قابلیت ارسال متن‌های طولانی به توییتر می‌آید

قابلیت ارسال متن‌های طولانی به توییتر می‌آید

ایلان ماسک، مالک و مدیرعامل جدید توییتر پس از اینکه هزینه جدید ماهانه 8 دلاری را برای سرویس بلو توییتر اعلام کرد، حالا از اضافه شدن قابلیتی به این شبکه اجتماعی خبر داده که باعث می‌شود کاربران متن‌های طولانی را به توییت‌های خود اضافه کنند.

ماسک در توییت خود به‌طور دقیق اشاره نکرده که این قابلیت چه زمانی ارائه خواهد شد، اما قول داده که به «پوچی اسکرین‌شات‌های دفترچه یادداشت» پایان می‌دهد. احتمالا ثروتمندترین فرد جهان به توییت‌هایی اشاره کرده که در آن کاربران برای طولانی بودن نوشته خود، آن را در برنامه‌های یادداشت تایپ کرده و تصویری از نوشته را توییت می‌کنند.

 

او همچنین افزود که این شرکت قصد دارد روی ابزارهای بیشتری برای کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا و بهبود عملکرد جستجوی پلتفرم کار کند. او در توییت خود نوشت: «جستجوی توییتر مرا به یاد Infoseek در سال 98 می‌اندازد!» Infoseek موتور جستجو ساخت شرکت دیزنی اینتراکتیو بود که 28 سال پیش (1994) کار خود را شروع کرد و سال 1999 برای همیشه بسته شد.

«بن کالینز»، خبرنگار NBC News به دنبال توییت‌های ماسک، اشاره کرد که توییتر قبل از اینکه مدیرعامل تسلا آن را بخرد نیز در حال آزمایش یک ویژگی اشتراک‌گذاری متن بوده است. کالینز همچنین در توییت خود درباره ماسک نوشت:

«او در اینجا به خاطر یکسری کارهایی که برخی از کارمندان قبل از اخراج خود انجام داده‌اند، اعتبار دریافت می‌کند.»

در واقع، اواخر سال گذشته، «جین منچون وونگ»، محقق اپلیکیشن شواهدی را در نسخه وب توییتر کشف کرده بود که به ویژگی Articles و نوشتن مقالات بدون محدودیت کاراکتر اشاره داشتند.

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 1 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
فناوری 5G و سلامتی انسان ها

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید