حرکت پر سرعت شیائومی در بازار گوشی‌ اندرویدی 5G

حرکت پر سرعت شیائومی در بازار گوشی‌ اندرویدی 5G

با سلام خدمت همه علاقمندان دنیای موبایل به ویژه طرفداران تلفن های همراه شیائومی ، من علی عظیمی هستم و با یک مقاله در مورد تلفن های همراه شیائومی در خدمت شما خواهم بود، مدتی است شرکت‌های چینی تولیدکننده گوشی‌ هوشمند به دلیل ارائه دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه با عملکرد مناسب، از سوی افراد بسیاری در سراسر جهان مورد قبول واقع شده‌اند. یکی از بهترین و معروف‌ترین آن‌ها شیائومی یا همان MI است که سالانه محصولات جذابی به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش گیزموچاینا، شیائومی هند به‌تازگی جزئیات پیشرفت اخیر خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. این شرکت با انتشار پستی، اعلام کرد که به برترین برند تلفن هوشمند اندرویدی 5G جهان تبدیل شده است.

غول فناوری چینی این خبر را از طریق توئیتر رسمی خود به اشتراک گذاشت و منبع آن را استراتژی آنالیتیکس ذکر کرد. حتی در این پست، تصویری وجود دارد که ثابت می‌کند شیائومی برند شماره یک گوشی‌های هوشمند اندرویدی 5G است و در سه ماهه دوم سال جاری میلادی 25.7 درصد سهم بازار را در اختیار داشته. بر اساس گزارش استراتژی آنالیتیکس، این شرکت ۲۴ میلیون دستگاه تلفن هوشمند مجهز به 5G را در این سه‌ماهه از طریق برندهای می و Redmi به فروش رسانده است. در ادامه توییت منتشرشده و ترجمه آن را مشاهده می‌کنید:

Mi Fans, we’re thrilled to announce that as per the latest report from Strategy Analytics, 

طرفداران می، خوشنودیم که اعلام کنیم طبق آخرین گزارش استراتژی آنالتیکس، شیائومی برند اول ۵G جهان است.

ما همه تلاش می‌کنیم تا بهترین فناوری را برای شما به ارمغان بیاوریم و این نقطه‌ی عطف نشان‌دهنده عشق شما به ما است.

در این گزارش ذکر شده است که عرضه گوشی‌ هوشمند مقرون‌به‌صرفه ۵G به شیائومی کمک بسیار در پیشتازی میان رقبای خود در بازار کرده است و همین مسئله باعث شده فروش بیشتری نسبت به دیگران داشته باشد. البته طبق آمار، فروش کلی گوشی‌ هوشمند ۵G توسط شیائومی کمتر از سامسونگ است. استراتژی آنالیتیکس می‌گوید

 عملکرد شیائومی آن را کمی عقب‌تر از سامسونگ قرار می‌دهد. غول فناوری کره جنوبی در ۱۰ فصل گذشته ۷۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند ۵G وارد بازارهای جهانی کرده که آماری بی‌نظیر و چشمگیر است. سامسونگ اولین گوشی‌های ۵G جهان را در ‌سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۹ عرضه کرد.

پس از شیائومی شاهد درخشش ریلمی هستیم که ۱۸٫۵ درصد سهام بازار گوشی‌ اندرویدی ۵G را به خود اختصاص داده است. در مقام‌های بعدی اوپو، ریلمی و سامسونگ را مشاهده می‌کنیم که به ترتیب ۱۷٫۹، ۱۶٫۷ و ۵٫۹ درصد بازار را در دست دارند.

چندی پیش گزارشی مبنی بر برتری برند چینی ویوو در بازار گوشی‌های ۵G منطقه آسیا و اقیانوسیه منتشر شده بود. بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، ویوو و شیائومی به ترتیب ۲۰ و ۱۹٫۳ درصد از سهم بازار این دو بخش را به خود اختصاص داده بودند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت درحالی‌که شیائومی در بازارهای مختلف خارجی خوش درخشیده، ویوو رهبری بازار آسیا و اقیانوسیه را بر عهده گرفته است.

 

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 2 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
راه هایی برای سالم نگه داشتن سیستم ایمنی بدن

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید