کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش فیلم های آموزشی

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش فیلم های آموزشی

همان طور که میدانید امروزه کسب درآمد از اینترنتی یکی از پرطرفدارترین شغل های دنیا می باشد. از این رو افراد زیادی دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستند که بتوانند از این طریق درآمدزایی داشته باشند. البته با این را هم در نظر گرفته که بدلیل محبوبیت این زمینه رقیبان زیادی نیز وجود دارند.

شما هر وب سایت و کسب و کاری را در اینترنت بخواهید راه اندازی کنید, بی شک 100 ها رقیب حتما خواهید داشت. مگر اینکه زمینه کاری شما تخصصی باشد.

کسب و درآمد از اینترنت با فروش فیلم های آموزشی

یکی از محبوب ترین کسب و کارهای اینترنتی در چند سال اخیر سایت های آموزشی بوده است. تا کنون سایت های آموزشی زیادی در دنیا راه اندازی شده اند. که هر کدام به یک شکل در حال فعالیت هستند. از سایت های خارجی گرفته تا سایت های داخلی فارسی که شامل بی نهایت آموزش آنلاین اینترنتی هستند.

آکادمی رادیب ( یکی از زیر مجموعه های گروه بزرگ رادیب ) یکی از کاملترین و بهترین سایت های آموزش آنلاین از نظر طراحی و کاربری در ایران  می باشد.

زمینه کاری فروش فیلم های اموزشی

در بین سایت های آموزشی , فروش فیلم طرفدار بسیار زیادی دارد. دلیل آن هم محبوبیت فیلم نسبت به اموزش های متنی می باشد. از این رو شما با داشتن یک کسب و کار اینترنتی فروش فیلم آموزشی می توانید درآمد اینترنتی خوبی داشته باشید. اما تنها مشکلی که وجود دارد , وجود سایت های زیادی در این عرصه می باشد که رقابت را برای شما سخت تر میکند. و ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد تا شما به درآمد برسید و بتوانید وب سایت خود را در جایگاههای بالای موتور جستوجویی مثل گوگل برسانید.

کسب درآمد از اینترنت با فروش فیلم آموزشی

همکاری در فروش فیلم های آموزشی برای کسب درآمد اینترنتی

یکی از روش هایی که سایت های زیادی از آن استفاده می کنند همکاری در فروش فایل ها می باشد. بدین شکل که یک فرد یا شرکتی سایتی را راه اندازی کرده است. هر کاربر و شخصی می تواند در این سایت ها عضو شده و فایل های خود را برای فروش قرار دهد. در این صورت درصدی از مبلغ  فروش محصول فرد به صاحب سایت تعلق میگیرد و باقی آن برای خود فروشنده خواهد بود.

اکثر وب سایت هایی که به این شکل فعالیت می کنند متاسفانه مقدار درصد ناعادلانه ای از فروش را برای خود بر میدارند. ما مشاهده کرده ایم برخی سایت ها تا 50 درصد الی 60 درصد مبلغ فروش محصولات را برای خود بر میدارند و بقیه را به فروشنده محصول میدهند. و این واقعا نا عادلانه است.

وب سایت کم تاتس یکی از همین سایت ها می باشد که افراد می توانند با عضو شدن در سایت محصولات و فیلم های آموزشی خود را برای فروش قرار دهند. اما مهم ترین و اساسی ترین تفاوت ما با سایر سایت ها درصد مشارکت کمتری می باشد. ما از هر فروش 80 درصد مبلغ را به فروشنده میدهیم و فقط 20 درصد از آن را سهم سایت میدانیم. که البته این 20 درصد شامل هزینه های تبلیغات و بازاریابی , هزینه های تخفیف محصولات می باشد که فقط چیزی حدود 7/8 درصد آن به سایت تعلق میگیرد.

چرا باید با رادیب همکاری کنیم

مزایا و خدمات وب سایت رادیب بسیار زیاد می باشد. یکی از خدمات تبلیغات و بازاریابی محصولات می باشد. محصولات و فیلم های آموزشی پرطرفدار و محبوب به صورت حرفه ای شامل تبلیغات عظیم خواهند شد. یکی دیگر از مزایای فروش فیلم آموزشی در رادیب دریافت درصد مشارکت کمتر از محصولات پر فروش, بدین شکل که اگر محصول شما دارای فروش زیادی باشد نهایت درصد برای سایت 5 درصد خواهد بود. یعنی 95 درصد از فروش محصول برای فروشنده محصول می باشد. و بسیاری مزایای دیگر .... 

چرا کسب درآمد از اینترنت محبوبیت زیادی دارد

امروزه کاربران زیادی در دنیا در حال استفاده از اینترنت هستند, و کاربران برای بطرف کردن نیاز های خود به سمت اینترنت کشیده می شوند. هر کسی در هر جای دنیا هر سوال و مشکلی که برایش پیش می آید اولین کار جستوجو در اینترنت می باشد. از بیماری ها گرفته تا ثروتمند شدن و .... و این یعنی هجوم آوردن افراد زیاد در دنیا به سمت اینترنت می باشد. به همین دلیل راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و یک وب سایت اینترنتی می تواند شغل پر درامد و پرسودی برای شما باشد.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

شما به راحتی با کمترین هزینه و سرمایه می توانید یک کسب و کار ایده آل برای خود راه اندازی کنید. اینطور در نظر بگیرید که راه اندازی سایت کار بسیار راحتی می باشد. تنها بخشی از مسیر که نیاز به تخصص و زمان زیادی دارد بحث سئو ( بهینه سازی سایت برای بالا امدن در نتایج جستجو ) می باشد. تا زمانی که شما در نتایج ظاهر نشوید فروشی نخواهید داشت و افراد زیادی در این مرحله کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده خود را رها می کنند.

در صورتی که می خواهید بدون هیچ سرمایه و هزنیه ای کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید, می توانید بدون دردسر ها و دغدغه های رساندن کسب و کار به درآمد در وب سایت رادیب ثبت نام کرده و فقط محصولات خود را برای فروش قرار دهید. ما درآمد شما را تضمین می کنیم.

استفاده از آموزش های تخصصی برای راه اندازی کسب و کار

در صورتی که تمایل دارید برای خود وب سایت راه اندازی کنید, لازم است یک سری تخصص های لازم را در این زمینه ها بدست بیاورید. در ادامه لیستی از برخی اموزش های لازم را به ترتیب برای شما قرار میدهیم.

به راحتی با استفاده از دوره های تخصصی و حرفه ای وب سایت آکادمی رادیب تخصص های لازم در این زمینه ها را بدست بیاورید و با استفاده از تخصص های بدست آمده اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود کنید.

توجه داشته باشید , در صورتی که شما تخصص خاصی در زمینه های مختلف ندارید اصلا نگران نباشید. شما می توانید با یادگیری مباحث حرفه ای و مورد علاقه خود به راحتی در کمترین زمان ممکن تسلط پیدا کنید. شعار رادیب (یادگیری و درآمدزایی آنلاین برای همه در همه جا) می باشد. شما هم می توانید یاد بگیرید و یاد بدهید ...

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 17 امتیاز , میانگین امتیازات 4.23 از 5 میباشد )
نحوه سقوط آزاد توپ در منظومه شمسی

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید