شیائومی می 11 اولترا رویت شد

شیائومی می 11 اولترا رویت شد

سلام به همه علاقمندان به دنیای موبایل به خصوص همراهان دوست داشتنی مجله رادیب، من نازنین شًکری هستم و با یک مقاله کوتاه در مورد Xiaomi mi 11  در خدمت شما خواهم بود. گوشی هوشمند می ۱۱ شیائومی دسامبر گذشته طی رویدادی در چین و هفته‌ی گذشته به‌صورت جهانی معرفی شد. این محصول اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ به‌شمار می‌آید. انتظار می‌رفت که چینی‌ها می ۱۱ لایت و می ۱۱ پرو را نیز در این رویداد معرفی کند؛ اما چنین اتفاقی رخ نداد. درحالی‌که هنوز هیچ خبری درباره‌ی مدل‌های لایت و پرو از طرف شیائومی منتشر نشده، گوشی پرچم‌دار می ۱۱ اولترا در دستان کاربری در یوتیوب ظاهر شده است.

براساس گزارش GSMArena، یوتویبر فیلیپینی ویدئویی از می ۱۱ اولترا را در کانال Tech Buff PH بارگذاری کرده بود. درحال‌حاضر پخش عمومی این ویدئو متوقف شده است؛ اما می‌توان آن را در کانال‌های دیگر تماشا کرد. برآمدگی بزرگ دوربین در پنل پشتی شیائومی می ۱۱ اولترا که سه دوربین را در خود جای داده،‌ گوشی هوشمند Poco M3 را در ذهن تداعی می‌کند. این برآمدگی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با لنزی را دربرمی‌گیرد.

در کنار دوربین سه‌گانه‌ی می ۱۱ اولترا نمایشگری کوچک تعبیه شده است که هنگام ثبت عکس سلفی با دوربین اصلی مفید خواهد بود. براساس گزارش‌های منتشرشده، قابلیت‌های دیگر دوربین در این محصول ضبط ویدئوهای ۸K و ۴K HDR و حالت شب برای ویدئوها و برای عکس‌ها را شامل می‌شود.

شیائومی می ۱۱ اولترا miui 12.5 شیائومی می 11 گوشی هوشمند می ۱۱ شیائومی

در ویدئوی منتشرشده، Mi 11 Ultra را در دو رنگ سفید و مشکی می‌بینیم. هر دو مدل در کنار دوربین پریسکوپی خود، عبارت ۱۲۰X را نیز دارند که به بزرگنمایی ۱۲۰ برابری اشاره دارد. درحالی‌که در نسخه‌ی سفید می ۱۱ اولترا، زیر عبارت ۱۲۰X نوشته‌ی «Ultra Pixel AI Camera» به‌چشم می‌خورد، در مدل مشکی نوشته‌های «۱۲۰X, 12-120mm, 1:1.95-4.1» درج شده است. علت تفاوت عبارات در محصولات یادشده مشخص نیست، ولی احتمال می‌رود که هر دو گوشی هوشمند نمونه‌ای اولیه از می ۱۱ اولترا هستند.

 

شیائومی می ۱۱ اولترا Xiaomi Mi 11

ظاهرا می ۱۱ اولترا از نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی OLED با رزولوشن +WQHD بهره می‌برد. گفته می‌شود این نمایشگر ساخت سامسونگ است. صفحه‌ی نمایش با روکش گوریلا گلس ویکتوس (Victus) محافظت می‌شود و در گوشه‌ی سمت چپ و قسمت فوقانی آن، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی درون روزنه‌ای به‌چشم می‌خورد. دیگر مشخصات مربوط به این محصول پشتیبانی از اتصال ۵G، استاندارد ضدآب IP68 و اسپیکرهای Harman Kardon در قسمت تحتانی و فوقانی به‌شمار می‌آید.

شایعات پیشین نشان می‌داد که مدل پرو از خانواده‌ی جدید گوشی‌های هوشمند شیائومی با سیستم شارژ ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات همراه خواهد بود. بااین‌حال، می ۱۱ اولترا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و با شارژر ۶۷ واتی شارژ می‌شود. ناگفته نماند که توان سیستم شارژ در این محصول پایین‌تر از می ۱۰ اولترا است. پرچم‌دار جدید شیائومی از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند ازطریق شارژ بی‌سیم معکوس با توان ۱۰ وات سایر محصولات را شارژ کند.

منبع: مجله رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 3 امتیاز , میانگین امتیازات 4 از 5 میباشد )
معرفی وب سایت تم فارست ( ThemeForest )

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید