گلکسی F62 گوشی میان‌رده جدید سامسونگ معرفی شد

گلکسی F62 گوشی میان‌رده جدید سامسونگ معرفی شد

سلام خدمت همه همراهان مجله رادیب و علاقمندان به دنیای موبایل، من حسام علیزاده هستم و با مقاله ای دیگر در مورد تلفن های همراه سامسونگ در خدمت شما هستم. پس از انتشار تیزر گلکسی F62 در هفته گذشته و افشای بسیاری از مشخصات آن، سامسونگ سرانجام از این میان‌رده با چیپست قدرتمند و باتری حجیم رونمایی کرد.

گلکسی F62 از نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر +AMOLED با حفره Infinity-O و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار است که توسط لایه‌ای از گوریلا گلس +3 حفاظت می‌شود. این موبایل با رابط کاربری One UI Core 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ به دست خریدار رسیده و در حفره نمایشگر آن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

 

گلکسی F62 گوشی میان‌رده جدید سامسونگ
 

در پنل پشتی موبایل مورد بحث ماژول چهارگانه به چشم می‌خورد که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج می‌شود. دوربین سلفی و اصلی این محصول قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 4K است.

گلکسی F62 به چیپست اگزینوس ۹۸۲۵ مجهز شده که پیشتر در گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس به کار رفته بود. این چیپست ۷ نانومتری از دو هسته Mongoose M4، دو هسته Cortex-A75، چهار هسته Cortex-A55 و پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP12 برخوردار بوده و یکی از سریع‌ترین‌ها در بین چیپست‌های میان رده به شمار می‌رود. این محصول همچنین از ۶ یا ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت (قابل ارتقا بوسیله کارت microSD) بهره برده و بدنه پلی کربنات آن ۹.۵ میلیمتر ضخامت و ۲۱۸ گرم وزن دارد.

از دیگر قابلیت‌های گلکسی F62 می‌توان به تعبیه حسگر اثر انگشت لبه کناری، پشتیبانی از سامسونگ پی و Secure Folder اشاره کرد. قابلیت‌های اتصالی نیز شامل پشتیبانی از GPS و دو سیمکارت، Wi-Fi b/g/n/ac، بلوتوث 5.0، NFC، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون می‌شوند. این میان رده از باتری حجیم ۷ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات نیرو می‌گیرد.

گلکسی F62 در رنگ‌های آبی، سبز و خاکستری لیزری با قیمت ۳۳۰ دلار برای مدل ۶ گیگابایت رم و ۳۵۸ دلار برای مدل ۸ گیگابایت رم از امروز (۱۵ فوریه) در هند به بازار عرضه شده و احتمالا به زودی در کشورهای دیگر نیز روانه بازار خواهد شد.

 

منبع : مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 2 امتیاز , میانگین امتیازات 3 از 5 میباشد )
افزایش سرعت اینترنت تا 20 درصد 100% واقعی و تاثیرگ

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید