انگیجمنت یا نرخ تعامل اینستاگرام خود را بهبود ببخشید

انگیجمنت یا نرخ تعامل اینستاگرام خود را بهبود ببخشید

با سلام خدمت همه همراهان مجله رادیب، همان طور که می دانید اینستاگرام میزبان بسیاری از کسب و کارهای مردم دنیا به ویژه ایرانیان است، از این رو بسیار مهم است که بدانیم چگونه می شود نرخ تعامل کاربران با پیج را افزایش دهیم.

چهار نکته مهم زیر، به شما کمک می کند نرخ تعامل یا Engagement صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید. امیدواریم این آموزش از مجله رادیب، به رشد بیشتر شما کمک کند.


1️⃣ از #هشتگ های مناسب استفاده کنید
.
این امر بسیار مهم است که از چه هشتگ هایی استفاده می کنید، زیرا باید اطمینان حاصل کنید که تک تک هشتگهایی که قصد استفاده از آنها را دارید مهم است و کارآمد، هرگز از هشتگ های نامربوط به پیج خود استفاده نکنید زیرا به ضرر پیج شماست. با بررسی هر هشتگ می دانید که کدام محتوا با ارزشهای شما مطابقت دارد. و برای بررسی تأثیر آنها به Insights اینستاگرام بروید ، بنابراین می توانید روی مواردی که بهترین عملکرد را دارند تمرکز کنید.
.
2️⃣ بهترین زمان بارگذاری را انجام دهید
.
هر حساب اینستاگرام اوج ایمپرشن متفاوتی دارد و برای موفقیت بسیار مهم است که بفهمید دقیقاً چه زمانی بهترین زمان برای بارگذاری محتوای شما است. می توانید پست های خود را طوری تنظیم کنید که در آن زمان های اوج قرار بگیرند (باید اطلاعات آماری خود را از طریق اینسایت بررسی کنید) ، و همانطور که از قبل پست ها را آماده می کنید، می توانید از کامل بودن محتوا اطمینان حاصل کنید و آن را در زمان مناسب منتشر کنید.
.
3️⃣ مکالمه راهی طلایی است
.
مکالمه نباید محدود به نظرات و  پیامهای مستقیم باشد.  Polls ( نظر سنجی ها ) و emoji_sliders ( اموجی اسلایدر ) ویژگی های مفیدی هستند که برای  تقویت نرخ تعامل استوری ها معرفی شده اند و آنها می توانند ارتباط و تعامل با  دنبال کنندگان شما تسهیل کنند. و اطلاعاتی که از نظر سنجی ها و اسلایدر ها به دست می آید ، چیزهای بسیار بیشتری را برای شما به ارمغال آورد و کمکتان کند تا محتوای بهتری ارائه کنید.
.
4️⃣ همیشه روند واقعی خود را به اشتراک بگذارید
.
محتوای شما وقتی نرخ تعامل بالایی دارد که واقعی باشد و محتوای صحیح واقعاً سلطان اینستاگرام است. برای مثال: طراحان.  اینستاگرام نباید به عنوان جایگزین ویترین فروشگاه استفاده شود ، بنابراین وسوسه نشوید که فقط محصول نهایی را نشان دهید. اگرچه یک ویترین بسیار عالی  و تمیز از پروژه ها برای خیلی ها زیبا است ، اما ممکن است بهترین راه برای ایجاد تعامل با صفحه شما نباشد - کارهای بیشتری می توانید انجام دهید. مانند محتوای آموزشی مرتبط، لایو مرتبط به کسب و کارتان و استوری های آموزشی.

 

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 3 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
چرا باید چیدمان شبکه های اجتماعی داشته باشید؟

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید