مزایای داشتن یک فروشگاه اینترنتی

مزایای داشتن یک فروشگاه اینترنتی

سوال اصلی اینه:

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

 

امروزه با گسترش چشمگیر رشد فضای مجازی و اینترنت باعث شده ورودی پر رنگ تر به دنیای دیجیتال داشته باشیم که به سبب همین امر و افزایش وب سایت های فروشگاهی و هم چنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش ، داشتن یک وبسایت فروشگاهی و تاثیرآن در فروش محصولات و شناخته شدن پر رنگ تر برند، انکار ناپذیر می باشد.

در حالی که می‌توان به روش‌های مختلفی، یک محصول را به فروش رساند، بهترین گزینه فروش آنلاین است؛ زیرا در هر زمانی شما می‌توانید محصولات خود را به فروش برسانید. در واقع، نیازی نیست که مشتری برای خرید محصول شما به مکانی فیزیکی مراجعه کند، او می‌تواند در هر موقعیت و زمانی از شما خرید نماید که این امر فروش شما را به حداکثر می‌رساند.

 

در این مطلب مزیت‌های اصلی فروشگاه اینترنتی که باعث محبوبیت آن شده است را توضیح خواهیم داد:

 

راه‌اندازی سریع:

هر کسب‌وکاری برای شروع فعالیت خود، باید به سراغ تجهیزاتی همانند خرید یا اجاره زمین، لوازم داخلی و .. برود؛ اما می‌توان با مراجعه به یک شرکت طراحی وبسایت یا دانش متوسط، سایتی را برای فروش راه‌اندازی کرد. در چند دهه اخیر، پلتفرم‌های گوناگونی برای ساخت فروشگاه‌های اینترنتی به‌راه افتاده‌اند.

یکی از این پلتفرم ها سایت ساز ارزان رادیب است، حتما این لینک را مشاهده کنید

 

هزینه کم:

هزینه هایی مانند اجاره محل، انبار، ویترین، فروشنده، خواب سرمایه و … در فروشگاه اینترنتی وجود ندارد. و کالا به دلیل حذف واسطه ها برای مشتری ارزان تر می باشد و این خود باعث جذب مشتری و فروش بیشتر می شود.

 

ایجاد امکان بازاریابی محتوایی:

داشتن یک سایت، بستری را برای شما فراهم می‌آورد تا ویژگی‌های محصولات خود مانند قیمت، صفات، مقایسه قیمت و کیفیت و موجودی آنان را به تفضیل در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

 

دسترسی به مشتریان جدید:

فروشگاه اینترنتی با ارائه قالب‌های متنوع برای دستیابی به مشتریان جدید به شما کمک می‌کند. در واقع فروشگاه ‌اینترنتی همچون یک کسب‌وکار سنتی محدود به افرادی که توانایی حضور در فروشگاه شما را دارند، عمل نمی‌کند. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های متنوع، سلایق مختلفی را در هر مکانی جلب کنید.

 

فروش در هر لحظه:

بستر فروشگاه اینترنتی باعث می‌شود تا شما در هر زمانی نیاز مشتری را برطرف نمایید و فروش محصولات خود را به حداکثر برسانید. این روش سبب راحتی در خرید برای مشتریان خواهد شد و مشتری را دوباره به سمت خرید خواهد خواند.

کسب و کار شما حتی زمانی که در حال تفریح و استراحت هستید ۲۴ ساعته فعال می باشد و شما از طریق فروشگاه اینترنتی خود در حال فروش و کسب درآمد هستید.

طراحان وبسایت رادیب آماده اند تا به شما در طراحی یک وبسایت بی نظیر کمک کنند برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید

 

عدم نگرانی از بسته شدن شبکه های اجتماعی:

با داشتن یک وبسایت فروشگاهی عملا فروش محصولات شما به صفحه های شبکه اجتماعی وابستگی ندارد و اگر بنا به هر دلیلی دسترسی به شبکه اجتماعی محدود شود شما همواره سایت خود را حفظ خواهید کرد و ارتباط خود را با مشتری از دست نخواهید داد.

 

مدیریت بهتر و خدمات رسانی بهتر به مشتری:

راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی مدیریت کارتان را نیز ساده تر خواهد کرد . در این فروشگاه می توانید آمار فروش و بازدید ها را داشته باشید و برنامه ریزی های اینده کارتان را بر این مبنا انجام دهید . هم چنین برای سایت خود می توانید با هزینه کم اما به صورت هدفمند تبلیغات کنید.

 

فروشگاه اینترنتی همواره در حال رشد است و به یک محدوده خاصی ختم نمی شود. بنابراین داشتن یک کسب و کار با رشد قابل توجه خیلی بهتر از داشتن یک کسب و کار فیزیکی بدون قابلیت رشد و محدود است.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 2 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
چگونه از یوتیوب برای رونق کسب و کار خود استفاده کن

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید