نحوه ی ارسال پست و استوری زمان بندی شده در اینستاگرام

نحوه ی ارسال پست و استوری زمان بندی شده در اینستاگرام

یکی از عوامل موفقیت در شبکه اینستاگرام ارسال منظم پست های با کیفیت می باشد در اصل هر چه فعالیت شما مداوم‌تر باشد،آن گاه عملکرد حساب شما نیز بهتر خواهد بود. فالورهای شما خواهان دیدن محتوای عالی و همچنین دریافت محتوای زیاد هستند. با این حال مدیریت شبکه های اجتماعی برای صاحبان هر نوع کسب و کار ممکن است وقت گیر و دشوار باشد.

 

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام چه مزیتی دارد؟

 

صرفه جویی در وقت

آپلود تصاویر ، نوشتن کپشن و سپس پست کردن مطالب فرایندی خسته کننده به حساب می آید. آپلود، مدیریت و برنامه‌ریزی محتوا پیش از پست کردن آن، می‌تواند این فرایند را آسان‌تر کند، زیرا قادر خواهید بود که چندین پست را به‌صورت یکجا، زمان‌بندی کنید. همچنین می‌توانید کپشن و هشتگ‌های لازمه را نیز اضافه کرده و البته در هنگام ارسال پست نیز، نیازی به کار با گوشی خود نخواهید داشت.

 

تعامل بیشتر با فالوورها

هر باری که در اینستاگرام پست می گذارید صفحه ی شما بیشتر دیده می شود. زمانبندی کردن پست های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا بهترین زمان های حضور مخاطبانتان را شناسایی کنید و در این زمان ها حتی اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید یا فالوور هایتان در منطقه زمانی متفاوت باشند هم بتوانید پست هایتان را به اشتراک بگذارید. این گونه پست گذاشتن در زمان مقرر و پر بازدید باعث پیشرفت صفحه شما و افزایش فالوور های اینستاگرامتان خواهد شد.

 

مدیریت چندین حساب

داشتن بیش از یک حساب اینستاگرام، پدیده‌ای رایج است. ممکن است شما چندین حساب کاری دارید یا مدیر شبکه‌های اجتماعی سایر برندها هستید و یا چندین حساب برای سرگرمی خود ایجاد کرده باشید، در هر صورت، مدیریت همزمان چندین حساب و ارسال مداوم پست‌ها، وقت و برنامه‌ریزی زیادی را می‌طلبد. استفاده از ابزارهای زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام می‌تواند ابن بار را از دوش شما بردارد.

 

آموزش نحوه ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام

 ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام به‌صورت مستقیم، قابل انجام نیست. جهت انجام این کار نیاز دارید تا از یک ابزار زمان‌بندی استفاده کنید.

برای ارسال پست مثل تصاویر و ویدئو یا به اشتراک گذاشتن استوری می توانید از ربات هوشمند اینستاگرام رادیب استفاده کنید. این ربات تست یک روزه داشته و شما می توانید تمام ویژگی های آن را امتحان کنید.

 

گام اول:

در ربات اینستاگرام رادیب ثبت نام کنید.

 

گام دوم:

حساب اینستاگرام خود را در ربات اضافه کنید.

پس از ایجاد حساب خود، با یک داشبورد مواجه شده که در آن می‌توانید اکانت های اینستاگرام خود را جهت زمان‌بندی ارسال پست‌ها، اضافه کنید.

 

گام سوم:

تصاویر و ویدئوها را آپلود کنید.

پس از اینکه حساب خود را به ربات متصل کردید، آنگاه زمان آن فرا رسیده که به زمان‌بندی پست‌ها بپردازید.

شما می‌توانید فایل ها را از طریق کامپیوتر، آدرس URL، Dropbox ، One Drive آپلود کنید.

 

گام چهارم:

اضافه کردن کپشن و هشتگ‌

در این مرحله می‌توانید کپشن‌ها و اولین کامنت‌های تمامی پست‌های خود را نیز بنویسید. این موارد در زمان مشخص شده، به همراه پست‌های شما منتشر خواهند شد. در ربات اینستاگرام رادیب می‌توانید نسبت به افزودن هشتگ‌ها، ایموجی ‌ها و تگ کردن کاربران در کپشن خود نیز اقدام کنید. همچنین بهتر است که منطقه جغرافیایی را نیز اضافه کنید.

 

گام آخر:

پست‌های اینستاگرام خود را زمان‌بندی کنید

وقت تنظیم ارسال فرا می‌رسد. شما می‌توانید تاریخ و ساعت دقیق انتشار را مشخص کنید.

همچنین در سمت چپ تصویر پیش نمایشی از محتوایی که قرار است آپلود شود را مشاهده خواهید کرد.

 

پست‌های شما در بخش تقویم قابل مشاهده هستند و به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام زمان‌بندی پست‌ها، به مفهوم مداومت توجه بهتری داشته باشید. می‌توانید در نمای ماهانه و یا هفتگی، پست‌های خود را برای یک حساب مشخص یا همه ی حساب هایی که به ربات اضافه کردید را مشاهده کنید.

 

ربات هوشمند اینستاگرام رادیب

 

هم اکنون که موفق به زمانبندی ارسال پست در اینستاگرام شده‌اید، می‌توانید وقت خود را به استراحت یا انجام سایر کارهای شخصی اختصاص دهید و هیچ گونه نگرانی درباره ارسال پست در این شبکه اجتماعی، نداشته باشید.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 7 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
کامپوسر چیست ؟ (composer) کامپوزر

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید