با این نکته ها مخاطبان و فالوور واقعی اینستاگرام خود را افزایش دهید

با این نکته ها مخاطبان و فالوور واقعی اینستاگرام خود را افزایش دهید

با سلام خدمت همه همراهان عزیز مجله رادیب، اینستاگرام پایه و اساس حضور اجتماعی بسیاری از برندها است. ثابت شده است که این پلتفرم باعث افزایش ترافیک، پشتیبانی از فروش و جذب مشتریان می شود. و به همین دلیل است که 59 درصد از بازاریابان قصد دارند امسال سرمایه گذاری خود را در اینستاگرام افزایش دهند. اما اگر از رشد و تعامل اینستاگرام خود هیجان زده نیستید، بدانید که شما تنها نیستید.

رقابت در این پلتفرم شدید است زیرا برندهای بیشتر و بیشتری وارد کارزار می شوند. نکته این است که برداشتن گام هایی ( حتی گام های سخت ) برای رشد مخاطبان واقعی کاملاً ارزشش را دارد. این به این دلیل است که هر چه مخاطبان شما بیشتر باشد، فرصت های بیشتری برای خوشحال کردن مشتریان شما وجود دارد.

آماده اید تا حضور خود را برای جذب فالوورهای اصیل و ارگانیک اینستاگرام تغییر دهید؟ این پست نحوه انجام آن را توضیح می دهد.

10 راه برای افزایش فالوور اینستاگرام


قبل از پرداختن به این موضوع، این پست در مورد جذب یک دنبال کننده ارگانیک است. و بله، تمایز مهم است!

برخی از برندها هنگام تلاش برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام می خواهند از میانبر استفاده کنند. با این حال، این خدمات در بلندمدت برای برندها ارزش ندارد. الگوریتم اینستاگرام اکانت های با کیفیت پایین و تعامل ساختگی را حذف می کند. پس حتی اگر قصد دارید از ربات اینستاگرام برای جذب فالوور واقعی استفاده کنید باید بدانید که ربات های کمی هستند که رفتار انسان را شبیه سازی می کنند، ما بقی ربات ها به سرعت شناسایی شده و اکانت شما را مسدود خواهند کرد.

ربات اینستاگرام رادیب با 4 سال سابقه ( بدون حتی یک مورد مسدود شدن پیج اینستاگرام ) یک سابقه درخشان از خود به جا گذاشته است زیرا هر هفته به صورت متداوم آپدیت شده است. پس اگر قصد دارید از میانبر برای رشد پیج خود استفاده کنید، ما ربات اینستاگرام رادیب را پیشنهاد می کنیم. یک روز تست رایگان این ربات را از دست ندهید، همین حالا ثبت نام کنید

اما اگر در کنار ربات، قصد دارید روش های ارگانیک افزایش فالوور را یاد بگیرید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، قطعاً در رشد واقعی مخاطبان شما نقش غیر قابل انکاری خواهیم داشت.

 

1. اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید


قبل از اینکه نگران نحوه جذب فالوور باشید، ابتدا نحوه تنظیم اکانت اینستاگرام خود را در نظر بگیرید. از خود بپرسید: آیا پروفایل شما "کافی و جذاب به نظر می رسد؟" برای شروع، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • بیوگرافی اینستاگرام شما (شامل شعار، تگ لاین و/یا هشتگ برند شما)
  • تصویر پروفایل شما
  • پیوند بیوگرافی شما (و جایی که به آن اشاره می کند)

نمونه بیوگرافی اینستاگرام

این جزئیات، هویت برند شما را در اینستاگرام مشخص می کند. مهمتر از آن،  بر قابلیت شناسایی حساب شما تأثیر می گذارند. ساخت یک حساب کاربری فالوور پسند به این معنی است:

  1. داشتن نام کاربری مناسب برای جستجو به نام برند خود یا هر چیزی که نزدیک‌ترین به دسته‌های اجتماعی موجود شما است، مد نظر قرار دهید. اگر نام شما خیلی طولانی است، آن را به گونه ای کوتاه کنید که مخاطب شما آن را تشخیص دهد (مثلاً: حساب گروه رادیب @Radib_ir است).
  2. راه حرفه ای کردن عکس پروفایل، ساخت یک لوگو با اندازه مناسب ایده آل است. هر متنی در تصویر پرفایل شما باید روی صفحه گوشی هوشمند خوانا باشد.
  3. توجه داشته باشید که پیوند بیوگرافی شما به کدام صفحه لینک می شود. این برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام به ترافیک یا مشتریان معنادار وبسایتتان بسیار مهم است. این تنها راه شما برای هدایت ترافیک اجتماعی به سایت و تبلیغات شما است.

پیوند دادن به صفحه اصلی خوب است اما همیشه ایده آل نیست. برای تشویق تعاملات معنادارتر، یک صفحه فرود اجتماعی که به چندین پیوند اشاره می کند می تواند کمک بهتری کند.

2. یک تقویم محتوای ثابت داشته باشید


حرکت در اینستاگرام مهم است. به عبارت دیگر، اگر به صورت تصادفی پست کنید، احتمالاً در اینستاگرام رشد چشمگیری نخواهید داشت.

ایجاد محتوا و ارائه ارزش چیزی است که مخاطب شما را می سازد. انجام این کار به طور مداوم چیزی است که به شما کمک می کند آنها را حفظ کنید. اجازه ندهید حساب اینستاگرام شما تار عنکبوت ببندد!

به همین دلیل است که پایبندی به یک برنامه منظم ارسال پست بسیار مهم است. از نظر زمان و میزان ارسال، مجبور نیستید به یک عدد تعیین شده پایبند باشید. اکثر برندها روزانه یا تقریباً روزانه پست می گذارند. این تحقیق خود ما را در مورد تعداد دفعات ارسال نیز دنبال می کند.

برای زمانبندی پست های اینستاگرام خود می توانید از ربات هوشمند اینستاگرام رادیب استفاده کنید

3. پست های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید


نمی توان انکار کرد که برندها برای دسترسی به الگوریتم اینستاگرام در چه تلاشی هستند. با این حال، ارسال در زمان های مناسب همچنان می تواند به پست های شما کمک کند تا بیشتر دیده شود. هر کاری که می توانید برای به حداکثر رساندن تعامل انجام دهید یک امتیاز مثبت است. این نشان دهنده ارزش زمان بندی محتوای اینستاگرام است. با جدیدترین ابزارهای ربات اینستاگرام رادیب ، برندها می توانند استوری ها،آلبوم ها و پست ها را برنامه ریزی کنند.

برنامه ریزی محتوا از قبل کنترل و سازماندهی پیج شما را تضمین می کند. ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام در نهایت به شما کمک می کنند تا به سرعتی که قبلاً به آن اشاره کردیم دست پیدا کنید. امکان ارسال محتوای مرتبط از شبکه های دیگر در اینجا نیز کمک می کند.

 

4. با مشتریان، طرفداران برند و تأثیرگذاران تعامل داشته باشید


فهمیدن اینکه چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید به معنای جذب مخاطبان است. و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، پاسخ دادن به پست‌های آنها و انتشار مجدد آنهاست. همکاری با اینفلوئنسرها با فالوورهای ثابت ( و بالا )  راه دیگری برای رشد مخاطبان شماست. سازندگان محتوا می توانند برند شما را در مقابل مخاطبان هدف شما قرار دهند و آگاهی مداومی برای محصولات شما ایجاد کنند.

 

5. اینستاگرام خود را هر کجا که می توانید به نمایش بگذارید


اگر هدف شما دنبال کننده های بیشتر است، از تبلیغ اینستاگرام فرار نکنید. هیچ رویکرد یکسانی برای تبلیغ «گرم» شما نیز وجود ندارد. در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • آیکون های رسانه های اجتماعی را به وب سایت و ایمیل های بازاریابی خود اضافه کنید.
  • نمادهای رسانه های اجتماعی یافتن کسب و کار شما را برای افراد آسان تر می کند و به شما کمک می کند با مشتریان ارتباط برقرار کنید.
  • فید اینستاگرام را در صفحه اصلی یا صفحات محصول خود قرار دهید. بسیاری از برندهای تجارت الکترونیک فیدهای اینستاگرام را در صفحه اول سایتشان قرار می دهند.
  • محتوا یا اطلاعیه های خاص اینستاگرام را در کانال های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، می توانید از طریق TikTok یا Facebook این کار را انجام دهید

 

6. محتوایی را پست کنید که فالوورها واقعاً مایل به دیدن آن هستند


ما می دانیم گفتنش آسان تر از انجام دادن است. فیلترها ،عنوان ها، انواع محتوا ، زمان ارسال ،  این بسیار ساده و پیش پا افتاده در مقابل کیفیت پست هستند.

متغیرهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد، درست است؟ بی ثبات بودن الگوریتم اینستاگرام کمکی نمی کند. چیزی که برای یک برند مناسب است ممکن است از نظر قالب و زمان برای برند بعدی کارایی نداشته باشد.

به عنوان مثال، برخی از برند ها با استوری رشد می کنند. بقیه در Reels همه کاره هستند. هر دو رویکرد می توانند کارساز باشند. به سرعت در اینستاگرام متوجه خواهید شد که برخی از محتواها بهتر از سایرین عمل می کنند. به همین دلیل است که آزمون و خطا بسیار مهم است.

 

7. گفتگوی معناداری با مخاطبان خود داشته باشید


 60 درصد از بازاریابان از اینستاگرام به عنوان یک کانال خدماتی استفاده می کنند. این پلت فرم برای انجام این کار با فالوورها عالی است. به همین ترتیب، بسیاری از ایده‌های پست محبوب، حول محور پرسیدن سؤال و درگیر شدن در یک گفتگو رخ می دهند. پس با مخاطبین خود به نحوی گفتگو کنید، می خواهد در کامنت باشد یا در لایو. فرقی نمی کند.

 

8. هشتگ هایی را پیدا کنید که فالوورهای شما در آن معاشرت می کنند


هشتگ های اینستاگرام برای همیشه یکی از اصلی ترین پلتفرم ها بوده اند. گفته می شود، آنها به اندازه گذشته ارزش ندارند اما با این حال هنوز بسیار کاربردی هستند. استفاده از هشتگ های زیاد در پست های شما هیچ دنبال کننده جدیدی برای شما ایجاد نمی کند. به خصوص زمانی که سر و صدای زیادی روی پلت فرم وجود دارد.

با تمرکز بر هشتگ های خاص صنعت مرتبط با مشتریان خود فعال باشید. به عنوان مثال، رادیب به طور مرتب مطالبی را در هشتگ #هاست یا #سرور پست می کند. برچسب ها نسبت به #زیبایی عمومیت و رقابت کمتری دارند. دیده شدن بیشتر در این نوع تگ ها برای برندهایی که در جایگاه مناسب قرار دارند معنادار است.

 

9. برای خوشحال کردن فالوورهای اینستاگرام خود اقداماتی را انجام دهید


وقتی فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال کنید، نتیجه آن را در رشد مخاطب خواهید دید. بهترین اکانت های اینستاگرام طرفداران و مخاطبین وفادار دارند (نکته: نه فقط دنبال کنندگان).

نکات زیر بلوک های سازنده یک حساب کاربری دوستدار فالوور است. آنها را به گونه ای عملی کنید که با صدای برند و ارزش های شما همسو باشد. به هر قیمتی شده به عنوان نیازمند، فروش محور یا روباتیک ظاهر نشوید.

 برای بسیاری از حساب ها، این به معنای ایجاد روابط با مشتری است. محتوایی که شخصیت شما و انسان های پشت برند شما را برجسته می کند یک امتیاز مثبت است. این شامل:

  • محتوای الهام بخش
  • مطالب طنز
  • اشتراک‌گذاری مجدد
  • پست های داستانی
  • عکس ها و فیلم های پشت صحنه
  • پست هایی که باعث افزایش آگاهی در مورد علل اجتماعی می شود

چگونه دنبال کننده های اینستاگرام خود را افزایش می دهید؟


دقت کنید: به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام تصادفی نیست. و علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید، هیچ راه حلی برای تحقق آن وجود ندارد به جز رعایت مواردی که در بالا به شما ارائه کردیم. تمام راه های دیگر ممکن است موقتی باشد اما نکات بالا، برند شما را در بلند مدت محبوب خواهد کرد.

 

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 4 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
با شیائومی mi 11 PRO آشنا شوید

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید