چگونه اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنیم؟

چگونه اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنیم؟

اینستاگرام برای انتشار محتوای خاص و زیبا راه اندازی شده بود اما حالا تبدیل به چیز دیگری شده است، دیگر خبری از تصاویر زیبا، ارائه محتوای خاص و ... نیست، بیشتر تبدیل شده به یک پلتفرم برای سرگرمی و خنده.  اگر از اینکه کاربران اینستاگرام تصاویر ویرایش شده خود را منتشر می کنند و وانمود می کنند که سبک زندگی بسیار متفاوتی دارند، خسته شده اید، ممکن است زمان مناسبی باشد که حساب اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید. با مجله رادیب همراه باشید تا آموزش کامل حذف اکانت اینستاگرام را یاد بگیرید. 

با این حال، فیسبوک، مالک اصلی اینستاگرام، نمی‌خواهد کاربران این پلتفرم را ترک کنند و اطلاعات خود را با خود ببرند. به همین دلیل است که حذف اکانت اینستاگرام را برای هر کسی دشوار کرده اند. اما نگران نباشید، ما دقیقاً می دانیم که برای حذف کامل حساب اینستاگرام خود باید چه کاری انجام دهید. بیا شروع کنیم!

اگر نظرتان عوض شده و قصد حذف اکانت را ندارید، یک نگاهی به ربات هوشمند اینستاگرام بیاندازید 

 

دانلود اطلاعات اینستاگرام خود (اختیاری)


قبل از اینکه حساب اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید، ممکن است بخواهید یک کپی از داده های خود را در قالب قابل خواندن ماشین (JSON) دانلود کنید. به این ترتیب، می توانید پست ها و نظرات قدیمی خود را به صورت آفلاین در رایانه خود بخوانید، که اگر تصمیم به ایجاد حساب اینستاگرام دیگری داشته باشید، ممکن است مفید باشد. در اینجا نحوه دانلود داده های اینستاگرام خود آورده شده است.

  • با کامپیوتر وارد اینستاگرام شوید.
  • روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و "تنظیمات" را انتخاب کنید.
  • به "حریم خصوصی و امنیت" بروید.
  • روی پیوند "درخواست دانلود" کلیک کنید.
  • آدرس ایمیل خود را تأیید کنید و روی "بعدی" کلیک کنید.
  • رمز عبور اینستاگرام خود را وارد کنید و برای آخرین بار روی «درخواست دانلود» کلیک کنید.

حذف دائمی اکانت اینستاگرام برای همیشه

پس از آن اینستاگرام تا 48 ساعت طول می‌کشد تا عکس‌ها، نظرات، اطلاعات پروفایل و موارد دیگر را قبل از ارسال ایمیل برای شما جمع‌آوری کند.

 

برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود این مراحل را دنبال کنید


قبل از شروع، باید بدانید که حذف اکانت، مستقیماً از داخل اپلیکیشن اینستاگرام غیرممکن است. بله، از نظر فنی می‌توانید از مرورگر وب داخلی برنامه برای شروع فرآیند حذف حساب استفاده کنید، اما در آن مرحله، ممکن است فقط از یک مرورگر وب معمولی مانند کروم یا فایرفاکس استفاده کنید.

 

مرحله 1: به صفحه حذف حساب کاربری بروید

 

ابتدا باید یک مرورگر وب را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و به صفحه Delete Your Account بروید. اگر در حال حاضر وارد حساب اینستاگرام خود نشده اید، قبل از اینکه بتوانید به صفحه «حذف حساب کاربری خود» دسترسی پیدا کنید، از شما خواسته می شود این کار را انجام دهید.

 

مرحله 2: حذف اکانت اینستاگرام خود را تأیید کنید

 

اینجاست که اینستاگرام چند مرحله اضافی را انجام می‌دهد تا فرآیند حذف اکانت را کمی سخت‌تر کند. برای ادامه، باید مشخص کنید که چرا می خواهید حساب خود را با انتخاب مناسب ترین پاسخ از منوی کشویی حذف کنید. واقعاً مهم نیست که کدام پاسخ را انتخاب می کنید، بنابراین با خیال راحت هر چیزی را که می خواهید انتخاب کنید.

چگونه اکانت instagram خود را حذف کنم

در مرحله بعد، باید رمز عبور اینستاگرام خود را دوباره وارد کنید. اگر دیگر آن را به خاطر نمی آورید ( چون مدت زیادی است که وارد اینستاگرام نشده اید،) می توانید روی «رمز عبور فراموش شده؟» کلیک کنید. دکمه برای تنظیم مجدد سپس، روی دکمه "حذف دائم حساب من" کلیک کنید. در نهایت، تصمیم خود را برای حذف حساب اینستاگرام خود برای آخرین بار با کلیک بر روی دکمه "OK" تایید کنید.

دلیت اکانت اینستاگرام چطوری است

مرحله 3: صبر کنید تا اکانت اینستاگرام شما برای همیشه حذف شود

 

متأسفانه، اینستاگرام به درخواست های حذف اکانت فوراً پاسخ نمی دهد. در عوض، پلتفرم رسانه های اجتماعی قبل از حذف حساب شما 30 روز منتظر می ماند و هیچ کاری نمی توانید در مورد آن انجام دهید. علاوه بر این، ممکن است 90 روز طول بکشد تا اینستاگرام همه چیزهایی را که پست کرده‌اید حذف کند. حذف دائم اکانت اینستاگرام شما باید کاری نسبتاً آسان است بنابراین مشکلی در پیش نخواهید داشت از اینکه با مجله رادیب همراه بودید خوشحالیم.

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 2 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
نسخه آلفا بازی Anthem برای 2 روز در دسترس قرار میگ

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید