اکسپریا XZ4

اکسپریا XZ4 همچون سایر محصولات و پرچمداران شرکت های رقیب ( گلکسی A8s سامسونگ ) از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ در طراحی خود بهره برده است. از مهمترین ویژگی های این نوع تراشه معماری ۷ نانومتری و همچنین بهره‌ گیری از مودم اسنپ‌ دراگون X50 و قابلیت کامل پشتیبانی از اینترنت نسل ۵G هستند.

از نظر حافظه سونی XZ4 دارای شش گیگا بایت حافظه Ram می باشد. و دارای دو مدل حافظه داخل 64 و 256  خواهد بود. طی اطلاعات لو رفته گفته می شود که نسخه اندورید این گوشی نسخه پایه می باشد. باتری ایمس زد 4 سونی به احتمال یک باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی باشد که واقعا یکی از مزایای خوب این پرچمدار شرکت سونی می باشد.

از نظر نمایشگر : گوشی سونی اکسپریا XZ4 از نمایشگر تخت (ساخته شده توسط شرکت ال‌جی) با ۶.۵۵ اینچ و نسبت تصویر 21:9 استفاده کرده است. این نمایشگر طی اخبار و مشخصات لو رفته XZ4 نشان دهنده این است که این نمایشگر توسط ال‌جی طراحی خواهد شد.

زمان معرفی اکسپریا ایکس زد4

فعلا هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و معرفی این گوشی توسط سونی اعلام نشده. اما طبق فعالیت های سالانه شرکت سونی به احتمال خیلی زیاد گوشی سونی اکسپریا XZ4 در اوایل اسفند ماه ( به میلادی ماه فوریه ) توسط سونی به طور رسمی در نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد.

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 7 امتیاز , میانگین امتیازات 4.42 از 5 میباشد )
کاهش فروش گوشی های سامسونگ ادامه دارد

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید