با شیائومی mi 11 PRO آشنا شوید

با شیائومی mi 11 PRO آشنا شوید

با سلام خدمت همه همراهان مجله رادیب، اگر به دنیای تلفن همراه علاقه دارید، حتما نام برند شیائومی را شنیده اید، برندی که روز به روز در حال رشد است. درحالی‌که انتظار می‌رفت شیائومی چند مدل از گوشی‌های سری می ۱۱ را معرفی کند، درنهایت صرفا مدل استاندارد گوشی‌های این خانواده معرفی شد. بااین‌حال، شکی نداریم که شیائومی می ۱۱ پرو (Xiaomi Mi 11 Pro) نیز قرار است به‌زودی رونمایی شود.

به‌تازگی این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو فاش شده است. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، تصویر فاش‌شده‌ی منتسب به شیائومی می ۱۱ پرو نشان می‌دهد این گوشی به دوربین پریسکوپی برای بزرگ‌نمایی زیاد مجهز است. عبارت ۱۲۰x در تصویر می ۱۱ پرو بدین‌معنی است که پرچم‌دار موردانتظار شیائومی قرار است تا ۱۲۰ برابر بزرگ‌نمایی انجام دهد؛ البته این میزان بزرگ‌نمایی دیجیتالی را شامل می‌شود. احتمالا دوربین پریسکوپی می ۱۱ پرو امکان بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری اپتیکال را ارائه خواهد داد.

همچنین، احتمالا یکی از سه دوربین دیگر پنل پشتی می ۱۱ پرو بزرگ‌نمایی اپتیکال کمتری در‌دسترس قرار خواهد داد. افزون‌براین، شکی نداریم یکی از دوربین‌های اصلی پنل پشتی شیائومی می ۱۱ پرو قرار است حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته باشد.

 شیائومی می ۱۱

طراحی گوشی می ۱۱ پرو به همان رندرهایی شبیه است که اوایل ماه جاری میلادی فاش شده بودند، با این تفاوت که دوربین پریسکوپی در تصویر جدید ۹۰ درجه چرخانده شده است. در بخش جلویی می ۱۱ پرو شیائومی، صفحه‌نمایش ۶٫۸۱ اینچ AMOLED با وضوح +۱۴۴۰p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز را شاهد خواهیم بود. انتظار می‌رود گوشی می ۱۱ پرو به پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام مجهز باشد.

می ۱۱ پرو به قوی‌ترین قطعات سخت‌افزاری شیائومی در زمینه‌ی شارژ مجهز خواهد شد که شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات را شامل می‌شود. پیش‌تر، فناوری شارژ سیمی ۱۲۰ وات را در گوشی می ۱۰ اولترا دیده بودیم؛ اما فناوری شارژ بی‌سیم ۸۰ وات که باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در ۱۹ دقیقه کاملا شارژ می‌کند، تاکنون در عمل دیده نشده است.

گوشی شیائومی می ۱۱ پرو احتمالا فوریه‌ی ۲۰۲۱ (بهمن و اسفند ۱۳۹۹)، یعنی پس از آغاز سال جدید چینی (۱۲ فوریه مصادف با ۲۴ بهمن) رونمایی می‌شود. شاید شیائومی بخواهد افزون‌بر می ۱۱ پرو مدل دیگری از گوشی‌های سری می ۱۱ را نیز معرفی کند.

درادامه، رندری را مشاهده می‌کنید که بن گسکین فاش کرده است. او پیش‌تر رندر مدل عادی می ۱۱ را چند هفته پس از رونمایی گوشی، به‌درستی فاش کرده بود. گسکین ادعا می‌کند ظاهر شیائومی می ۱۱ پرو شبیه تصویر زیر است؛ باوجوداین براساس ادعای او، می ۱۱ پرو به‌جای حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ‌تر برخوردار است.

براساس ادعای بن گسکین، طراحی شیائومی می ۱۱ پرو شباهت زیادی به مدل عادی می ۱۱ دارد. به‌گفته‌ی برخی شایعه‌ها، شیائومی گوشی Mi 11 Extreme Edition را نیز عرضه می‌کند که درحقیقت، مدل بهبودیافته‌ی می ۱۰ اولترا محسوب می‌شود؛ بنابراین، شاید رندر گسکین به مدل Extreme Edition ارتباط داشته باشد. در همین حین، شایعه‌های مربوط به معرفی شیائومی می ۱۱ لایت را نیز فراموش نکنید.

منبع: گروه رادیب

ثبت امتیاز برای این مطلب

احساست رو با بقیه تقسیم کن و امتیاز بده
( 2 امتیاز , میانگین امتیازات 5 از 5 میباشد )
نحوه تست قطعات الکتریکی (1)

کسانی که این مقاله را خوانده اند مقالات زیر را هم دنبال کرده اند



 ورژن سیستم
  • سایت اصلی رادیب
  • آکادمی آموزش آنلاین رادیب
  • فایل مارکت رادیب
تازه ترین و محبوب ترین مقالات را از طریق شبکه های اجتماعی مجله رادیب دنبال کنید