هفت گام بیشتر تا موفقیت نمانده است

هفت گام بیشتر تا موفقیت نمانده است

در  کتاب «فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو»،  یک روش ساده، کاربردی، اثبات شده و هفت قسمتی با شما به اشتراک گذاشته می‌شود که دستاوردهای خیلی بیشتری در چند ماه و چند سال در مقایسه با دستاوردهای بسیاری از مردم در کل زندگی‌شان به وجود می‌آورد. این کتاب به قلم صدف فاطمی ترجمه شده و از مجموعه کتاب‌های ثروتمندان خودساخته است . شما هم می‌توانید با مطالعه این کتاب با هفت راهکار پیشنهادی برایان تریسی آشنا شوید و موفقیت‌های بیشتر و بزرگ‌تری کسب کنید.

احتمالا استعداد و توانایی شما خیلی بیشتر از آن چیزی است که می‌توانید در طول صد سال زندگی از آن استفاده کنید. برای آنچه که می‌توانید باشید، انجام دهید و داشته باشید؛ به جز محدویت‌هایی که خودتان در ذهن خودتان به وجود می‌آورید، هیچ محدودیت دیگری ندارید.

چیزی که می‌گویید، آرزو، رویا یا قصدش را دارید، اهمیتی ندارد؛ تنها چیزی که مهم است، آن چیزی است که انجام می‌دهید. کارهایتان در هر ساعت و دقیقه به شما و هر کسی که اطراف‌تان است می‌گوید که شما دقیقا چه کسی هستید وچه ‌چیزی می‌خواهید.

کسی که هستید و جایی که در آن قرار دارید، به خاطر تمام انتخاب‌های گذشته‌تان تا همین حالا بوده است. شما نمی‌توانید تغییری در گذشته به وجود آورید؛ ولی می‌توانید آینده را تغییر دهید. به طور کلی ۹۵ درصد کارهایی که انجام می‌دهید یا موفق به انجام‌شان نمی‌شوید، بر اساس عادت‌های شماست. کارهای شما به وسیله هدف‌ها یا باور شما و عادت‌های شخصیتی‌تان مشخص می‌شوند. بزرگ‌ترین مانع موفقیت این است که بعضی وقت‌ها مردم به صورت ناخودآگاه، عادت‌هایی منفی دارند که آن‌ها را سال‌به‌سال از درک توانایی کامل‌شان عقب نگه می‌دارد…

منبع:‌ مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 8 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
با شیائومی mi 11 PRO آشنا شوید

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید