نحوه تبدیل Rial به ریال یا تومان در EDD

نحوه تبدیل Rial به ریال یا تومان در EDD

تبدیل Rial به ریال یا تومان در EDD یکی از مشکلات رایج افرادی می باشد که با استفاده از افزونه ایزی دیجیتال دانلود به اختصار edd برای خود فروشگاه فروش فایل راه اندازی کرده اند. به صورت پیش فرض بعد از نصب افزونه وردپرس edd واحد پولی در سایل به صورت rial نمایش داده میشه که شما باید اون رو به ریال یا تومان به صورت فارسی تغییر بدید.

افزونه EDD یک فروشگاه ساز هست مثل افزونه ووکامرس که قبلا معرفی کردیم. اگر با ووکامرس آشنا نیشتید می تونید مقاله ووکامرس چیست رو مطالعه کنید. تفاوت EDD با ووکامرس این هست که EDD بیشتر مخصوص فروشگاههای فایل دانلود هست. ولی از ووکامرس میشه برای هر فروشگاهی استفاده کرد.

پیشنهاد یادگیری: دوره آموزش ساخت سایت فروشگاه فایل با EDD کامل ترین دوره در ایران

تبدیل Rial به ریال یا تومان در Easy Digital Download

واحد پولی کشور ایران در حال حاضر ریال و تومان می باشد , پس لازم هست شما در فروشگاه اینترنتی خود که ایزی دیجیتال دانلود راه اندازی کردید واحد پولی را به یکی از این دو مورد تغییر بدید. برای انجام اینکار دو روش وجود داره که هر دو روش رو در ادامه خدمت شما عزیزان عرض میکنم.

تغییر rial به ریال با استفاده از افزونه wp parsi date پارسی دیت

افزونه پارسی دیت یک افزونه ایرانی هست که توسط تیم انجمن وردپرس فارسی طراحی شده. کار این افزونه فارسی سازی وردپرس هست یعنی به طور کلی فارسی ساز وردپرس هستش. در بخش تنظیمات این افزونه بخشی برای همگام سازی وجود داره که یکی از گزینه هاش مربوط به EDD هست و کارش تبدیل Rial انگلیسی به ریال فارسی هست. شما می تونید از طریق گزینه مربوطه به راحتی این کار رو انجام بدید.

لازم به ذکر است که همه سایت های وردپرس باید این افزونه رو روی سایتشون داشته باشن و یه افزونه الزامی هست که وردپرس رو فارسی می کنه. و همچنین تاریخ های میلادی وردپرس رو به تاریخ شمسی تبدیل می کنه. برای همین روش تبدیل ریال رو با این افزونه توضیح دادم.

پیشنهاد یادگیری: دوره فیلم آموزش ووکامرس قدرتمند ترین فروشگاه ساز جهان

تغییر کلمه rial در EDD با استفاده کد

روش دیگه ای که برای انجام این کار وجود داره , قرار دادن یه قطعه کد داخل فایل Functions.php قالب وردپرس خودتون هست. کد مربوط به را در ادامه می تونید مشاهده کنید.

function camptuts_edd_rial_currency_sign( $formatted, $currency, $price ) {
return $price . ' ریال';
}
add_filter( 'edd_rial_currency_filter_after', 'camptuts_edd_rial_currency_sign', 10, 3 );
add_filter( 'edd_rial_currency_filter_before', 'camptuts_edd_rial_currency_sign', 10, 3 );

توجه داشته باشید قبل از انجام این کار یک کپی از فایل فانکشن خود داشته باشید تا در صورت به وجود اومد مشکل بتونید فایل رو به حالت قبل برگردونید. در صورتی که در زمینه قرار دادن کد داخل فایل فانکشن آشنایی ندارید بهتره با شخصی که در این زمینه آشنایی داره مشورت کنید. چون کد باید در جای مناسبی قرار داده بشه.

طبق این آموزش تبدیل Rial به ریال یا تومان شما با این دو روش می تونید به راحتی در سایت فروشگاه فایل خود که با edd راه اندازی شده واحد پولی را به زبان فارسی تغییر بدید.

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 5 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
ترفندهای پر طرفدار پوستی که نباید انجام دهید

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید