دوره پروژه محور وردپرس سایت چندمنظوره

دوره پروژه محور وردپرس سایت چندمنظوره

وردپرس نرم افزاری است که برای همه طراحی شده و بر قابلیت دسترسی ، عملکرد ، امنیت و سهولت استفاده تأکید دارد. ما معتقدیم که نرم افزار عالی باید با حداقل تنظیمات کار کند ، بنابراین شما می توانید بر روی به اشتراک گذاشتن رایگان داستان ، محصول یا خدمات خود تمرکز کنید.

نرم افزار اساسی وردپرس ساده و قابل پیش بینی است بنابراین می توانید به راحتی شروع به کار کنید. همچنین ویژگی های قدرتمندی برای رشد و موفقیت ارائه می دهد.

ما به دموکراتیک کردن نشر و آزادی هایی که با منبع باز همراه است ، اعتقاد داریم. حمایت از این ایده جامعه بزرگی از افراد است که در این پروژه همکاری و مشارکت دارند. جامعه وردپرس استقبال و فراگیر است.

اشتیاق همکاران ما موفقیت وردپرس را به دنبال دارد که به نوبه خود به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید.

برای یادگیری وردپرس تنها کافی ست دوره ای که در آکادمی رادیب آپلود کرده ام را مشاهده کنید، کلیک کنید

پویا امیری


بیشتر راجب وردپرس

 

وردپرس (WP ، WordPress.org) یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز و رایگان (CMS) است که در PHP نوشته شده است  و با پایگاه داده MySQL یا MariaDB جفت می شود. این ویژگی ها شامل معماری پلاگین و سیستم الگویی است که در وردپرس با عنوان Themes نامیده می شود.

وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم انتشار وبلاگ ایجاد شده است اما برای پشتیبانی از سایر انواع محتوای وب از جمله لیست های پستی و فروم های سنتی ، گالری های رسانه ای ، سایت های عضویت ، سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) و فروشگاه های آنلاین تکامل یافته است.

وردپرس توسط بیش از ۶۰ میلیون وب سایت استفاده می شود ،   از جمله ۳۹ درصد از ۱۰ میلیون وب سایت برتر تا ژانویه ۲۰۲۱ ،  وردپرس یکی از محبوب ترین راه حل های سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده است. وردپرس همچنین برای دامنه های کاربردی دیگر مانند سیستم های نمایش فراگیر (PDS) استفاده شده است.

وردپرس در ۲۷ مه ۲۰۰۳ توسط بنیانگذاران آن ، مت مولن وگ ، توسعه دهنده آمریکایی  و مایک لیتل ، توسعه دهنده انگلیسی  ، به عنوان یک چنگال b2 / cafelog منتشر شد. این نرم افزار تحت مجوز GPLv2 (یا بالاتر) منتشر می شود.

برای عملکرد ، وردپرس باید روی یک وب سرور نصب شود ، یا بخشی از سرویس میزبانی اینترنت مانند WordPress.com یا رایانه ای است که بسته نرم افزاری WordPress.org را اجرا می کند تا به عنوان میزبان شبکه در نوع خود عمل کند.  ممکن است از رایانه محلی برای آزمایش و یادگیری یک کاربر استفاده شود.

دوره پروژه محور وردپرس


سخنی از مدرس دوره پروژه محور وردپرس

 

به نام خدا سلام ، پویا امیری هستم مدرس دوره پروژه محور وردپرس . دوره آموزشی بسیار کامل و جامعی رو برای شما در نظر گرفتم که شما را متخصص وردپرس خواهد کرد .
همانطور که میدانید امروزه یادگیری وردپرس و توانایی طراحی سایت با این سیستم بسیار قدرتمند یک مزیت و امتیاز محصوب خواهد شد. درواقع شما علاوه بر یادگیری وردپرس برای رفع نیاز خود از آن نیز میتوان جهت کسب درآمد استفاده کرد.
طراحی انواع وبسایت با وردپرس امکان پذیر است ، به شرط مشاهده دوره کاملا حرفه ای ما. درواقع شما تنها یادگیری طراحی سایت شخصی را نخواهد داشت ، این وبسایت شخصی که در این دوره پروژه محور وردپرس طراحی خواهیم کرد هم قابلیت تبدیل شدن به یک سایت شرکتی را دارد و هم قابلیت تبدیل شدن به یک فروشگاه اینترنتی.
در این آموزش از یک قالب آماده بسیار مشهور و پرکاربرد استفاده خواهیم کرد ، به اسم زیفایر . این قالب یک قالب چند منظوره میباشد که امکان طراحی انواع سایت با آن را فراهم میکند.
در این دوره پروژه محور وردپرس شما از صفر یاد میگیرد که چطور وردپرس رو روی شبیه ساز سرور نصب کنید و سپس یادگیری تمامی آموزشات رو روی هاست و سرور واقی خواهید آموخت.

علاوبر یادگیری همه اینها شما در این دوره کاملا بر سئو سازی سایت وردپرسی و ترفند ها و سایر آپشن ها مسلط خواهید شد.
از صفر وردپرس رو بیاموزید –
البته میتوانید برای آماده شدن و درک سریع تر آموزش از دوره آموزش وردپرس مقدماتی استفاده کنید که در  تقریبا ۳  ساعت شما را با وردپرس به صورت کامل آشنا میکند و بعد از مشاهده این دوره دیگر وردپرس را آشنا خواهید دید و میتوانید چند قسمت اول این دوره پروژه محور وردپرس را نیز حتی کامل نگاه نکنید.


امکانات همراه دوره پروژه محور وردپرس

همراه این دوره آموزشی ، تمامی فایل ها و امکانات مورد نیاز قرار خواهد گرفت. شما میتوانید بعد از تهیه دوره هم به ویدئو ها و هم به امکانات رایگانی که فقط به خاطر دوره قرار خواهد گرفت دسترسی داشته باشید.

همراه دوره پروژه محور وردپرس قالب چند منظوره زیفایر که ارزش آن چند ده هزار تومان است و افزونه یواست سئو و افزونه پرداخت زرین پال و سایر افزونه های مورد نیاز دیگر به صورت کاملا رایگان قرار خواهد گرفت.

قالب چند منظوره زیفایر

افزونه یواست سئو

افزونه پرداخت زرین پال

و سایر افزونه و امکانات لازم…..


توضیحات و روند دوره پروژه محور وردپرس

در این دوره تنها به آموزش پروژه محور وردپرس و طراحی سایت چند منظوره نخواهیم پرداخت ، بلکه همزمان سئو و ترفند های اون هم آموزش داده خواهد شد .

در ابتدا به آموزش مقدماتی وردپرس میپردازیم و وردپرس رو روی شبیه ساز سرور که زمپ نام دارد راه اندازی و نصب میکنیم . سپس برای راه اندازی و نصب وردپرس بر روی هاست واقعی اقدام به معرفی شرکت های هاستینگ به همراه کد تخفیف  و آموزش خرید دامنه و هاست میکنیم.

بعد از آموزش تهیه هاست پولی و دامنه دلخواه آموزش تهیه دامنه و هاست کاملا رایگان با فضای نامحدود رو خدمت شما ارائه میدهیم.

سپس در دوره پروژه محور وردپرس اقدام به نصب وردپرس و کانفینگ اون بر روی هاست واقعی میکنیم و به صورت کامل برای شما آموزش داده خواهد شد.

بعد از تمامی این ها به سراغ ساخت سایت چندمنظوره یمان خواهیم رفت که قرار است در این دوره پروژه محور وردپرس اونو طراحی کنیم .
برای اینکار نیاز است که از یک قالب قدرتمند مانند زیفایر استفاده کنیم که اونو رایگان در اختیار شما قرار میدهیم.

خب برای ساخت و طراحی سایت چندمنظوره خود بر روی وردپرس دیگر نیازی به اقداماتی که قبلا در قسمت های اول و دوم انجام دادیم نداریم ،
وردپرسی که بر روی هاست نصب کرده بودیم رو پاک میکنیم و نیاز داریم که بسته آسان نصبی قالب رو آپلود کنیم تا قالب رو طبق آموزش نصب کنیم و اونو با سرور کانفینگ کنیم.

بعدا از نصب قالب چند منظوره زیفایر توسط آموزش دوره پروژه محور وردپرس ، ما یک سایت آماده بلافاصله در اختیار خواهیم داشت که میتوانیم دموی سایت رو کامل ببینیم و بدونیم که قراره چه سایتی رو طراحی کنیم.

خب دوستان مراحل کار طولانیه و امکان گفتن نداره – در ادامه به ویرایش قالب و ساخت یک سایت خوب میپردازیم .

 

نویسنده مقاله: BeProgrammer

مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 2 امتیاز , میانگین امتیازات 3.5 از 5 میباشد )
ویژگی های یک فریلنسر خوب

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید