تراشه هلیو P22 نوکیا G10 در گیک‌بنچ دیده شد

تراشه هلیو P22 نوکیا G10 در گیک‌بنچ دیده شد

با سلام خدمت همه علاقمندان به تلفن های همراه، من مرادیان هستم و امروز در مورد تلفن همراه G10 نوکیا صحبت خواهیم کرد. گوشی اقتصادی نوکیا جی ۱۰ (Nokia G10) باردیگر مشاهده شده است تا مشخصاتی فاش شود که پیش‌تر از آن بی‌خبر بودیم. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، پیش‌تر گفته شده بود نوکیا G10 از تراشه‌ای با هشت هسته‌ی CPU استفاده می‌کند. حال به‌لطف گیک‌بنچ، می‌دانیم این تراشه قرار است مدیاتک هلیو P22 باشد.

همچنین، صفحه‌ی گیک‌بنچ نشان می‌دهد نوکیا G10 سه گیگابایت حافظه‌ی رم دارد؛ ولی طبق شایعات، کانفیگ دیگری از این گوشی با چهار گیگابایت حافظه‌ی رم راهی بازار می‌شود.

نوکیا G10 در بخش جلویی از صفحه‌نمایش ۶٫۳۲ اینچ IPS LCD با وضوح ۱،۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل میزبانی می‌کند. این گوشی اقتصادی باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین چهارگانه دارد که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین چهارم ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج می‌شود. در جلو دستگاه نیز، از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

نوکیا قصد دارد ۸ آوریل ۲۰۲۱ (۱۹ فروردین ۱۴۰۰) رویدادی جدید برگزار و در آن، نوکیا G10 و X10 و X20 را معرفی کند. نوکیا X10 و X20 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ به‌همراه مودم ۵G برخوردار خواهند کرد.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 3 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
افقی شدن فید اینستاگرام

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید