پلی استیشن هنوز یک دستگاه پرطرفدار است

پلی استیشن هنوز یک دستگاه پرطرفدار است

ایکس باکس مایکروسافت که در فضای ارزش اشتراک در Xbox Game Pass برتری دارد، اما هنوز نه تنها به طور کامل با آن مطابقت ندارد، بلکه واقعاً حتی شروع به تلاش برای مطابقت با آن نکرده است. آن‌ها یک نسل کامل را بدون عناوین انحصاری معنی‌دار زیادی پیش رفتند، و من نمی‌توانم در سطح پیشنهادات سونی بحث کنم. بهترین نسخه های انحصاری ایکس باکس در دو نسل، اکنون عناوین Forza بوده اند، و این عناوین به شدت به بازیکنانی که در وهله اول ژانر مسابقه ای را دوست دارند، متکی هستند.

مایکروسافت به وضوح متوجه شد که این یک مشکل است و شروع به خرید استودیوهای چپ و راست برای تولید آثاری مانند سونی کرد. این یک حرکت هوشمندانه نیست، مایکروسافت به معنای واقعی کلمه بارها و بارها اعلام کرده است که آنها می دانند که این نقص ایکس باکس است و در حال انجام اقداماتی برای اصلاح آن هستند.

مشکل این است که این ... تا کنون خیلی خوب پیش نمی رود.

در حالی که بازی God of War Ragnarok غیرممکن را انجام داده است. هنوز از راه نرسیده، با امتیازهای نجومی بالای God of War 2018 مطابقت داشت، نسخه 94 در متاکریتیک، پخش نادری در فضای بازی های ویدیویی، جایی که تنها چند سری از بازی ها تا به حال به آن رسیده اند. این جدیدترین بازی از یک سری طولانی، از بازی های انحصاری اول شخص کاملاً ستاره ای پلی استیشن است.

همین موضوع باعث می شود که پلی استیشن با قدرت بسیار زیادی کماکان بهترین دستگاه بازی در دنیا باشد 

 

منبع:  مجله رادیب + الهام گرفته از مجله Forbes

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 2 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
نظرسنجی اینستاگرام برای افزایش تعامل فوری در اینست

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید