چگونه اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی به رونق کسب و کار شما کمک می کنند؟

چگونه اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی به رونق کسب و کار شما کمک می کنند؟

شاید ده سال گذشته ، عرصه بازاریابی اینفلوئنسر فقط به افراد مشهور و چند وبلاگ نویس اختصاصی و گاهی بازیگران محدود بود. اکنون ، به نظر می رسد که شاهد تأثیرپذیری رسانه های اجتماعی از بازار و اشباع بازار بوده ایم.

همراهان مجله رادیب، خوشحالیم که با یک مقاله دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که می دانید استفاده از اینفلوئنسر برای بازاریابی بیزنس و برندها در حال تبدیل شدن به یک اصل مهم در عصر دیجیتال است. دلیل این امر این است که اینفلوئنسرها به دلیل تنوع زیاد پلتفرم های رسانه های اجتماعی ، شروع به خودنمایی بیشتر می کنند. این افراد چه از طریق وبلاگ ها و چه از طریق فیلم هایی که به اشتراک می گذارند ، طرفداران زیادی را از روش های مختلف جذب می کنند.
با این وجود ، برای اطمینان از نتایج مطلوب ، یک روش خاص برای انجام بازاریابی اینفلوئنسر وجود دارد. شما باید مطمئن شوید که صرفاً در یک کار بازاریابی بدون بازده ، پول های خود را هدر نمی دهید و باید ببینید که این هدف به مخاطبان آن اینفلوئنسر نزدیک هستند یا خیر.

برند ها به طور طبیعی از بازاریابی تأثیرگذار استفاده می کنند تا:

  • به سرعت مخاطبان خود را رشد دهید
  • فروش را به طور موثر افزایش دهند 
  • فالوور ها را بسیار درگیر برند خود کنند

3 نوع مختلف تأثیرگذار وجود دارد و اینها شامل: خرد ، کلان و مگا . هرکس برای مشاغل و بودجه های متنوع متناسب تر است.

 

1. اینفلوئنسر های خرد


میکرو اینفلوئنسر کسی است که از 1000 تا 10,000 نفر آن را فالو می کنند. میکرو اینفلوئنسرها مصرف کنندگان واقعی هستند که باید فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهند. آنها همیشه ارتباط شخصی قدرتمندی با مخاطبانی دارند که به توصیه های آنها اعتماد دارند.
در حالی که مخاطبان میکرو اینفلوئنسر کوچکتر از ماکرو و مگا هستند ، اما مخاطبان کوچک اما با کیفیت آنها، امتیاز خوبی به آنها می دهند.

 

2. اینفلوئنسر های کلان


اینفلوئنسر های کلان به اشخاصی گفته می شود که از 100,000 تا یک میلیون نفر پیرو ( فالوور ) داشته باشند. نمونه هایی از اینفلوئنسرهای کلان عبارتند از: خالقان حرفه ای ، وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران. آنها در یک صنعت خاص مشهور و تأثیرگذار هستند. بیشتر ماکروها،  وبلاگ نویسان مشهوری در صنعت تجارت ، مد یا سبک زندگی هستند.
رزرو تبلیغات در صفحات اینفلوئنسرهای ماکرو ،می توانند هزینه زیادی در بر داشته باشد. عاقلانه است که آژانس تبلیغاتی یا گروه مناسبی را برای انجام این تبلیغات در نظر بگیرید مانند گروه رادیب ( کلیک کنید ) ،  تا به شما کمک کنند تا از این نوع کمپین ها نهایت استفاده را ببرید.
اینفلوئنسرهای کلان در اینستاگرام ممکن است بهترین گزینه برای مشاغل متوسط ​​یا بزرگ باشد.

 

3. مگا اینفلوئنسر ها


مگا اینفلوئنسرها گاهی اوقات افراد مشهور در لیست های برتر هستند که می توانند محتوای شما را به میلیون ها نفر برسانند. آنها می توانند دسترسی فوق العاده ای را ایجاد کنند که تأثیر بسزایی دارد. علاوه بر این ، آنها "شخصیت و روح جدید"  قابل توجهی به تصویر برند تجاری اضافه می کنند ، زیرا آنها در یک کانون توجه جهانی قرار دارند.
تأثیرگذارهای بزرگ می توانند سرنوشت یک برند تجاری را یک شبه تغییر دهند ، اما خب کاملا طبیعی ست که قیمت بالایی خواهند داشت.


در اینجا چند دلیل وجود دارد که شما باید از مهارت های آنها برای هدف قرار دادن روان مشتری خود استفاده کنید.

1. جمعیت شناسی دقیق تنظیم شده را هدف قرار دهید
بزرگترین مشکل استراتژی های بازاریابی، هدف گذاری موثر و دقیق است. حتی بازاریابان حرفه ای دیجیتال نیز در تنظیم کمپین های خود برای دستیابی موثر به چندین پلتفرم از رسانه های اجتماعی با مشکل روبرو هستند.
با اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی می توانید کاملاً از این مشکل جلوگیری کنید. شما می توانید مخاطبان مناسب را به راحتی هدف قرار دهید.
شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاری و الگوریتم های جستجو به طور خودکار محتوای شما را به فالوور های ، فالوور های آن اینفلوئنسر (Follower's of Follower's of Influencer ) پیشنهاد می کنند.
درصورتی که میزان لایک های پست مناسب باشد ، به طور خودکار در نتایج جستجوی افرادی ظاهر می شود که فالوور مستقیم آن اینفلوئنسر نیستند. الگوریتم ها با در نظر گرفتن الگوی دوست داشتن / پسندیدن مشتری نهایی ، بدون نقص و البته به نفع شما کار می کنند.


2. برای جلب توجه از پست های ویدیویی / گرافیکی استفاده کنید
افراد تأثیرگذار بهترین ابزار بازاریابی را که در دسترسشان است ، در اختیار دارند. آنها از قدرت محتوای رسانه ای برای نمایش محصول یا خدمات شما در کانون توجهات استفاده می کنند.
آنها به جای استفاده از کلمات ، به جهانیان نشان می دهند که چگونه محصول شما در زندگی روزمره خود استفاده می کنند.


3. چندین پلتفرم رسانه اجتماعی را هدف قرار دهید
بیشتر اینفلوئنسرها روی چندین پلتفرم رسانه اجتماعی حساب فعال دارند. اینفلوئنسر با چندین میلیون فالوئر در اینستاگرام به احتمال زیاد دارای یک کانال اختصاصی YouTube یا صفحه فیس بوک نیز خواهد بود.
علاوه بر این ، فالوورهای این اینفلوئنسر همچنین صفحات Fan ( طرفداران ) برای اینفلوئنسر در پلتفرم های دیگر خواهند داشت.


نتیجه گیری:


موفقیت "یک شبه" به نظر یک رویای غیرواقعی است ، اما اینفلوئنسرها اینگونه کار می کنند. لحظه ای که آنها شما را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهند ، متوجه تغییر خواهید شد.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 4 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
پنهان کردن تعداد لایک های اینستاگرام

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید